Wat komt dan goed en maakt het uit hoeveel mensen genieten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat mag ook;
Geniet van de natuur; geniet van rust; dan komt alles goed.
Even om wat duidelijkheid te scheppen; welke tijdzone houd je aan vanaf wanneer je moet beginnen met het verzinnen van smoesjes waarom het "deze keer nog niet doorging" en we je mogen uitlachen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 5 dagen.
Iedereen ontspannen blijven; Blijf aardig tegen andere mensen.
Verzorg jezelf goed; eet gezond; neem nog een paar aardbeien, rust eens lekker uit dit weekend.
Maak leuke vakantieplannen voor deze zomer
Blijf lachen. Blijf in balans.
Nou ermm, helaas?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Bankfurt het volgende:
Nog 10 dagen... 21 juni 2011.
Positief denken, veel aardbeien eten dus..... dan valt het allemaal wel mee, hoop ik.
Die zou in bepaalde delen van de wereld al vergaan moeten zijn. Iemand recent nog mails gekregen uit Australie ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. nog even opletten, benieuwd hoe de wereld vergaat.
Ja, alles goed nog daar.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die zou in bepaalde delen van de wereld al vergaan moeten zijn. Iemand recent nog mails gekregen uit Australie ofzo?
Het excuus dat er genoeg aardbeien zijn gegeten, dat iedereen positief was. Of het was een rekenfoutje en het is nu 21 oktober.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef .SP. het volgende:
Poeh weer een dag overleefd!![]()
Zeg Bankfurt, wat gaat er nu gebeuren?
Nee, uiteraard niet, het moet wel vandaag gebeuren, beetje een flater van Bankfurt dit. (zoals vele blijkbaar)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef ender_xenocide het volgende:
telt deze "aankomende"ramp ook? Level 4 Emergency: Fort Calhoun(Nebraska) Nuclear Plant Flooded
verkopen aan bankfurt en cohorten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hè wat jammer, er is geen ramp
Wat moet ik nu met al mijn gehamsterde voedsel in blik?
niet perse vandaag maar in de maanden mei / juniquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:30 schreef inXs het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, het moet wel vandaag gebeuren, beetje een flater van Bankfurt dit. (zoals vele blijkbaar)
Tja, zo ken ik er nog wel een paar, misschien wel in 2012, 2013, oktober, november, december..... Uiteraard gebeurt er een keer iets, maar die voorspellingen slaan natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
niet perse vandaag maar in de maanden mei / juni
Nee nee, de grote profeet heeft het duidelijk gezegd:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
niet perse vandaag maar in de maanden mei / juni
Blijkbaar is het einde van de Illuminati dus nabij?quote:Als de geplande rampen met redelijke mate van succes worden gesaboteerd (en ik verwacht dat ook) dan is het einde van de Illuminati nabij.
Dan worden de zaken op aarde gereorganiseerd, bijvoorbeeld in de wetenschap, dus dan wordt ook jouw werkplek nader bekeken en doorgelicht.
Damn, hij heeft zichzelf al ingedekt. Wat een teleurstelling.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:16 schreef ATuin-hek het volgende:
De geplande rampen van mei 2011 en juni 2011; Aardbevingen US&JP #2
[..]
Blijkbaar is het einde van de Illuminati dus nabij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |