Basic Bulk Whey van XXL. 5kg voor 75 euro ofzo. En nog goed te zuipen ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Honing en ongezouten notenmix.
Over whey gesproken, mijn 2.5 kg isolate (banaan) van XXL (50eu?) is bijna op. Prima spul maar aangezien ik er sowieso al een kwak honing, brinta en melk/kwark doorheen gooi kan ik waarschijnlijk ook wel leven met de meest smerige smaakloze variant, denk er gewoon niet bij na tijdens het wegtikken. Meer mensen hier die dit doen, of andere ideeën hebben voor goedkopere whey?
Direct na trainen shake met 2 scheppen Get Diesel Nos Ether (crea). Dan kwartiertje wachten en Whey + iets waar ik zin in heb. Ene keer is het een bak kwark, volgende keer bord bami, dan weer paar boterhammen met kipfilet ofzo. Heb geen standaard recept.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
Wat eten jullie na de training? Ik meestal een appel, whey en 2boterhammen met kipfilet, is dit een goede combi?
Wat is je idee daarachter?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef Tinos85 het volgende:
Gelijk na training een banaan, dan thuis een shake
Misschien vindt hij het lekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef DjMark het volgende:
[..]
Wat is je idee daarachter?
Je lichaam heeft snelle kh nodig na de training om je energiereserves aan te vullen.
Banaan = fructose, en fructose moet eerst in de lever omgezet worden in glucose voordat het naar de spieren kan. Dit is dus niet ideaal voor na de training.
Ik laat ze even liggen als je het niet erg vindquote:
Dus dit. Had zelf 17% en daar zat meer vet op dan op deze foto.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:48 schreef 16meter het volgende:
Is geen 18%. Eerder 15-16.
Met 18% heb je al een pens.
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan cardio. Ik vind het wel chill om ff een half uurtje buiten te hardlopen eigenlijk. En al helemaal als het lekker weer is 25 graden ofzo.quote:
Ik ook en je voelt je die dag sowieso veel energieker dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan cardio. Ik vind het wel chill om ff een half uurtje buiten te hardlopen eigenlijk. En al helemaal als het lekker weer is 25 graden ofzo.
Nou...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
Alsof een half uur joggen slecht voor je is.Aan 400 meter sprinten heb je vrij weinig.
quote:University of Edinburgh (Scotland) researchers reported that when subjects did 4-6 30-second sprints on a stationary cycle separated by four minutes of rest for just two weeks, their blood-glucose and insulin levels were reduced by almost 15% and 40%, respectively, and insulin sensitivity improved by about 25%, following consumption of 75 grams of glucose. Keeping insulin levels low and steady can help maximize fat-burning and minimize fat storage.
So even if you don’t have 20-30 minutes for a cardio workout, doing just 2-3 minutes of sprinting can at least help keep insulin down and fat-burning up.
Lees nog maar even bij jongen, 4x100 meter sprinten doet meer voor je dan een half uurtje joggen. Ga je nog verder en ga je 4x400 m sprinten bijvoorbeeld dan ga je nog verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
Alsof een half uur joggen slecht voor je is.Aan 400 meter sprinten heb je vrij weinig.
40 meter is veel te kort, ik snap ook wel dat je 10 keer die 40 loopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:40 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zeg ook 10x40 meter sprinten (lezen is en blijft lastig), zonder al teveel rust. Doe het maar een keer, het moet niet comfortabel zijn maar ook niet dat je zo'n beetje moet kotsen.
Een banaan en een eiwitshake.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
Wat eten jullie na de training? Ik meestal een appel, whey en 2boterhammen met kipfilet, is dit een goede combi?
Ik vind cardio echt verschrikkelijk. Alleen HIIT vind ik lekker, moet wel een vriend bij zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan cardio. Ik vind het wel chill om ff een half uurtje buiten te hardlopen eigenlijk. En al helemaal als het lekker weer is 25 graden ofzo.
Erg minimaal als je het max 30 minuten doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef Agentperry het volgende:
ik haat cardio. het verbrand toch ook spieren?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef Agentperry het volgende:
Eerst word het vet verbrand daarna de eiwitten uit je spieren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef Agentperry het volgende:
jij bent erg pro hardlopen dus hoor het liever van een objectieve bronquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Erg minimaal als je het max 30 minuten doet.
goede documentaire inderdaad, net klaar met kijken. hij laat mensen zien hoe hypocriet ze wel niet zijn zonder er over te oordelen, dat vind ik het mooie.quote:
Is wel waar wat hij zegt. Half uurtje kan echt geen kwaad als je je voeding op orde hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jij bent erg pro hardlopen dus hoor het liever van een objectieve bron
En ja dan zullen er vast genoeg onderzoeken zijn die het tegendeel bewijzenquote:Fat Loss Myth #1: Low intensity cardio is great for burning fat and boosting endurance.
Jogging for an hour is a complete waste of time. So is any form of cardio that forces you to do the same repetitive movement over and over. When your muscles have to continuously contract for 30, 45, or 60 minutes, that energy has to come from somewhere. The body is stubborn and doesn’t want to burn fat for energy so it eats up your muscle instead. This immediately kills your metabolism and it robs your body of strength and athleticism.
The key to quickly getting ripped is by doing exercises that stimulate your metabolism all day long. Research by Tremblay shows that high intensity cardio is significantly more effective than low intensity cardio because it forces your body to keep burning fat and calories after you stop training. And research by Tabata proves that just a few minutes of intense cardio will boost your anaerobic and aerobic conditioning.
.quote:F: What are the three biggest mistakes you see people making when trying to lose fat?
CW: The first mistake is performing long duration cardio at a low intensity. Nothing wastes muscle tissue faster than jogging for an hour. When muscles are forced to continuously contract for 45 minutes or an hour, that energy has to come from somewhere. The body is very stubborn and doesnt want to use fat for energy because its much easier to break down muscle tissue instead. This is why marathon runners are skinny and weak.
Second, when people try to lose fat they drop too many calories, too fast. Your anabolic hormones are fed by certain, key nutrients. When people go on a low-calorie diet they end up giving their muscles fewer nutrients for support and recovery. This quickly puts the body in a very catabolic state.
The third biggest mistake guys tend to make is choosing the wrong exercises and workouts to lose fat. Most people end up lifting light weights for a ton of reps. This is the exact opposite of what they should be doing because theyre not recruiting the muscle fibers theyre trying to keep: the biggest, strongest ones.
Think about it. When people try to burn fat they instinctively do the three worst things possible to maintain muscle. Ive seen guys lose 10 pounds of muscle in a matter of weeks when they combine low-intensity cardio, high rep weight training, and a low calorie diet. This is a travesty
Doe vaak een halfuurtje vlak na een kracht training, om zo puur vetweefsel aan te spreken. Begin al heel klein beetje resultaat te zien, maar moet proberen om 2 keer per week te gaan fietsen i.p.v. 1 keer. Kan nu wel aangezien de krachttrainingen nu wat korter duren dan toen ik een full-body schema had. Als je dan al bijna anderhalf uur getraind hebt, heb je niet altijd de tijd om nog een halfuur op een laag tempo te fietsen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Erg minimaal als je het max 30 minuten doet.
dat heb ik als ik niet goed eet van tevoren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kom net terug uit de sportschool, slechts 10 min. cardio en daarna triceps en benen, maar wat ging het KUT. Niet te geloven, soms kan ik echt tot het gaatje gaan maar nu ging het voor geen meter. Ook bij mijn benen totaal niet, leek wel alsof m'n batterij leeg was of zo. Was ook vrij snel weg, ik voelde de blikken in mijn rug priemen toen ik weg liep.
Gisteren biceps en schouders gepakt en daar merk ik ook weinig van moet ik zeggen. Morgen maar ff flink eten en rusten en dan vrijdag en zaterdag hopen op beterschap.
Ja, dat overkomt me ook vaak. Soms moet je ook gewoon je tas/handoek in de hoek werpen en gewoon 5 dagen niet aan sport denken. Doen de pro's ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kom net terug uit de sportschool, slechts 10 min. cardio en daarna triceps en benen, maar wat ging het KUT. Niet te geloven, soms kan ik echt tot het gaatje gaan maar nu ging het voor geen meter. Ook bij mijn benen totaal niet, leek wel alsof m'n batterij leeg was of zo. Was ook vrij snel weg, ik voelde de blikken in mijn rug priemen toen ik weg liep.
Gisteren biceps en schouders gepakt en daar merk ik ook weinig van moet ik zeggen. Morgen maar ff flink eten en rusten en dan vrijdag en zaterdag hopen op beterschap.
denk niet echt dat het uitmaakt, na de training gewoon dextrose en whey nemen en voor de rest gewoon voor en na een maaltijd, aan jou om te beslissen of je daar noten bij wil hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar beter voor na de training denk ik of niet? Gezien de eiwitten..
Heb vandaag voor dat poeder gekeken bij zowel de C1000 als de Plus maar kreeg dat niet gevonden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef Agentperry het volgende:
water vind ik lekkerder en is schijnbaar ook beter.
en die dextrose tabletten werken niet, is veel te weinig. gewoon poeder kopen en dan 40-50gram nemen.
Whey is wat anders dan anabolen, is gewoon een eiwitaanvulling op je voeding. Betere voeding = betere resultaten. Aan jou om te kiezen hoe je je voeding inricht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb vandaag voor dat poeder gekeken bij zowel de C1000 als de Plus maar kreeg dat niet gevonden.
Nu ik toch aan het vragen ben; is het verstandig om Whey te gaan gebruiken voor iemand die nog niet aan zijn 'top' zit? Dat zat ik nog lang niet, maar zo schiet het ook niet echt op. Vrees dat er ook iets goed mis is met mijn eetschema, zal het morgen of zo eens posten.
zelfde hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef L-D het volgende:
Twee schepjes per keer? Doe er altijd gewoon 1. En dan wel 2 shakes op de dag dat ik train, in de ochtend 1 en na thuiskomst van training.
Gebruik je ook glutamine in de bulk? Of alleen in de cut?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Mr.J het volgende:
Hier na trainen wat vitargo en glutamine.
Half uurtje daarna whey shake en dan rijst/kip/groente.
zo duurt langer dan ik had gedacht hahaquote:
ik vind een split fijner, ik kom in een training maar tot 5 oefeningen dus dan kun je al nauwelijks je hele lichaam pakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
Ik train nu 3 maanden, 3 keer per week een fullbody workout. Zal ik dit gewoon nog blijven doen of is het beter om 3 dagen split schema te gaan doen?
Hoe groot is 1 schep dan bij jullie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zelfde hier.
dextrose kun je gewoon bij de etos kopen trouwens
Verklaar. Vooral punt 2 graag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:43 schreef Physics het volgende:
- Glutamine is nutteloos tijdens bulken, tis eerder een anticatabolicum
- Random snelle suikers na de training = ook niet nodig
- Simpele shake voldoet, maar dan nog.. Je kunt beter VOOR de training wat innemen (~30-60m) dan erna. Window of opportunity = bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |