Waarom niet...?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef DeRakker. het volgende:
50kg dumbels bij mij![]()
Niet dat ik dat ooit ga halen maargoed
die oefening doe ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom niet...?
Misschien niet zo makkelijk met dumbbell press, maar db rows bijv. pak je sowieso met zwaardere dumbbells.
Niets mis met grote hoeveelheden melk drinken. Rippetoe (quote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Echter met twee shakes per dag (2x 0.6 liter melk) en de bekers melk overal bij, is mijn huid prima. Had voor ik begon meer last ervan, maar alleen op mijn rechterkaak. Dat is verdwenen nu en daar heb ik die nippels voor in de plaats gekregen.
maarrr van beginpositie moet je ff goed oefenen met lager gewicht.. eerst op je knieën.. daarna naar achter...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef 7754 het volgende:
Kan het moeilijk beschrijven. Maar van zittend met de dumbells naar liggende positie en daarna waar overeind komen.
ik ga liever voluit.... dat ik daarna mn armen laat zakken en laat vallen dan beetje voor de mooi niet voluit kunnen trainen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 7754 het volgende:
Nee, heb ik een hekel aan. Al dat gegooi en gesmijt. Het zijn de paupers die dat doen bij ons. Die zitten meestal ook vol met tatoe's.
nouja 30 haal ik nog niet... maar hard zwiepen... is behoorlijk kut marja zie niet in hoe t anders kan... zonder hulp van een anderquote:Op maandag 23 mei 2011 18:16 schreef 7754 het volgende:
Dumbell shoulder press. Hoe doe je die dan. Bankje met rechte leuning. Hoe krijg je dan 2x 30kg in de militry press houding?
Ik doe military press altijd staand.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:16 schreef 7754 het volgende:
Dumbell shoulder press. Hoe doe je die dan. Bankje met rechte leuning. Hoe krijg je dan 2x 30kg in de militry press houding?
Deze oefening doe ik wel, maar dan met stuk minder gewicht en heel langszaam en gecontroleerd om het toch effect te laten hebben. Liever doe ik een rappe powerset met meer kg's.
of wanneer je klaar bent met squaten hard tegen het rek aan gooien met je lichaamquote:Op maandag 23 mei 2011 18:17 schreef 16meter het volgende:
Met deadliften kun je toch ook niet de bar zachtjes neerleggen als je voluit gaat, beetje smijtwerk hoort er bij soms.
Bij deadlifts leg ik er matjes onder.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:17 schreef 16meter het volgende:
Met deadliften kun je toch ook niet de bar zachtjes neerleggen als je voluit gaat, beetje smijtwerk hoort er bij soms.
Gaat idd ook niet rustig.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of wanneer je klaar bent met squaten hard tegen het rek aan gooien met je lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |