Na ieder landskampioenschap, wou ik het shirt van Ajax wel eens zien daarquote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Omg DC United heeft 4 sterren we zijn de lul.
Commercieel en maatschappelijke trip.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk dat ze spelen, maar waarom eigenlijk?
Inderdaad die Amerikanen zijn ook echt kansloos dat ze voor ieder kampioenschap een ster geven dan moet je het over 20 jaar weer veranderen omdat er iemand met 12 rondloopt ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Na ieder landskampioenschap, wou ik het shirt van Ajax wel eens zien daar
COmpetitie is zoals de MLB. Je hebt east and west, en allemaal playoffs etc etc. Zelfde als er 1 competitie is in heel europa.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad die Amerikanen zijn ook echt kansloos dat ze voor ieder kampioenschap een ster geven dan moet je het over 20 jaar weer veranderen omdat er iemand met 12 rondloopt ofzo.
Ze hebben ook een clinic gegeven slimmerikquote:
Ja, Bayern heeft er 5quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
In Duitsland krijg je toch bij elke 5 kampioenschappen een ster?
7 dacht ik. Bayern heeft er 4.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
In Duitsland krijg je toch bij elke 5 kampioenschappen een ster?
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
7 dacht ik. Bayern heeft er 5.
Edit: 5 dus.
Kunnen ze niet met een internationaal systeem komen?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster.
5 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 2 gouden kampioenssterren.
10 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 3 gouden kampioenssterren.
20 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 4 gouden kampioenssterren.
Maar je had gelijk, Bayern heeft er 4
Tja, dan heeft een Porto straks 14 sterren op de borst.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kunnen ze niet met een internationaal systeem komen?
Wat had je verwacht dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |