Volgens mij is ACT op een gegeven moment boos geworden omdat de relatie met Ajax zo eenzijdig was. Ze wonnen niets bij de samenwerking.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:25 schreef Urquhart het volgende:
En ik dacht dat de afspraak tussen beide clubs was dat Ajax 5 spelers van Ajax CT gratis mocht overnemen, maar dit recht is in de loop der jaren al verbruikt. Waardoor nu gewoon een transfersom betaald moet worden.
Volgens mij was er gewoon zo'n quota als urqu zei. Ze krijgen best veel van Ajax nog volgens mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij is ACT op een gegeven moment boos geworden omdat de relatie met Ajax zo eenzijdig was. Ze wonnen niets bij de samenwerking.
Wat heb ik toch een hekel aan Joop Schreuder was het eerste wat door mij heen gingquote:Op zondag 22 mei 2011 19:39 schreef Zeroku het volgende:
Mooie samenvatting van de eredivisie nu op 1. Weer die goals van Ajax.
Omdat de VSquote:
Zijn ze gewend daarquote:Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom doen ze t volkslied afspelen voor Ajax - United?
Het viel me ook al opquote:Op zondag 22 mei 2011 23:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Van der Wiel zong tot z'n eigen verbazing het volkslied mee.
Sponsoren, contracten, afspraken etc.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk dat ze spelen, maar waarom eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |