signup@illuminati.comquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je het water beheert, de controle hebt over wie hoeveel krijgt heb je onevenredige macht.
Dus dan zouden 'ze' mensen dood kunnen laten gaan.
Nu vraag ik me af, als je nu helemaal geen idee heb van Illuminati, nog nooit van gehoord hebt, hoe kun je ze dan bestrijden of je eventueel bij ze aansluiten om je hachje te redden?
Ik denk dat ze antimatter 16 seconden vast aan het houden zijn, precies genoeg om demonen van de andere dimensie naar binnen te sluizen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 10 dagen... 21 juni 2011.
Positief denken, veel aardbeien eten dus..... dan valt het allemaal wel mee, hoop ik.
Het was wel iets om te zien:quote:
?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was wel iets om te zien:
http://first-news.blogspo(...)antimatter-bomb.html
Anti-materie....
is dit poging 2?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 10 dagen... 21 juni 2011.
Positief denken, veel aardbeien eten dus..... dan valt het allemaal wel mee, hoop ik.
2^16quote:
Maar euhm, jij gelooft dus wel in lizardmen, ufo's en demonen, maar niet in het maken van anti-materie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het was wel iets om te zien:
http://first-news.blogspo(...)antimatter-bomb.html
Anti-materie....
Zoiets kwam idd al eens eerder ter sprake.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar euhm, jij gelooft dus wel in lizardmen, ufo's en demonen, maar niet in het maken van anti-materie?
Yep, meedoen allemaal; 21 juni 2011 gaat het grote spel gebeuren; het is trouwens al aan de gang enige dagen.quote:
Wat is aan de gang?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, meedoen allemaal; 21 juni 2011 gaat het grote spel gebeuren; het is trouwens al aan de gang enige dagen.
Een Bilderberg-ritueel? Of die overstromingen in de VS?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, meedoen allemaal; 21 juni 2011 gaat het grote spel gebeuren; het is trouwens al aan de gang enige dagen.
Blijf me toch verbazen dat je door aardbeien natuurrampen kan voorkomen. Alsof de mens alles onder controle heeft. Is toch een bepaalde arrogantie die hier uitstraalt.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef Bankfurt het volgende:
Ijsland vulkaan, Chili vulkaan, Nieuw Zeeland aardbevingen, Golf van Aden aardbeving, ...Kansas.... Alabama...Arkansas....
Nog meer aardbeien eten jongens en meisjes ! dan komt alles goed.
Die aardbeien was een grapje, Bankfurt is "rolling with the punches" omdat dat de enige manier is om geen verantwoording af te moeten leggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijf me toch verbazen dat je door aardbeien natuurrampen kan voorkomen. Alsof de mens alles onder controle heeft. Is toch een bepaalde arrogantie die hier uitstraalt.
Elenin Update: Amateur astronomen zeggen dwergster te zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sterke de vraag die ik nog een keer zou willen stellen.
Ben jij een binaire denker? Dingen zijn volledig of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijf me toch verbazen dat je door aardbeien natuurrampen kan voorkomen. Alsof de mens alles onder controle heeft. Is toch een bepaalde arrogantie die hier uitstraalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |