Basic Bulk Whey van XXL. 5kg voor 75 euro ofzo. En nog goed te zuipen ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Honing en ongezouten notenmix.
Over whey gesproken, mijn 2.5 kg isolate (banaan) van XXL (50eu?) is bijna op. Prima spul maar aangezien ik er sowieso al een kwak honing, brinta en melk/kwark doorheen gooi kan ik waarschijnlijk ook wel leven met de meest smerige smaakloze variant, denk er gewoon niet bij na tijdens het wegtikken. Meer mensen hier die dit doen, of andere ideeën hebben voor goedkopere whey?
Direct na trainen shake met 2 scheppen Get Diesel Nos Ether (crea). Dan kwartiertje wachten en Whey + iets waar ik zin in heb. Ene keer is het een bak kwark, volgende keer bord bami, dan weer paar boterhammen met kipfilet ofzo. Heb geen standaard recept.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
Wat eten jullie na de training? Ik meestal een appel, whey en 2boterhammen met kipfilet, is dit een goede combi?
Wat is je idee daarachter?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef Tinos85 het volgende:
Gelijk na training een banaan, dan thuis een shake
Misschien vindt hij het lekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef DjMark het volgende:
[..]
Wat is je idee daarachter?
Je lichaam heeft snelle kh nodig na de training om je energiereserves aan te vullen.
Banaan = fructose, en fructose moet eerst in de lever omgezet worden in glucose voordat het naar de spieren kan. Dit is dus niet ideaal voor na de training.
Ik laat ze even liggen als je het niet erg vindquote:
Dus dit. Had zelf 17% en daar zat meer vet op dan op deze foto.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:48 schreef 16meter het volgende:
Is geen 18%. Eerder 15-16.
Met 18% heb je al een pens.
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan cardio. Ik vind het wel chill om ff een half uurtje buiten te hardlopen eigenlijk. En al helemaal als het lekker weer is 25 graden ofzo.quote:
Ik ook en je voelt je die dag sowieso veel energieker dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan cardio. Ik vind het wel chill om ff een half uurtje buiten te hardlopen eigenlijk. En al helemaal als het lekker weer is 25 graden ofzo.
Nou...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
Alsof een half uur joggen slecht voor je is.Aan 400 meter sprinten heb je vrij weinig.
quote:University of Edinburgh (Scotland) researchers reported that when subjects did 4-6 30-second sprints on a stationary cycle separated by four minutes of rest for just two weeks, their blood-glucose and insulin levels were reduced by almost 15% and 40%, respectively, and insulin sensitivity improved by about 25%, following consumption of 75 grams of glucose. Keeping insulin levels low and steady can help maximize fat-burning and minimize fat storage.
So even if you don’t have 20-30 minutes for a cardio workout, doing just 2-3 minutes of sprinting can at least help keep insulin down and fat-burning up.
Lees nog maar even bij jongen, 4x100 meter sprinten doet meer voor je dan een half uurtje joggen. Ga je nog verder en ga je 4x400 m sprinten bijvoorbeeld dan ga je nog verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
Alsof een half uur joggen slecht voor je is.Aan 400 meter sprinten heb je vrij weinig.
40 meter is veel te kort, ik snap ook wel dat je 10 keer die 40 loopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:40 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zeg ook 10x40 meter sprinten (lezen is en blijft lastig), zonder al teveel rust. Doe het maar een keer, het moet niet comfortabel zijn maar ook niet dat je zo'n beetje moet kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |