Ja dat is zo, maar dat is niet het complete verhaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:09 schreef Lambiekje het volgende:
Veel vulkanen zijn precies op de 19.5 lijn.
Met o.a. vulkaanuitbarstingen reguleert Gaia de globale temperatuur op aarde. Elenin heeft invloed op energievelden/grids waardoor zaken triggerd (of versterkt).
inkoppertje: wat is dan het complete verhaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar dat is niet het complete verhaal.
Waarom, vriend? Het lijkt me gewoon een terechte kanttekening. Vroeger werd al het natuurgeweld aan de goden toegeschreven. Nu aan HAARP. Dat vind ik nogal makkelijk. Arrogant zelfs. Alsof de mens dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic, maar ook in het verkeerde subforum (BNW) zit te posten, vriiend.
Alsof het niet zou kunnen dan, mijn beste vriend ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom, vriend? Het lijkt me gewoon een terechte kanttekening. Vroeger werd al het natuurgeweld aan de goden toegeschreven. Nu aan HAARP. Dat vind ik nogal makkelijk. Arrogant zelfs. Alsof de mens dat zou kunnen.
Ik verkeer inderdaad in de veronderstelling dat ik de speelbal ben van moeder Aarde en niet andersom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Alsof het niet zou kunnen dan, mijn beste vriend ?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Over kometen gesproken ... wat is er dan zoal positief aan Elenin ? De meeste sites linken Elenin aan onheil ...
Of is het positief voor hen dat hij onheil brengt ?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:41 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Positief (voor de mensheid op aarde) omdat het kan helpen de dreigende rampen af te zwakken.
Hoe zou zo'n simpele klomp ijs enzo in hemelsnaam rampen afzwakken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je dan? Een komeet is niets meer dan een flinke klomp ijs, steen, gas en stof.
Nee dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar dat is niet het complete verhaal.
Zeg je nu dat Irak-oorlog ook een afleiding is van het starwars-schieten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit had ik in 2004 al gevonden; i.d.d het is of beter gezegd: was, de plaeet Niburu.
Planeet Niburu is omstreeks april 2003 door de Illuminati kapotgeschoten ten tijde van de Irak-oorlog.
Zou kunnen ja, er was ook iets met dat raketschild en natuurlijk HAARP. Het is alweer meer dan 8 jaar geleden voor mij, toen men het live kon zien gebeuren, het zal ongetwijffeld ook op youtube te zien zijn; ik herinner me nog wel april 2003, 2 zeer warme weken in april met absurd veel chemtrails en een extreem grote volle maan. Augustus 2003 was ook extreem heet; dat was onderdeel van de HAARP oorlog tussen de Rothschilds en de Windsors.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Irak-oorlog ook een afleiding is van het starwars-schieten?
Het internet barst er van als je zoekt op "Niburu 2003 destroyed", maar een goede basis bron is moeilijk te vinden met zoveel hits.quote:Heb je iets van een bron?
Dat probleem speelt bij meer van de onderwerpen die je aandraagt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Bankfurt het volgende:
Het internet barst er van als je zoekt op "Niburu 2003 destroyed", maar een goede basis bron is moeilijk te vinden met zoveel hits.
idd, ik heb steeds meer moeite om goede zoekcriteria in google te maken; het aantal hits neemt zo snel toe, dat het focus-overzicht verloren gaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat probleem speelt bij meer van de onderwerpen die je aandraagt.
Nog even en we kunnen google niet meer gebruiken voor belangrijke onderwerpen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
idd, ik heb steeds meer moeite om goede zoekcriteria in google te maken; het aantal hits neemt zo snel toe, dat het focus-overzicht verloren gaat.
lol mond-op-mondquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:13 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen google niet meer gebruiken voor belangrijke onderwerpen.
Dan moet je het via 'mond-op-mond-reclame' doen (verwijzingen vanaf andere fora/blogs).
Maar dan moet je dus een goed aankopingspunt hebben.
Edit: misschien een beetje overdreven op dit moment, want veel dingen vind ik nog gewoon, maar voor sommige onderwerpen wordt google er niet gebruiksvriendelijker op lijkt het.
Het is mond-tot-mondquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:22 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja jij lacht wel vaker om dingen die ik niet snap. Het is je gegund hoor.
Nee hoor, dat begrijp je verkeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Begrijp ik uit de OP nou goed dat men het in dit topic eens moet zijn met Bankfurt c.s. of anders weg moeten blijven?
Nee, kritiek is juist zeer gewenst,quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Begrijp ik uit de OP nou goed dat men het in dit topic eens moet zijn met Bankfurt c.s. of anders weg moeten blijven?
Misschien heb ik het gemist, maar wat nou als je voorspellingen niet uitkomen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, kritiek is juist zeer gewenst,
mits fatsoenlijk en dus niet met een air van "ik ben afgestudeerd doctorandus, ik ben wetenschapper of mijn naam is Professor Einstein, dus ik heb altijd gelijk".
graag kritiek in deze topics, bijvoorbeeld op de youtube filmpjes in de 1e versie van dit topic, bijvoorbeeld met dat liedje "what the fr*ck is going on".
@Bankfurt: Krijg ik nog antwoord op de vraag hoe een simpele komeet rampen kan afzwakken of negeer je stelselmatig deze (reeds meerdere keren gestelde vraag) omdat je dat simpelweg niet kan omdat het een verzinsel is? Het begint op dat laatste te lijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
Nogmaals:
[..]
[..]
[..]
Hoe zou zo'n simpele klomp ijs enzo in hemelsnaam rampen afzwakken?
Het kan ook nog dat Bankfurt een deel van zijn info ergens anders vandaan haalt en zelf niet altijd begrijpt/weet wat erachter zit (zou moeten zitten).quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@Bankfurt: Krijg ik nog antwoord op de vraag hoe een simpele komeet rampen kan afzwakken of negeer je stelselmatig deze (reeds meerdere keren gestelde vraag) omdat je dat simpelweg niet kan omdat het een verzinsel is? Het begint op dat laatste te lijken.
Dus dan neemt hij het eigenlijk klakkeloos over (hoe zou ik dit minder 'hard' kunnen zeggen) zonder zelf eigenlijk een beetje te researchen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Het kan ook nog dat Bankfurt een deel van zijn info ergens anders vandaan haalt en zelf niet altijd begrijpt/weet wat erachter zit (zou moeten zitten).
Ik wierp enkel een hypothese op, dus dit zul je voor jezelf moeten beslissen of het Bankfurt moeten vragen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:38 schreef EdGolf het volgende:
[..]
Dus dan neemt hij het eigenlijk klakkeloos over (hoe zou ik dit minder 'hard' kunnen zeggen) zonder zelf eigenlijk een beetje te researchen?
Die indruk heb ik in ieder geval niet gekregen door jouw reactie. Ik wil het nog wel even herschreven hoor. Graag zou ik met middels een deugdelijke bron onderbouwd zien worden dat de mensheid (middels HAARP) in staat is om rampen te triggeren. Wanneer dat al niet lukt, blijft er van je bewering weinig over. Dat er redelijk wat rampen over ons heen zijn gekomen, dat zie ik ook. Maar dat de mens deze rampen kan plannen daarvoor zie ik bar weinig fatsoenlijk bewijs.quote:
Simpel gezegd werkt het algoritme van Google zo dat de meest relevante resultaten voor de desbetreffende zoektermen bovenaan komen te staan (uiteraard de mensen die via Adwords adverteren niet meegerekend). Het goede algoritme van Google verklaart ook de populariteit van deze zoekmachine.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:13 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen google niet meer gebruiken voor belangrijke onderwerpen.
Hoe meer verwijzingen op relevante sites, hoe hoger Google de resultaten indexeert, omdat de pagerank stijgt als men gelinkt wordt op relevante sites (tenzij er gespammed wordt).quote:Dan moet je het via 'mond-op-mond-reclame' doen (verwijzingen vanaf andere fora/blogs).
En dat is ook gelijk het nadeel voor sommige BNW onderwerpenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:51 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Simpel gezegd werkt het algoritme van Google zo dat de meest relevante resultaten voor de desbetreffende zoektermen bovenaan komen te staan (uiteraard de mensen die via Adwords adverteren niet meegerekend). Het goede algoritme van Google verklaart ook de populariteit van deze zoekmachine.
[..]
Hoe meer verwijzingen op relevante sites, hoe hoger Google de resultaten indexeert, omdat de pagerank stijgt als men gelinkt wordt op relevante sites (tenzij er gespammed wordt).
Is dit nou ook een conspiracy, of heb je er een bron bij?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat is ook gelijk het nadeel voor sommige BNW onderwerpenVeel van die conspiracy-blogs verwijzen zo veel naar elkaar dat deze regelmatig de oorspronkelijke info ondersneeuwen.
Typ maar eens thermite 9-11 in en probeer het originele artikel te vinden in je resultatenlijst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:15 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Is dit nou ook een conspiracy, of heb je er een bron bij?
Dat is inderdaad een prima voorbeeldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Typ maar eens thermite 9-11 in en probeer het originele artikel te vinden in je resultatenlijst.
Linken is natuurlijk niet de enige factor in het indexeren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat is ook gelijk het nadeel voor sommige BNW onderwerpenVeel van die conspiracy-blogs verwijzen zo veel naar elkaar dat deze regelmatig de oorspronkelijke info ondersneeuwen.
Nog een beter: Blackberry, pas op pagina 5.574.789 wordt voor het eerst de link gelegt met de vrucht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Typ maar eens thermite 9-11 in en probeer het originele artikel te vinden in je resultatenlijst.
Logisch. De telefoon was er ook veel eerder dan die vruchtquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nog een beter: Blackberry, pas op pagina 5.574.789 wordt voor het eerst de link gelegt met de vrucht.
Fantastisch, maar welke gek is eerst 5.574.788 pagina's afgegaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nog een beter: Blackberry, pas op pagina 5.574.789 wordt voor het eerst de link gelegt met de vrucht.
Wij zijn altijd wakker en analyseren bnw 24-7quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef Bankfurt het volgende:
De spanning stijgt ..
In the air tonight ?
dzzzzz, ik vlieg over BNW, iedereen is al naar bed zo te zien,
en ik waak over de nietswetende massa.
Zoiets..?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef Bankfurt het volgende:
De spanning stijgt ..
In the air tonight ?
dzzzzz, ik vlieg over BNW, iedereen is al naar bed zo te zien,
en ik waak over de nietswetende massa.
Oh, jij bent ook nog wakker..quote:
Heb er nog eentje voor je..(helaas ook toepasselijk) laten we er nog maar even van genieten..enjoyquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook nog wakker..
Phil Collins, tjee.... wel heel toepasselijk; mooi gevonden zeg.![]()
Ja, mooie clip trouwens; het voelt wel zo; alleen ik ben niet de enige die het voelt.
Dat was dus bij wijze van sprekequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Fantastisch, maar welke gek is eerst 5.574.788 pagina's afgegaan?
Salami-tactiek?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef Bankfurt het volgende:
Het gaat gebeuren in kleine stappen, niet alles tegelijk, ze willen de wereldbevolking verkleinen hiermee volgens de salami-tactiek.
maar de eerste shake/frack zal hard aankomen voor de wereldmaatschappij.
Ach ja, aandelen, pensioen, huizen .... niets meer waard dus; jammer eigenlijk.
Ach, als je naar de kapper gaat, probeer je wel eens een nieuw kapsel uit; ik ben er nog niet uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Divje het volgende:
Bankfurt, ik vind je posts zeer interessant, maar waarom switch je de laatste week bijna continu van UI?Verder wacht ik rustig af tot er ook daadwerkelijk iets gebeurt.
Say what?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Of de kaasschaafmethode, of zoals de kikker die ze langzaam levend in de pan koken.
Dus in hele dunne plakjes, zodat het bijna ongemerkt gaat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Of de kaasschaafmethode, of zoals de kikker die ze langzaam levend in de pan koken.
Juist. Je kan ook even google gebruiken hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus in hele dunne plakjes, zodat het bijna ongemerkt gaat?
De pijn voel je pas als het al te laat is?
Oh, bedankt voor de tip. Was ik zelf nooit op gekomenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Juist. Je kan ook even google gebruiken hoor.
Leuk dat ge-orakel hoor, maar nog altijd geen enkele deugdelijke onderbouwing. Sorry, maar ik kan je totaal niet meer serieus nemen. Geen enkele reactie op de vragen die gesteld worden. Begint een beetje een Lambiekje topic te worden maar dan met het verschil dat jij wel reageert en Lambiekje niet. Maar inhoudelijk voegen die reacties echt nul komma nul toe.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef Bankfurt het volgende:
Het gaat gebeuren in kleine stappen, niet alles tegelijk, ze willen de wereldbevolking verkleinen hiermee volgens de salami-tactiek.
maar de eerste shake/frack zal hard aankomen voor de wereldmaatschappij.
Ach ja, aandelen, pensioen, huizen .... niets meer waard dus; jammer eigenlijk.
Thanks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
Prognoses zijn niet zonder meer de toekomstige werkelijkheid.
Ik heb zat onderbouwingen gegeven binnen BNW, en het topic en zijn voorganger zitten vol links en achtergrond info..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Leuk dat ge-orakel hoor, maar nog altijd geen enkele deugdelijke onderbouwing. Sorry, maar ik kan je totaal niet meer serieus nemen. Geen enkele reactie op de vragen die gesteld worden. Begint een beetje een Lambiekje topic te worden maar dan met het verschil dat jij wel reageert en Lambiekje niet. Maar inhoudelijk voegen die reacties echt nul komma nul toe.
Ik draai het liever om. Bankfurt probeert mij weg te jagen. Ik hekel dat HAARP gezever. Dat mag want er is geen enkel bewijs voor. Het is eveneens aan mij om te reageren. Ik lees al lang genoeg een hoop uit de lucht gegrepen beweringen. Als Bankfurt daar niet tegen kan moet ie geen topic openen. Men heeft het recht om kritisch te zijn en om vragen te stellen als iemand een gevoel als iets presenteert dat staat te gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef Degodvader het volgende:
Alpeko, ik vind inderdaad dat jouw beschuldiging nergens op gebaseerd is.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou Bankfurt.... wat ga jij doen als er niks gebeurt? Ik ben absoluut niet tegen je, maar ik vraag me wel af of je dan... indien er geen klote gebeurt... je ook niet weer ff down to earth komt. Of ga je dan weer met een andere datum komen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
Nogmaals:
[..]
[..]
[..]
Hoe zou zo'n simpele klomp ijs enzo in hemelsnaam rampen afzwakken?
Deze kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
2011 = 2008; dus 2015 = 2012.
De Illuminati houden ervan om op het onverwachte moment toe te slaan (vandaar het overslaan van 3 hele jaren in Middeleeuwen).![]()
http://pajamasmedia.com/t(...)008-instead-of-2011/
Ja dat ook, er was iets rond het jaar 1300 meen ik, maar ik ga nu naar bed.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Knarf het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Wanneer is dat gebeurd?
Ik ken wel de aanpassing door Paus Gregorius XIII, dit was echter maar 10 dagen.
Soms weet ik het gewoon even niet meer met je posts..quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Bankfurt het volgende:
Hmm, ze gaan het echt proberen, met of zonder timeshift manipulatie, met of zonder LHC scams.
Toch heb ik het gevoel dat het ze niet gaat lukken; ik ben dus optimistisch.
Hun plannen worden tegengewerkt dankzij spirituele inzet, met redelijk succes, daar ben ik van overtuigd;
maar het is niet dankzij het spirituele niveau van de doorsnee Nederlander.
Je hebt er moeite mee dat ik achter de knoppen ga zitten en dat ik straks de wereld bestuur ?quote:Op maandag 30 mei 2011 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms weet ik het gewoon even niet meer met je posts..
En wat nou als er niets gebeurd is aan het einde van je gestelde periode?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Bankfurt het volgende:
Hmm, ze gaan het echt proberen, met of zonder timeshift manipulatie, met of zonder LHC scams.
Toch heb ik het gevoel dat het ze niet gaat lukken; ik ben dus optimistisch.
Hun plannen worden tegengewerkt dankzij spirituele inzet, met redelijk succes, daar ben ik van overtuigd;
maar het is niet dankzij het spirituele niveau van de doorsnee Nederlander.
Als de geplande rampen met redelijke mate van succes worden gesaboteerd (en ik verwacht dat ook) dan is het einde van de Illuminati nabij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat nou als er niets gebeurd is aan het einde van je gestelde periode?
Dus als het bij ons 2015 is gaan we met zijn allen pas ten onder. Top! Al die samenzweringsgelovers doen er van alles aan om het maar niet 2012 te laten worden, nietwaar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
2011 = 2008; dus 2015 = 2012.
De Illuminati houden ervan om op het onverwachte moment toe te slaan (vandaar het overslaan van 3 hele jaren in Middeleeuwen).![]()
http://pajamasmedia.com/t(...)008-instead-of-2011/
Oh is dat het gevolg?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hebt er moeite mee dat ik achter de knoppen ga zitten en dat ik straks de wereld bestuur ?
Ok dat is duidelijk. Je weet dat je het jezelf daar niet echt makkelijker mee maakt he? Want als de voorspellingen niet uitkomen, kan je gewoon zeggen dat ze succesvol gesaboteerd zijn. Hoe kan je dan kritisch zijn richting jezelf, en bijv controleren of er gewoon helemaal niets aan de hand was?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als de geplande rampen met redelijke mate van succes worden gesaboteerd (en ik verwacht dat ook) dan is het einde van de Illuminati nabij.
Zo zeg, beetje groodheidswaanzin maarquote:Dan worden de zaken op aarde gereorganiseerd, bijvoorbeeld in de wetenschap, dus dan wordt ook jouw werkplek nader bekeken en doorgelicht.
Ik wil nog wel een goed woordje voor je doen als je je baantje wilt behouden, maar dan moet toch wel wat vriendelijker zijn tegen mij en niet meer met de NWO meelopen... anders wordt het wellicht ook een stoelendans voor mensen als jij, verwacht ik...
Alleen als ik er zin in heb.quote:
Waarmee je dus net zo erg bent als hetgeen je claimt te bestrijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
maar dan moet toch wel wat vriendelijker zijn tegen mij en niet meer met de NWO meelopen... anders wordt het wellicht ook een stoelendans voor mensen als jij, verwacht ik...
Met dit verschil, dat het voor zijn eigen bestwil is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:03 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Waarmee je dus net zo erg bent als hetgeen je claimt te bestrijden.
En jij beslist dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Met dit verschil, dat het voor zijn eigen bestwil is.
En (ervan uitgaande dat je dus christelijk bent) waarom is dat nu niet het geval?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
God de Vader in de Hemel en op Aarde en in de Geest.
Het is al gebeurd. Tijd is een illusie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En (ervan uitgaande dat je dus christelijk bent) waarom is dat nu niet het geval?
Wat lul je dan de afgelopen posts slap.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is al gebeurd. Tijd is een illusie.
Betere vraag: Hoe weet Bankfurt dat God heeft besloten dat het voor mijn bestwil is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En (ervan uitgaande dat je dus christelijk bent) waarom is dat nu niet het geval?
Dat is een Universele Wet ingegeven door een Universeel Principe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Betere vraag: Hoe weet Bankfurt dat God heeft besloten dat het voor mijn bestwil is?
Dat jij iets mag bestrijden is een Universeel Principe? Wauw...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is een Universele Wet ingegeven door een Universeel Principe.
Ja. Alles is vrij, alles is er voor ieders bestwil.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat jij iets mag bestrijden is een Universeel Principe? Wauw...
En waarom gaat dat niet op voor de punten/personen/organisaties/etc die je bestrijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja. Alles is vrij, alles is er voor ieders bestwil.
Voor hen gaat het ook op; alleen ze kiezen er voor om niet vrij en waarheidsgetrouw te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom gaat dat niet op voor de punten/personen/organisaties/etc die je bestrijd?
Oftewel, je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Voor hen gaat het ook op; alleen ze kiezen er voor om niet vrij en waarheidsgetrouw te zijn.
Nee joh, dit is veel te mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Degodvader het volgende:
Ik heb dit bij BF nog nooit zo erg gehad, maar in dit draadje is het meer dan gerechtvaardigd:
Don't feed the troll ATuin-hek, just don't.
Is nogal tegenstrijdig met de dingen die je een aantal pagina's terug postte. Daarin stelde je dat de hele rampengolf een ritueel proces is zodat de illumnatie naar een andere tijd/ruimte dimensie kunnen vluchten (wat dat dan ook mag inhouden). Waarom zouden ze dan het drinkwater willen controleren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:42 schreef Bankfurt het volgende:
OK, meer over fracking..... (what the Fr*ck is going on ?? wederom dus)
Deze 1e link gaat ertoe leiden dat er een drinkwater probleem komt daarzo in de US;
http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1NrbkTIKj
en deze 2e link hangt ermee samen, omdat de Illuminait dan de totale controle over de hoeveelheid beschikbaar drinkwater wil hebben.
http://ppjg.wordpress.com(...)ontrol-of-all-water/
Als je het water beheert, de controle hebt over wie hoeveel krijgt heb je onevenredige macht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:42 schreef Bankfurt het volgende:
OK, meer over fracking..... (what the Fr*ck is going on ?? wederom dus)
Deze 1e link gaat ertoe leiden dat er een drinkwater probleem komt daarzo in de US;
http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1NrbkTIKj
en deze 2e link hangt ermee samen, omdat de Illuminait dan de totale controle over de hoeveelheid beschikbaar drinkwater wil hebben.
http://ppjg.wordpress.com(...)ontrol-of-all-water/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |