Nee, niet gezien. Alleen in dat voorstukje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?

heb het ook gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?

nee,ik ga slapen, morgen weer vroeg dagquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?

en dan nog zeggen:quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.

Helaas moet ik vroeg op, want ik vind haar wel altijd leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?

En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"

net als deze week!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.

echtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"

Hilarisch inderdaad om dat te zeggen als je zelf zo'n rotkop hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"

Niet, er staat geenquote:
 bij het topic.

toen hij dichtwas was er wel een 'maak nieuw topic' optie + het cijfer ging gelijk omhoog of hoeft het daar geen reeks voor te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet, er staat geen [ afbeelding ] bij het topic.

mag nu van zijn vrouw op de bank slapenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, die kale vent met z'n lompe opmerking over dat spoor. Die zet zichzelf ff voor lul..

Ik heb even een request ingedient om het te fixenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen hij dichtwas was er wel een 'maak nieuw topic' optie + het cijfer ging gelijk omhoog of hoeft het daar geen reeks voor te zijn

Zal wel 'hol' geweest zijn.quote:

Mariquote:Gepest! (RTL4, 21:30) – De aflevering van het tv-programma Gepest! waarin visagist van de sterren Mari van de Ven (51) zijn verhaal deed, trok donderdag 988.000 kijkers (madl: 16.1%) naar RTL 4. Daarmee was Gepest het zesde best bekeken programma van de avond. Presentator Peter van der Vorst is blij met de kijkcijfers. “Dat is héél mooi: 988.000 kijkers en bijna 21 procent marktaandeel voor Gepest! Mari van de Ven heeft zijn verhaal niet voor niets verteld gelukkig“, zegt hij.
Van de Ven heeft naar eigen zeggen veel reacties gekregen op de uitzending. Op Twitter bedankte hij voor de mooie reacties. “Iedereen zo ontzettend bedankt voor alle lieve reacties. Zo mooi jullie woorden. Doet me goed. Heel veel liefs en een kus van mij.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |