Alleen als ik er zin in heb.quote:
Waarmee je dus net zo erg bent als hetgeen je claimt te bestrijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
maar dan moet toch wel wat vriendelijker zijn tegen mij en niet meer met de NWO meelopen... anders wordt het wellicht ook een stoelendans voor mensen als jij, verwacht ik...
Met dit verschil, dat het voor zijn eigen bestwil is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:03 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Waarmee je dus net zo erg bent als hetgeen je claimt te bestrijden.
En jij beslist dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Met dit verschil, dat het voor zijn eigen bestwil is.
En (ervan uitgaande dat je dus christelijk bent) waarom is dat nu niet het geval?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
God de Vader in de Hemel en op Aarde en in de Geest.
Het is al gebeurd. Tijd is een illusie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En (ervan uitgaande dat je dus christelijk bent) waarom is dat nu niet het geval?
Wat lul je dan de afgelopen posts slap.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is al gebeurd. Tijd is een illusie.
Betere vraag: Hoe weet Bankfurt dat God heeft besloten dat het voor mijn bestwil is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En (ervan uitgaande dat je dus christelijk bent) waarom is dat nu niet het geval?
Dat is een Universele Wet ingegeven door een Universeel Principe.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Betere vraag: Hoe weet Bankfurt dat God heeft besloten dat het voor mijn bestwil is?
Dat jij iets mag bestrijden is een Universeel Principe? Wauw...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is een Universele Wet ingegeven door een Universeel Principe.
Ja. Alles is vrij, alles is er voor ieders bestwil.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat jij iets mag bestrijden is een Universeel Principe? Wauw...
En waarom gaat dat niet op voor de punten/personen/organisaties/etc die je bestrijd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja. Alles is vrij, alles is er voor ieders bestwil.
Voor hen gaat het ook op; alleen ze kiezen er voor om niet vrij en waarheidsgetrouw te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom gaat dat niet op voor de punten/personen/organisaties/etc die je bestrijd?
Oftewel, je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Voor hen gaat het ook op; alleen ze kiezen er voor om niet vrij en waarheidsgetrouw te zijn.
Nee joh, dit is veel te mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Degodvader het volgende:
Ik heb dit bij BF nog nooit zo erg gehad, maar in dit draadje is het meer dan gerechtvaardigd:
Don't feed the troll ATuin-hek, just don't.
Is nogal tegenstrijdig met de dingen die je een aantal pagina's terug postte. Daarin stelde je dat de hele rampengolf een ritueel proces is zodat de illumnatie naar een andere tijd/ruimte dimensie kunnen vluchten (wat dat dan ook mag inhouden). Waarom zouden ze dan het drinkwater willen controleren?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:42 schreef Bankfurt het volgende:
OK, meer over fracking..... (what the Fr*ck is going on ?? wederom dus)
Deze 1e link gaat ertoe leiden dat er een drinkwater probleem komt daarzo in de US;
http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1NrbkTIKj
en deze 2e link hangt ermee samen, omdat de Illuminait dan de totale controle over de hoeveelheid beschikbaar drinkwater wil hebben.
http://ppjg.wordpress.com(...)ontrol-of-all-water/
Als je het water beheert, de controle hebt over wie hoeveel krijgt heb je onevenredige macht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:42 schreef Bankfurt het volgende:
OK, meer over fracking..... (what the Fr*ck is going on ?? wederom dus)
Deze 1e link gaat ertoe leiden dat er een drinkwater probleem komt daarzo in de US;
http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1NrbkTIKj
en deze 2e link hangt ermee samen, omdat de Illuminait dan de totale controle over de hoeveelheid beschikbaar drinkwater wil hebben.
http://ppjg.wordpress.com(...)ontrol-of-all-water/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |