signup@illuminati.comquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je het water beheert, de controle hebt over wie hoeveel krijgt heb je onevenredige macht.
Dus dan zouden 'ze' mensen dood kunnen laten gaan.
Nu vraag ik me af, als je nu helemaal geen idee heb van Illuminati, nog nooit van gehoord hebt, hoe kun je ze dan bestrijden of je eventueel bij ze aansluiten om je hachje te redden?
Ik denk dat ze antimatter 16 seconden vast aan het houden zijn, precies genoeg om demonen van de andere dimensie naar binnen te sluizen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 10 dagen... 21 juni 2011.
Positief denken, veel aardbeien eten dus..... dan valt het allemaal wel mee, hoop ik.
Het was wel iets om te zien:quote:
?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was wel iets om te zien:
http://first-news.blogspo(...)antimatter-bomb.html
Anti-materie....
is dit poging 2?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
Positief denken, veel aardbeien eten dus..... dan valt het allemaal wel mee, hoop ik.
2^16quote:
Maar euhm, jij gelooft dus wel in lizardmen, ufo's en demonen, maar niet in het maken van anti-materie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was wel iets om te zien:
http://first-news.blogspo(...)antimatter-bomb.html
Anti-materie....
Zoiets kwam idd al eens eerder ter sprake.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar euhm, jij gelooft dus wel in lizardmen, ufo's en demonen, maar niet in het maken van anti-materie?
Yep, meedoen allemaal; 21 juni 2011 gaat het grote spel gebeuren; het is trouwens al aan de gang enige dagen.quote:
Wat is aan de gang?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, meedoen allemaal; 21 juni 2011 gaat het grote spel gebeuren; het is trouwens al aan de gang enige dagen.
Een Bilderberg-ritueel? Of die overstromingen in de VS?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, meedoen allemaal; 21 juni 2011 gaat het grote spel gebeuren; het is trouwens al aan de gang enige dagen.
Blijf me toch verbazen dat je door aardbeien natuurrampen kan voorkomen. Alsof de mens alles onder controle heeft. Is toch een bepaalde arrogantie die hier uitstraalt.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef Bankfurt het volgende:
Ijsland vulkaan, Chili vulkaan, Nieuw Zeeland aardbevingen, Golf van Aden aardbeving, ...Kansas.... Alabama...Arkansas....
Nog meer aardbeien eten jongens en meisjes ! dan komt alles goed.
Die aardbeien was een grapje, Bankfurt is "rolling with the punches" omdat dat de enige manier is om geen verantwoording af te moeten leggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijf me toch verbazen dat je door aardbeien natuurrampen kan voorkomen. Alsof de mens alles onder controle heeft. Is toch een bepaalde arrogantie die hier uitstraalt.
Elenin Update: Amateur astronomen zeggen dwergster te zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sterke de vraag die ik nog een keer zou willen stellen.
Ben jij een binaire denker? Dingen zijn volledig of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijf me toch verbazen dat je door aardbeien natuurrampen kan voorkomen. Alsof de mens alles onder controle heeft. Is toch een bepaalde arrogantie die hier uitstraalt.
Die vraag moet je mij niet stellen. Ik wees je enkel op een mogelijk verschil in (logische) benadering.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:43 schreef staticdata het volgende:
Leg mij dan aub uit met welke invloed wij als mens een vulkaanuitbarsting veroorzaken?
Ok, de aankomende astroide vermoed jij dus, Bankfurt ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:22 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Elenin Update: Amateur astronomen zeggen dwergster te zien
Aarde doorkruist staart van komeet Elenin vanaf eind September!
Klopt, om waarschijnlijk in september/oktober weer een nieuwe periode af te kunnen strepen van alle voorbij gekomen doemscenario'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, de aankomende astroide vermoed jij dus, Bankfurt ook?
en toch werkt het zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
zijn daarom soms de aardbeien dan ook in de aanbieding? of worden ze duurder? of 'mislukken' oogsten?quote:
Ik kan het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zijn daarom soms de aardbeien dan ook in de aanbieding? of worden ze duurder? of 'mislukken' oogsten?
Ook de aardbeien van Monsanto?quote:
Ja, en dit heb je goed gezien.quote:
Wat heeft een overstroming nou weer te maken met dat oorspronkelijke lijstje van je?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, en dit heb je goed gezien.
Hopelijk wordt erger voorlomen.
Weet het niet precies meer, maar in het eerste deel had Bankfurt filmpjes gepost over het zogenaamde "Fracken" of iets dergelijks. Gaat erom dat de bodem van de USA, ik dacht regio langs de New Madrid lijn, aan het zakken (?) is door overheid machines (meen ik me te herinneren) waardoor er nu van alles onder water komt te staan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat heeft een overstroming nou weer te maken met dat oorspronkelijke lijstje van je?
Voor de volledigheid, dit is het lijstje:quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet het niet precies meer, maar in het eerste deel had Bankfurt filmpjes gepost over het zogenaamde "Fracken" of iets dergelijks. Gaat erom dat de bodem van de USA, ik dacht regio langs de New Madrid lijn, aan het zakken (?) is door overheid machines (meen ik me te herinneren) waardoor er nu van alles onder water komt te staan.
Tenzij we genoeg aardbeien eten natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, dit is het lijstje:
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:
Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
Nouja, het is iig uitvoerig gemeld. Misschien niet in bovenstaand lijstje, maar mierenneuken doen we wel thuis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, dit is het lijstje:
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:
Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
Ja, dat zijn ze idd aan het doen; maar er is meer zwaar geschut nodig, zoals HAARP; en de vulkanen gaan af; eerst Ijsland , Chili en nu ook Eritrea/Ethiopie weer; in de golf van Aden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet het niet precies meer, maar in het eerste deel had Bankfurt filmpjes gepost over het zogenaamde "Fracken" of iets dergelijks. Gaat erom dat de bodem van de USA, ik dacht regio langs de New Madrid lijn, aan het zakken (?) is door overheid machines (meen ik me te herinneren) waardoor er nu van alles onder water komt te staan.
Elk jaar komen er rampen voor, het ene jaar wat meer dan het andere. Hoe moeten mensen dan beseffen wat er gaande is? Een vulkaanuitbarsting, tsunami of aardbequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze idd aan het doen; maar er is meer zwaar geschut nodig, zoals HAARP; en de vulkanen gaan af; eerst Ijsland , Chili en nu ook Eritrea/Ethiopie weer; in de golf van Aden.
http://www.buenosairesher(...)ter-volcano-eruption
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-13778171
De mensen hier op BNW beseffen nog niet voldoende dat het al gaande is; dat dit een live topic is; ook voor hun eigen leven en toekomst.
dus .... aardbeien blijven eten iedereen ..
De kersen zijn in't seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 5 dagen.
Iedereen ontspannen blijven; Blijf aardig tegen andere mensen.
Verzorg jezelf goed; eet gezond; neem nog een paar aardbeien, rust eens lekker uit dit weekend.
Maak leuke vakantieplannen voor deze zomer
Blijf lachen. Blijf in balans.
iedereen plant zijn vakantie, rust uit in het weekend en maakt vakantieplannenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 5 dagen.
Verzorg jezelf goed; eet gezond; neem nog een paar aardbeien, rust eens lekker uit dit weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat komt dan goed en maakt het uit hoeveel mensen genieten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat mag ook;
Geniet van de natuur; geniet van rust; dan komt alles goed.
Even om wat duidelijkheid te scheppen; welke tijdzone houd je aan vanaf wanneer je moet beginnen met het verzinnen van smoesjes waarom het "deze keer nog niet doorging" en we je mogen uitlachen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 5 dagen.
Nou ermm, helaas?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
Die zou in bepaalde delen van de wereld al vergaan moeten zijn. Iemand recent nog mails gekregen uit Australie ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. nog even opletten, benieuwd hoe de wereld vergaat.
Ja, alles goed nog daar.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die zou in bepaalde delen van de wereld al vergaan moeten zijn. Iemand recent nog mails gekregen uit Australie ofzo?
Het excuus dat er genoeg aardbeien zijn gegeten, dat iedereen positief was. Of het was een rekenfoutje en het is nu 21 oktober.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef .SP. het volgende:
Poeh weer een dag overleefd!![]()
Zeg Bankfurt, wat gaat er nu gebeuren?
Nee, uiteraard niet, het moet wel vandaag gebeuren, beetje een flater van Bankfurt dit. (zoals vele blijkbaar)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef ender_xenocide het volgende:
telt deze "aankomende"ramp ook? Level 4 Emergency: Fort Calhoun(Nebraska) Nuclear Plant Flooded
verkopen aan bankfurt en cohorten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hè wat jammer, er is geen ramp
Wat moet ik nu met al mijn gehamsterde voedsel in blik?
niet perse vandaag maar in de maanden mei / juniquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:30 schreef inXs het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, het moet wel vandaag gebeuren, beetje een flater van Bankfurt dit. (zoals vele blijkbaar)
Tja, zo ken ik er nog wel een paar, misschien wel in 2012, 2013, oktober, november, december..... Uiteraard gebeurt er een keer iets, maar die voorspellingen slaan natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
niet perse vandaag maar in de maanden mei / juni
Nee nee, de grote profeet heeft het duidelijk gezegd:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het einde van de Illuminati dus nabij?quote:Als de geplande rampen met redelijke mate van succes worden gesaboteerd (en ik verwacht dat ook) dan is het einde van de Illuminati nabij.
Dan worden de zaken op aarde gereorganiseerd, bijvoorbeeld in de wetenschap, dus dan wordt ook jouw werkplek nader bekeken en doorgelicht.
Damn, hij heeft zichzelf al ingedekt. Wat een teleurstelling.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:16 schreef ATuin-hek het volgende:
De geplande rampen van mei 2011 en juni 2011; Aardbevingen US&JP #2
[..]
Blijkbaar is het einde van de Illuminati dus nabij?
Uiteraard. Op mijn punt dat hij dan helemaal niet kritisch kan zijn over die denkbeelden kwam natuurlijk weer geen echte reactie. Lalala en dingen voor jezelf rechtpraten enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Damn, hij heeft zichzelf al ingedekt. Wat een teleurstelling.....
Wel grappig, een geheime organisatie wordt door een andere geheime organisatie gesaboteerd, erg geheimzinnig allemaal. Vraag me af wat de "saboteurs" voor voordeel hebben aan het geheimhouden van hun sabotagewerk en doelwit.
Flink portie autisme?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uiteraard. Op mijn punt dat hij dan helemaal niet kritisch kan zijn over die denkbeelden kwam natuurlijk weer geen echte reactie. Lalala en dingen voor jezelf rechtpraten enzo
Dat zou nog erger zijn inderdaad, helaas lopen er daarvan hier meer van rond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik denk dat het iemand is die het serieus meent en gelooft.
En dat is erg.
Denk eigenlijk wel wat ernstigers dan dat... er vanuitgaande dat het allemaal serieus is. Dit valt imo gewoon onder waanbeelden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Flink portie autisme?
Vraag me af wat voor werk die knakker doet, veel interactie met collegas/klanten kan hij toch niet hebben met zijn attitude.
Nou, ik zou niet zo snel met etiketjes strooien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef .SP. het volgende:
[..]
Flink portie autisme?
Vraag me af wat voor werk die knakker doet, veel interactie met collegas/klanten kan hij toch niet hebben met zijn attitude.
Ik vermoed dat BF wel een grootste etikette plakker in BNW is, en hij heeft maar twee verschillende.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet zo snel met etiketjes strooien.
Ben wel in de veronderstelling dat het merendeel wat BF hier schrijft gemeend is. Maar af en toe gooit hij er een grap tussendoor , zoals met de aardbeien![]()
Enfin, deze ramp is niet doorgegaan, op naar de volgende. Oktober was het toch?
Das waar, en ik weet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat BF wel een grootste etikette plakker in BNW is, en hij heeft maar twee verschillende.
Zoiets is het geloof ik ook.. en in juli is het afgelopen met de pret.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik denk dat het iemand is die het serieus meent en gelooft.
En dat is erg.
Aan de FEMA verkopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hè wat jammer, er is geen ramp
Wat moet ik nu met al mijn gehamsterde voedsel in blik?
Met jou is het goed kersenetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Bankfurt het volgende:
Jongens en meisjes allemaal, het gaat voorlopig goed; Amerika en Nieuw Zeeland zijn nog niet veilig; hou die vulkaan in Chili in de gaten en zend positieve energie naar de Aarde.
Flink aardbeien of kersen blijven eten. Als de aardbeien en kersen op zijn, kunnen de bananen en komkommers ook worden geconsumeerd.
Of doe zoals ik:
Vanavond ga ik haringhappen en ik ga het wegspoelen met een verse lading bier
Je voorspelling is niet uitgekomen. Wat nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Bankfurt het volgende:
Jongens en meisjes allemaal, het gaat voorlopig goed; Amerika en Nieuw Zeeland zijn nog niet veilig; hou die vulkaan in Chili in de gaten en zend positieve energie naar de Aarde.
Flink aardbeien of kersen blijven eten. Als de aardbeien en kersen op zijn, kunnen de bananen en komkommers ook worden geconsumeerd.
Of doe zoals ik:
Vanavond ga ik haringhappen en ik ga het wegspoelen met een verse lading bier
Ik gaf geen voorspelling; wel een scenario, dat weet jij drommels goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je voorspelling is niet uitgekomen. Wat nu?
Krijgen we die discussie weer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik gaf geen voorspelling; wel een scenario, dat weet jij drommels goed.
Wat nu ?
Nu gebeurt er dit Tuinhekkie: jij stijgt met stip op mijn lijstje.
Je voorspelt een scenario die vervolgens niet uitkomt en dan kom je met het briljante excuus dat een scenario per definitie geen voorspelling is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik gaf geen voorspelling; wel een scenario, dat weet jij drommels goed.
Wat nu ?
Nu gebeurt er dit Tuinhekkie: jij stijgt met stip op mijn lijstje.
Jij hebt ons geredquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Bastard het volgende:
Nope geen ramp, niks geen catastrofe. Maar goed dat de aarbeien in de aanbieding waren, 2 voor de prijs van 1.
Dat komt omdat niemand meer groente en fruit durft te kopen. Toch wel relaxt van die EHEC bacterie!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Bastard het volgende:
Nope geen ramp, niks geen catastrofe. Maar goed dat de aarbeien in de aanbieding waren, 2 voor de prijs van 1.
Waar ? Dit is een Goddelijke genade die ik niet voorzien heb, maar beslist niet kon uitsluiten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Bastard het volgende:
hehe, zijn de illuminatie nu opeens hetzelfde als god?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waar ? Dit is een Goddelijke genade die ik niet voorzien heb, maar beslist niet kon uitsluiten.
Ik mag dus concluderen dat de Illuminatie verslagen zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als de geplande rampen met redelijke mate van succes worden gesaboteerd (en ik verwacht dat ook) dan is het einde van de Illuminati nabij.
Dan worden de zaken op aarde gereorganiseerd, bijvoorbeeld in de wetenschap, dus dan wordt ook jouw werkplek nader bekeken en doorgelicht.
Ik wil nog wel een goed woordje voor je doen als je je baantje wilt behouden, maar dan moet toch wel wat vriendelijker zijn tegen mij en niet meer met de NWO meelopen... anders wordt het wellicht ook een stoelendans voor mensen als jij, verwacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |