Eensch, die eerste is voldoendequote:Op zondag 22 mei 2011 13:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je moet niet zoveel grote plaatjes in de OP zetten man, laat alleen die eerste staan. Of plak er tekst tussen en resize de rest. Dit ziet er niet uit
quote:Definitief: Serero tekent contract voor 4 jaar bij Ajax
Op een persconferentie in Kaapstad heeft Rik van den Boog zojuist bekendgemaakt dat Thulani Serero een vierjarig contract is overeengekomen met Ajax. Het zou gaan om de duurste transfer tussen een Zuid-Afrikaanse en Europese club in de historie.
Serero sprak over een droom die uitgekomen is, "Ik wil alles geven om me te bewijzen in Amsterdam, maar moet eerst goed gaan luisteren naar de technische staf hoe het spel in Europa gespeeld wordt' aldus Serero in een eerste reactie.
quote:Ajax in voorbereiding naar China en Schotland
Tijdens de persconferentie in Kaapstad maakte Rik van den Boog bekend dat Thulani Serero mee zal gaan met de oefentrips naar China en Schotland. Eerder werd in de media al gemeld dat Ajax de mogelijkheid van een trip naar China onderzocht, voor het geval de club kampioen zou worden. Over een trip naar Schotland was tot nu toe nog niets bekend.
Wat is de transfersom dan?quote:Het zou gaan om de duurste transfer tussen een Zuid-Afrikaanse en Europese club in de historie.
Ajax bood volgens enkele berichten van een tijdje terug 2,5 miljoen euro. Ik denk dat het tussen de 2.5 en 3 miljoen euro ligt.quote:
Dat wordt wel een enorm druk bezet middenveld op deze manier!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax bood volgens enkele berichten van een tijdje terug 2,5 miljoen euro. Ik denk dat het tussen de 2.5 en 3 miljoen euro ligt.
Klopt, al schijnt die Serero wel weer zo'n kan-overal-wel-spelen-speler te zijn. Dus zou ook als buitenspeler uit de voeten kunnen. Maar we zitten idd wel erg ruim in de (aanvallende) middenvelders ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat wordt wel een enorm druk bezet middenveld op deze manier!
Schijnt er 1 met een actie en passeerbeweging te zijn dus ik verwacht een buitenspeler.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, al schijnt die Serero wel weer zo'n kan-overal-wel-spelen-speler te zijn. Dus zou ook als buitenspeler uit de voeten kunnen. Maar we zitten idd wel erg ruim in de (aanvallende) middenvelders ja.
Ik moet altijd lachen om die johan cruijff/de boer imitatiesquote:Op zondag 22 mei 2011 14:33 schreef Houniet het volgende:
En dit was ook zo goed.
Cruijff geeft advies Ajax – Twente
Aardig bedragje nog, bijna evenveel als onze vriend Janssen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax bood volgens enkele berichten van een tijdje terug 2,5 miljoen euro. Ik denk dat het tussen de 2.5 en 3 miljoen euro ligt.
Tja, Ajax had de eerste optie tot koop, maar had concurrentie van nog wat Belgische en Duitse clubs. Dus Ajax CT was wel in de positie om er wat voor te vragen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Aardig bedragje nog, bijna evenveel als onze vriend Janssen.
Maar Ajax CT is toch van Ajaxquote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, Ajax had de eerste optie tot koop, maar had concurrentie van nog wat Belgische en Duitse clubs. Dus Ajax CT was wel in de positie om er wat voor te vragen.
Dit postte iemand op AN:quote:
Ajax is dus grootaandeelhouder, geen eigenaar.quote:Ajax heeft 51% van de aandelen van Cape Town. Serero kan dus niet voor niks worden opgehaald want dat kun je niet maken tegenover de andere aandeelhouders. Ajax krijgt boekhoudkundig wel 51% terug van de netto opbrengst voor Cape Town omdat de aandelen door de winst meer waard worden, maar 49% van de transfersom zijn we in ieder geval kwijt.
Aah oke, ik dacht dat Ajax echt de eigenaar was.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit postte iemand op AN:
[..]
Ajax is dus grootaandeelhouder, geen eigenaar.
Welke 5 toppersquote:Op zondag 22 mei 2011 17:25 schreef Urquhart het volgende:
En ik dacht dat de afspraak tussen beide clubs was dat Ajax 5 spelers van Ajax CT gratis mocht overnemen, maar dit recht is in de loop der jaren al verbruikt. Waardoor nu gewoon een transfersom betaald moet worden.
Stanton Lewis, en Daylon Claasen en ? (wellicht nog zo'n jeugdspeler)quote:
Volgens mij is ACT op een gegeven moment boos geworden omdat de relatie met Ajax zo eenzijdig was. Ze wonnen niets bij de samenwerking.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:25 schreef Urquhart het volgende:
En ik dacht dat de afspraak tussen beide clubs was dat Ajax 5 spelers van Ajax CT gratis mocht overnemen, maar dit recht is in de loop der jaren al verbruikt. Waardoor nu gewoon een transfersom betaald moet worden.
Volgens mij was er gewoon zo'n quota als urqu zei. Ze krijgen best veel van Ajax nog volgens mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij is ACT op een gegeven moment boos geworden omdat de relatie met Ajax zo eenzijdig was. Ze wonnen niets bij de samenwerking.
Wat heb ik toch een hekel aan Joop Schreuder was het eerste wat door mij heen gingquote:Op zondag 22 mei 2011 19:39 schreef Zeroku het volgende:
Mooie samenvatting van de eredivisie nu op 1. Weer die goals van Ajax.
Omdat de VSquote:
Zijn ze gewend daarquote:Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom doen ze t volkslied afspelen voor Ajax - United?
Het viel me ook al opquote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Van der Wiel zong tot z'n eigen verbazing het volkslied mee.
Sponsoren, contracten, afspraken etc.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk dat ze spelen, maar waarom eigenlijk?
Na ieder landskampioenschap, wou ik het shirt van Ajax wel eens zien daarquote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Omg DC United heeft 4 sterren we zijn de lul.
Commercieel en maatschappelijke trip.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk dat ze spelen, maar waarom eigenlijk?
Inderdaad die Amerikanen zijn ook echt kansloos dat ze voor ieder kampioenschap een ster geven dan moet je het over 20 jaar weer veranderen omdat er iemand met 12 rondloopt ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Na ieder landskampioenschap, wou ik het shirt van Ajax wel eens zien daar
COmpetitie is zoals de MLB. Je hebt east and west, en allemaal playoffs etc etc. Zelfde als er 1 competitie is in heel europa.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad die Amerikanen zijn ook echt kansloos dat ze voor ieder kampioenschap een ster geven dan moet je het over 20 jaar weer veranderen omdat er iemand met 12 rondloopt ofzo.
Ze hebben ook een clinic gegeven slimmerikquote:
Ja, Bayern heeft er 5quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
In Duitsland krijg je toch bij elke 5 kampioenschappen een ster?
7 dacht ik. Bayern heeft er 4.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
In Duitsland krijg je toch bij elke 5 kampioenschappen een ster?
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
7 dacht ik. Bayern heeft er 5.
Edit: 5 dus.
Kunnen ze niet met een internationaal systeem komen?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.
5 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 2 gouden kampioenssterren.
10 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 3 gouden kampioenssterren.
20 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 4 gouden kampioenssterren.
Maar je had gelijk, Bayern heeft er 4
Tja, dan heeft een Porto straks 14 sterren op de borst.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kunnen ze niet met een internationaal systeem komen?
Wat had je verwacht dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |