Na ieder landskampioenschap, wou ik het shirt van Ajax wel eens zien daarquote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Omg DC United heeft 4 sterren we zijn de lul.
Commercieel en maatschappelijke trip.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk dat ze spelen, maar waarom eigenlijk?
Inderdaad die Amerikanen zijn ook echt kansloos dat ze voor ieder kampioenschap een ster geven dan moet je het over 20 jaar weer veranderen omdat er iemand met 12 rondloopt ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Na ieder landskampioenschap, wou ik het shirt van Ajax wel eens zien daar
COmpetitie is zoals de MLB. Je hebt east and west, en allemaal playoffs etc etc. Zelfde als er 1 competitie is in heel europa.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad die Amerikanen zijn ook echt kansloos dat ze voor ieder kampioenschap een ster geven dan moet je het over 20 jaar weer veranderen omdat er iemand met 12 rondloopt ofzo.
Ze hebben ook een clinic gegeven slimmerikquote:
Ja, Bayern heeft er 5quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
In Duitsland krijg je toch bij elke 5 kampioenschappen een ster?
7 dacht ik. Bayern heeft er 4.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
In Duitsland krijg je toch bij elke 5 kampioenschappen een ster?
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
7 dacht ik. Bayern heeft er 5.
Edit: 5 dus.
Kunnen ze niet met een internationaal systeem komen?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.
5 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 2 gouden kampioenssterren.
10 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 3 gouden kampioenssterren.
20 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 4 gouden kampioenssterren.
Maar je had gelijk, Bayern heeft er 4
Tja, dan heeft een Porto straks 14 sterren op de borst.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kunnen ze niet met een internationaal systeem komen?
Wat had je verwacht dan?quote:
Porto wilt geen sterren dragen, maar je principe klopt wel. Het is wel in bijna ieder land bij 10 kampioenschappen 1 sterquote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, dan heeft een Porto straks 14 sterren op de borst.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
A: voetbal kan ze niks schelen
B: het is nou niet echt een internationale topper die langskomt
Je denkt nog steeds dat Ajax internationaal meedoet?quote:
Het is nog steeds een naam. Ook internationaal. Alleen nu als opleidingsinstituut. En we zullen wel weer internationaal mee doen met goed beleidquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat Ajax internationaal meedoet?![]()
Sorry hoor maar dat almachtige imago is keihard aan het afbrokkelen.
We gaan gewoon de CL winnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een naam. Ook internationaal. Alleen nu als opleidingsinstituut. En we zullen wel weer internationaal mee doen met goed beleidNiet CL winnen ofzo, maar EL en volgende ronde CL
Misschien ooit nog, met fair play en gelukquote:
Het is een grote naam hoor begrijp me goed maar dat zijn vooral mensen die 95 hebben gezien en toen gek zijn geworden van de club. Dat gaat niet eeuwig zo voort duren natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een naam. Ook internationaal. Alleen nu als opleidingsinstituut. En we zullen wel weer internationaal mee doen met goed beleidNiet CL winnen ofzo, maar EL en volgende ronde CL
Ik vind het mooi dat we zo'n optimistische supporters hebben maar Ajax is slecht vergeleken met Man Utd, Arsenal, Barça, Inter enz.quote:
Toch blijven wij 1 van 3 clubs die de CL beker heeft mogen houden.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een grote naam hoor begrijp me goed maar dat zijn vooral mensen die 95 hebben gezien en toen gek zijn geworden van de club. Dat gaat niet eeuwig zo voort duren natuurlijk.
Met Frank moet een 1/8 finale CL incidenteel te halen zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien ooit nog, met fair play en geluk2003 hadden we kunnen winnen bijv,. Als Ajax goed beleid voert zullen ze de komende jaren wel opkrabbelen uit het dal.
ik weet niet hoe het nu is maar een paar jaar geleden hadden ze het in Amerika nog over het grote Ajaxquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat Ajax internationaal meedoet?![]()
Sorry hoor maar dat almachtige imago is keihard aan het afbrokkelen.
Nu welquote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat we zo'n optimistische supporters hebben maar Ajax is slecht vergeleken met Man Utd, Arsenal, Barça, Inter enz.
Ik zeg niet wanneer hé. Maar ooit zullen we het winnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat we zo'n optimistische supporters hebben maar Ajax is slecht vergeleken met Man Utd, Arsenal, Barça, Inter enz.
Klopt want die mensen zitten met 95 in hun hoofd.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het nu is maar een paar jaar geleden hadden ze het in Amerika nog over het grote Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |