De laatste jaren niet maar ik kan er zo 5 opnoemen:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, hoeveel top 5 hits de laatste jaren gehad dan?
Hij zong ooit je geliefde Britney toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zingt Leuke Pyke alleen maar stomme nummers? #xfactor
Nee, dit nummer is een paar maanden oud, komt dus nog uit haar puberteit dus dit weet ze nog goed!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ja dit nummer kent Stacey wel... is niet zo oud.
Ik zat maar te f5-enquote:
Beidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oneens met Leuke pyke? Of oneens met stomme nummers|?
laugh about itquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
De laatste jaren niet maar ik kan er zo 5 opnoemen:
Love you more, Feel like flying, dat ene liedje dat ie een asshole is maar learning, nog een liedje, en nog een.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Blossom86 het volgende:
Nouja zeg, ik denk er komt een date uit, maar blijf uiteindelijk alleen achter
Gelukkig heb ik al een vriendje........
Is pyke al geweest?
ik erger me steeds meer aan hem
Wanneer??? Zat ik in Londen? Of was ik toen op een verjaardag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zong ooit je geliefde Britney toch?
kwamen dit soort lachwekkende programma's niet op tv.. maar hadden we de mini play back showquote:
Waar zou een date uit komen? Oh je bent al bezetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Blossom86 het volgende:
Is pyke al geweest?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Blossom86 het volgende:
Is pyke al geweest?
Hij zong Baby one more time toch, 3 weken geleden zoiets? Geen idee waar je wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer??? Zat ik in Londen? Of was ik toen op een verjaardag?
Britney
Hij zong vorige week Baby one more time.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer??? Zat ik in Londen? Of was ik toen op een verjaardag?
Britney
ow dan ben ik het alweer vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zong Baby one more time toch, 3 weken geleden zoiets? Geen idee waar je wasVolgens mij was je er
Omdat ze graag wil dat mensen op haar niveau terug praten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Waarom praat Wendy tegen iedereen alsof het een stel kleine kinderen zijn?
Hij laat wel indruk achter he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan ben ik het alweer vergeten
Ze is niet verder gekomen dan klas drie. Daarna is ze verder doorgestoomd door de leraar te pleasen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Nee vorige week was van velzenquote:
O dat is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ze graag wil dat mensen op haar niveau terug praten.
quote:
Drie weken geleden, met Wibi.quote:
Hoort bij haar figuurtjes die ze speeltquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
sorry maar hier moet ik je toch even een halt toeroepen. rolf?!?!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof niet meer
Ik ga voor Rolf![]()
![]()
![]()
Ze speelt altijd volgens mij, die weet niet meer wat echt isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoort bij haar figuurtjes die ze speelt
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik nu al naar het Sinterklaasjournaal aan het kijken ben.
Ja zeg het haar, slaande ruzies heb ik erom met haarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
sorry maar hier moet ik je toch even een halt toeroepen. rolf?!?!
Sway is al wegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Rolf ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Zie je, je bent echt iets te leuk voor Charmedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Dan moeten ze het gvd ook niet doen, als het te moeilijk isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef Starlie het volgende:
Krijgen we zometeen weer te horen dat liggend zingen moeilijk is!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
Mooi stukje actualiteit erin verwerkt: planken.
Ben je nu jaloers?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zie je, je bent echt iets te leuk voor Charmed
en op staan als je liggend ligt.. is ook moeilijk.. want je moet heeel snel opstaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan moeten ze het gvd ook niet doen, als het te moeilijk is
johquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Eigenlijk ben ik zo klaar met dit programma.
Ja, volgende week zit ik weer in Londen denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Maar, ik kan niet met jullie stoppen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Dit forum maakt dat ik het nog leuk vindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
ik ook.. allang.. hoeft niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Is echt zo he? Heb ik ookquote:
Dat heb ik ook. AL kan ik maar tot 3 juni kijken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Maar, ik kan niet met jullie stoppen.
Nog 2 weken.. je kan hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, volgende week zit ik weer in Londen denk ik
Ja ik ook... Ben over alle kandidaten ook niet wild enthousiast...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
's ochtends een met ryanair en de volgende ochtend lam terug met rynair
Nee whahahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als Fok! er een keertje uitligt op vrijdagavond kijkt er volgens mij niemand van hier.
Ik kan er weinig mee. Kudtthema's, een jury die na een cd aan het luisteren zijn ipv de artiesten, Wendy. Een mens kan maar zo veel hebben!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik ook.. allang.. hoeft niet meer
ben d'r klaar mee.. waarom kijk ik
De kijkcijfers dalen als walvis die uit de lucht komt vallenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als Fok! er een keertje uitligt op vrijdagavond kijkt er volgens mij niemand van hier.
Wil je Pheno voor me roepen? gewoon tijdens een liedje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
O gatver, ik zit volgende week op de tribune van XFA
Ah joh... we maken het gewoon gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
Neuh, dan ga ik wel een film kijken ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Blossom86 het volgende:
Ik had hier eerder moeten komen. Heb me wekenlang kapot verveeld.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
Gaan jullie volgende week?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doe ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je Pheno voor me roepen? gewoon tijdens een liedje?
Lijkt me echt lachen om een keer mee te makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
-quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Ja, en niet die versie van Jeroenquote:
Met het zingende gebit, wat een combiquote:
In het spaans is dit nummer veel mooier!quote:
OMG hoe jammer dat ik geen cartoons kan tekenenquote:
Dat heeft hij vakerquote:
Precies en niet die rijmelarij van lek me het vestje, zoals Dries zou zeggen!quote:
Whahahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
OMG hoe jammer dat ik geen cartoons kan tekenen
Nee, dat is dan wel weer jammer. Maar Silencio klinkt wel veel beter dan jij bent zo.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent dus die ene die volgende week de studio uit wordt gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Pheen:WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Pheen:Zal effe loeren! Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
RolF LUL zing dan zuiver.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
JvdB LUL zing dan ook in het spaans
ROLF
Dialectquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Hij spreekt volgens mij Spaans zoals een Fries Nederlands spreekt ofzo.
nee.... want hij is engquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Als we Ed spaans laten zingen ga je dan ook soppen C_A?
Ja raar, ik dacht dat hij half Spaans was toch? Of tenminste, Domenicaanse Republiek, zoiets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Hij spreekt volgens mij Spaans zoals een Fries Nederlands spreekt ofzo.
En anders versta je Spaans natuurlijk perfect hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Starlie het volgende:
Versta er geen reed van, muziek staat te
hard!
Colombiaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja raar, ik dacht dat hij half Spaans was toch? Of tenminste, Domenicaanse Republiek, zoiets.
Ik dacht dat zijn gele Dries-zwembroek te strak zat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
Als Gordon straks gaat kwaken dat het sensationeel was, liegt ie dat ie barst want de camera heeft hem gepijnigd zien kijken.
Dat deel ik met je, vind hem totaal niet sympathiek... Bij de VOH begon ik hem pas echt vreselijk te vinden!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeroen, die andere vind ik gewoon niet leuk.
Of is het uitverkochtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je niet naar Adele gaat, ben je een druif.
Ik vind 2 talen in een duet, snel achter elkaar zingen, bijna nooit iets :quote:
Siquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
En anders versta je Spaans natuurlijk perfect he
Bij wie?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat korte haar aan de zijkanten is wel een verbetering
Of Bomba!quote:
Ik snap in ieder geval wel dat hij niet perfect spaans kan praten.quote:
Heeft ie het toch geknipt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat korte haar aan de zijkanten is wel een verbetering
Rolfquote:
quote:
quote:
quote:
Ik kijk zo goed naar hem dat het me niet was opgevallenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef fliert het volgende:
Dit was toch wel een van de dieptepunten op de Nederlandse televisie
Waar, maar ik kan Spaans uit Zuid Amerika beter verstaan dan Castelllano.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap in ieder geval wel dat hij niet perfect spaans kan praten.
Als ik mijn overburen (colombianen) spaans hoor praten, is het heel anders als ik mijn man en schoonfamilie spaans hoor praten
Ik zou zo graag spaans willen leren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap in ieder geval wel dat hij niet perfect spaans kan praten.
Als ik mijn overburen (colombianen) spaans hoor praten, is het heel anders als ik mijn man en schoonfamilie spaans hoor praten
Echt waar?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou zo graag spaans willen leren.
En een scandinavische taal, en italiaans, en chinees.
Ik kan bier bestellen. En ik drink niet eens bier! Dus ik heb er geen KUT aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar, maar ik kan Spaans uit Zuid Amerika beter verstaan dan Castelllano.
Oh daar doe ik graag aan mee:quote:
Eindelijk, ik lag al gillend en jankend op de vloer naar je te smachtenquote:
Conjoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan bier bestellen. En ik drink niet eens bier! Dus ik heb er geen KUT aan.
Ik ookquote:
quote:
Met Waylon dat? Heb ik ook nog even gevolgd en Waylon toegevoegd. Wat een jammer persoon is dat.quote:
Ja tijdens ESF, maar dat begreep ik eigenlijk welquote:
VIESSSSSSSSSSSSSS Joran!quote:
Zekers, was laatst bij één vn z'n optredens. Echt amazing die stem en die uitstralingquote:
Niks alles was baggerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik nooit werk 's avonds, je hebt geen avond over
WAT heb ik gemist?
Uitstraling van een junk, je moet er van houdenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zekers, was laatst bij één vn z'n optredens. Echt amazing die stem en die uitstraling
Maar in Spanje heb je ook weer verschillende dialecten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar, maar ik kan Spaans uit Zuid Amerika beter verstaan dan Castelllano.
Het is echt een mooie manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zekers, was laatst bij één vn z'n optredens. Echt amazing die stem en die uitstraling
Ik zag 'm in december hier in 013. Hij was strontziek maar klonk geweldig. Echt een super-artiest maar het lijkt me een naar mannetje verder. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hetzelfde als iedere week: wij die vrijwel alles afkrakenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT heb ik gemist?
helemaal niks..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Uitstraling van een junk, je moet er van houden
De nieuwe woordjes die Wendy heeft geleerd! haar baas wil RIMMEN. R I M M E N. Lingo!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT heb ik gemist?
Ik ben bezig met een cursus Spaansquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou zo graag spaans willen leren.
En een scandinavische taal, en italiaans, en chinees.
Ja ik was in de buurt van Barcelona, die zijn echt niet te verstaan, dat Catalaans met al die X'en.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar in Spanje heb je ook weer verschillende dialecten.
Ik versta ze in Tenerife beter dan in Galicie bijvoorbeeld. En Castellano is gewoon een rot dialect
Nah, ik begreep dat niet helemaal. Hij ging helemaal losquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja tijdens ESF, maar dat begreep ik eigenlijk wel
Maar ik vind hem al meer dan een jaar een eikel
Maar ik vond het wel grappigquote:
Ik vind dialecten zo interessant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar in Spanje heb je ook weer verschillende dialecten.
Ik versta ze in Tenerife beter dan in Galicie bijvoorbeeld. En Castellano is gewoon een rot dialect
Dat is hij in het echt trouwens ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Het is echt een mooie manvan z'n muziek weet ik niet zoveel
WHAATTTTT?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De nieuwe woordjes die Wendy heeft geleerd! haar baas wil RIMMEN. R I M M E N. Lingo!
Mwah, ik denk dat als je een andere BN'er pakt en 30 keer 'je bent een nicht, kom uit de kast, vieze flikker' gaat twitteren dat je ook wel reactie krijgt hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik begreep dat niet helemaal. Hij ging helemaal los
[..]
Maar ik vond het wel grappig
mwah... vind z'n stem ook niet echt mijn ding..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen, hij heeft alleen slechte nummers
Dat en hij is een beetje te vol van zichzelf, dat straalt hij uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen, hij heeft alleen slechte nummers
Nieuwe? Ik keek dat altijd wel, vond het wel spannend te zien hoe die trucs werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Sbs zendt weer goochelaars ontmaskerd uit
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Vroeger wou k m altijd doen.. nu is t een naar, vies, zelfingenomen mannetje
Dat komt door al die poeder die in neus heeft gezetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat en hij is een beetje te vol van zichzelf, dat straalt hij uit.
Heeft hij je gedumptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Vroeger wou k m altijd doen.. nu is t een naar, vies, zelfingenomen mannetje
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
Ik wil Dries! Die man zit vol zelfspot, ik mag hem!
Nee dat is Dinand van Kane. Die vind ik altijd zo viezigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
hij ziet er ook altijd zo smoezelig uit.. een beetje smutzig
Nou je kunt veel zeggen maar Dries komt wel gezellig over als je gaat vergelijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
Ik wil Dries! Die man zit vol zelfspot, ik mag hem!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Dat komt door al die poeder die in neus heeft gezeten
getver ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee dat is Dinand van Kane. Die vind ik altijd zo viezig
Vettigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
O ja dat haarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar hij kan niet zingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je kunt veel zeggen maar Dries komt wel gezellig over als je gaat vergelijken
Hoe durft zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Gudver, we eten patat.. snijdt mn moeder niet eens uitjes
Hoezo uitjes bij de patat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit was niet eens een grap van me. Ik vind het echt tof. Hij neemt het allemaal niet zo serieus als de rest, geniaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je kunt veel zeggen maar Dries komt wel gezellig over als je gaat vergelijken
Ga je proberen z'n stemgeluid te evenaren?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef Blossom86 het volgende:
komt ed eerst? dan ga ik nog effe de kattenbak leegscheppen.
Nu nog? patat eten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |