denk niet echt dat het uitmaakt, na de training gewoon dextrose en whey nemen en voor de rest gewoon voor en na een maaltijd, aan jou om te beslissen of je daar noten bij wil hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar beter voor na de training denk ik of niet? Gezien de eiwitten..
Heb vandaag voor dat poeder gekeken bij zowel de C1000 als de Plus maar kreeg dat niet gevonden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef Agentperry het volgende:
water vind ik lekkerder en is schijnbaar ook beter.
en die dextrose tabletten werken niet, is veel te weinig. gewoon poeder kopen en dan 40-50gram nemen.
Whey is wat anders dan anabolen, is gewoon een eiwitaanvulling op je voeding. Betere voeding = betere resultaten. Aan jou om te kiezen hoe je je voeding inricht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb vandaag voor dat poeder gekeken bij zowel de C1000 als de Plus maar kreeg dat niet gevonden.
Nu ik toch aan het vragen ben; is het verstandig om Whey te gaan gebruiken voor iemand die nog niet aan zijn 'top' zit? Dat zat ik nog lang niet, maar zo schiet het ook niet echt op. Vrees dat er ook iets goed mis is met mijn eetschema, zal het morgen of zo eens posten.
zelfde hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef L-D het volgende:
Twee schepjes per keer? Doe er altijd gewoon 1. En dan wel 2 shakes op de dag dat ik train, in de ochtend 1 en na thuiskomst van training.
Gebruik je ook glutamine in de bulk? Of alleen in de cut?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:29 schreef Mr.J het volgende:
Hier na trainen wat vitargo en glutamine.
Half uurtje daarna whey shake en dan rijst/kip/groente.
zo duurt langer dan ik had gedacht hahaquote:
ik vind een split fijner, ik kom in een training maar tot 5 oefeningen dus dan kun je al nauwelijks je hele lichaam pakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
Ik train nu 3 maanden, 3 keer per week een fullbody workout. Zal ik dit gewoon nog blijven doen of is het beter om 3 dagen split schema te gaan doen?
Hoe groot is 1 schep dan bij jullie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zelfde hier.
dextrose kun je gewoon bij de etos kopen trouwens
Verklaar. Vooral punt 2 graag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:43 schreef Physics het volgende:
- Glutamine is nutteloos tijdens bulken, tis eerder een anticatabolicum
- Random snelle suikers na de training = ook niet nodig
- Simpele shake voldoet, maar dan nog.. Je kunt beter VOOR de training wat innemen (~30-60m) dan erna. Window of opportunity = bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |