abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:34:44 #1
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96989641

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:35:00 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96989648
WIE WIE?
Je moeder is een hamster
pi_96989696
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:35 schreef Crutch het volgende:
WIE WIE?
Lipper en HappyGirl. O+
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:37:34 #4
179534 Waaghals
pi_96989728
kuikentjes
pi_96989755
Wauw, ik ben nog nooit onderwerp geweest van een TT :7

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nou jij bent hard aan het studeren ;)
:@
Nou ehm.. Helpt het als ik zeg dat ik wel mijn boeken open heb? :D
pi_96989812
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:@
Nou ehm.. Helpt het als ik zeg dat ik wel mijn boeken open heb? :D
Ga nou maar snel studeren, want zodra hij thuiskomt zal er al helemaal niks meer gebeuren. :P
Ron Paul 2012
pi_96989968
Waarom stond deze niet in MyAt? ;(
Het is ook geen onderdeel van de reeks zie ik.
pi_96989975
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik zou zeggen; geniet ervan want dit zal misschien wel de laatste keer zijn ;) :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:44:56 #9
179534 Waaghals
pi_96990045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
old school :@
pi_96990144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ga nou maar snel studeren, want zodra hij thuiskomt zal er al helemaal niks meer gebeuren. :P
True.. Ik ga nu dan maar eens écht aan het werk en even niet Fok!ken :D
Iedereen nog een fijne dag verder! :)
pi_96990180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee man, ga je nou niet anders gedragen omdat ik hier iets kom zeggen. Het is niet iets in het uiterlijk, het is meer iets in houding. Het is moeilijk om er je vinger op te leggen. Je moet gewoon zorgen dat je je lekker voelt over jezelf. Dat is het enige waar je je iets van aan moet trekken als het aankomt op wat anderen van je vinden.
Ik kom graag goed/cool/competent over ;(
pi_96990392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kom graag goed/cool/competent over ;(
Je kan je niet iets aanmeten. Je moet tevreden raken met wie je bent en waar je goed in bent, en dan ben je zo goed/cool/competent als je maar zijn kan.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:56:24 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96990459
Oeh oeh oeh MLIG ik ben aan het fotoboek fleurten!!!!

Heb jij nog tips voor me, wil het maatschappelijk belang wel in de gaten houden!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:58:05 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96990512
quote:
Hey :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_96990521
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kan je niet iets aanmeten. Je moet tevreden raken met wie je bent en waar je goed in bent, en dan ben je zo goed/cool/competent als je maar zijn kan.
Ik vind tevreden zijn met wie je bent altijd zo'n raar advies; duidelijk is er iets niet goed zoals het nu gaat, dan moet er toch iets veranderen?

En ik wil gewoon heel graag een goede indruk maken op mensen. Ik kan niet tegen het gevoel dat ik een slechte indruk maak of heb gemaakt op iemand. Daar zit ik dan altijd enorm mee :P
pi_96990537
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey :W
:D
Wat moet ik nou met jou? :P
Kan het niet serieus nemen namelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 14:59:25 ]
pi_96990600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind tevreden zijn met wie je bent altijd zo'n raar advies; duidelijk is er iets niet goed zoals het nu gaat, dan moet er toch iets veranderen?

En ik wil gewoon heel graag een goede indruk maken op mensen. Ik kan niet tegen het gevoel dat ik een slechte indruk maak of heb gemaakt op iemand. Daar zit ik dan altijd enorm mee :P
Ik ken dat wel. Vroeger wilde ik ook altijd zo goed mogelijk voor de dag komen bij iedereen. Dat is helaas niet te bereiken. Met sommige mensen klikt het wel, met anderen niet. Dat moet je accepteren. Net zoals dat je moet accepteren dat je bent wie je bent. Kijk eens naar waar je wel goed in bent in plaats van te benoemen wat slecht is.

Indruk maak je niet met je minpunten. Daarover inzitten heeft dus ook geen zin, je kan beter focussen op je goede punten en die benadrukken in je houding en levensvisie.
pi_96990653
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Slechte hosselpoging.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:02:18 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96990665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja hoor allemaal spannende verhalen over FB fleurten en je naam viel. Dus dacht fuck it in spring in het diepe. Dus hoppa vol je fotoboek in en gaan :D

Weet ik veel wat er gaat gebeuren!
Dus wat je nou met mij moet? Ik heb geen idee. Maar jezus wat is het spannend :D
pi_96990770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja hoor allemaal spannende verhalen over FB fleurten en je naam viel. Dus dacht fuck it in spring in het diepe. Dus hoppa vol je fotoboek in en gaan :D

Weet ik veel wat er gaat gebeuren!
Dus wat je nou met mij moet? Ik heb geen idee. Maar jezus wat is het spannend :D
Koetsjiekoe. :D
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:07:55 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96990890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Koetsjiekoe. :D
Hihi :@ maar uhm nu dan?

quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Slechte hosselpoging.
Zo slecht dat ze wel met een kleine glimlach zit te lezen ;)
pi_96990911
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:

Zo slecht dat ze wel met een kleine glimlach zit te lezen ;)
Ik hoop het voor je. Het kan ook een glimlach van meewarigheid zijn.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:09:52 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96990959
Hij is gekoppeld aan de reeks nu
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:12:06 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96991027
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je. Het kan ook een glimlach van meewarigheid zijn.
neuh dat weet ik zeker van niet.
pi_96991120
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:

Ik ken dat wel. Vroeger wilde ik ook altijd zo goed mogelijk voor de dag komen bij iedereen. Dat is helaas niet te bereiken. Met sommige mensen klikt het wel, met anderen niet. Dat moet je accepteren. Net zoals dat je moet accepteren dat je bent wie je bent. Kijk eens naar waar je wel goed in bent in plaats van te benoemen wat slecht is.

Indruk maak je niet met je minpunten. Daarover inzitten heeft dus ook geen zin, je kan beter focussen op je goede punten en die benadrukken in je houding en levensvisie.
Op zich heb je wel gelijk, maar wat als iemand (bijna) alleen maar slechte punten heeft en nergens tevreden over is? Hoe moet zo iemand zichzelf accepteren?
pi_96991168
Door aan die punten te gaan werken. Jezelf uit je comfortzone halen hielp bij mij ook.
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:16:32 #27
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96991213
Stel: er is een meiske op het werk die melding maakt van een afbrokkelende relatie. Ze maakt geregeld (glimlachend) oogcontact, en zoekt je actief op gedurende de pauzes. Op den duur maakt ze kenbaar dat haar relatie ingestort is, en dat ze iemand die ze kent van een toneelgroep gaat daten. Tegelijkertijd stelt ze echter voor met je een weekeinde naar Frankrijk te gaan.

De verschillende signalen optellend en aftrekkend gok ik op vriendschappelijke bedoelingen?
pi_96991233
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk, maar wat als iemand (bijna) alleen maar slechte punten heeft en nergens tevreden over is? Hoe moet zo iemand zichzelf accepteren?
Alleen maar slechte punten heb je niet, of je moet echt door en door verrot zijn. Jij ervaart jouw onvermogen om makkelijk contact te leggen waarschijnlijk als slechte punten en legt je daarbij neer.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:15 schreef Quarles het volgende:
Door aan die punten te gaan werken. Jezelf uit je comfortzone halen hielp bij mij ook.
Wat Quarles zegt. Jouw comfort zone is jouw slechte punt. Hoe stap je daar uit? Door je goede punten te herkennen en op je bek te willen gaan. Jij wilt niet op je bek gaan omdat je alleen maar bezig bent met je 'slechte' kanten.
pi_96991272
Wat zijn jouw "mindere" punten vind je dan benzin?
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:31 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96991380
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Stel: er is een meiske op het werk die melding maakt van een afbrokkelende relatie. Ze maakt geregeld (glimlachend) oogcontact, en zoekt je actief op gedurende de pauzes. Op den duur maakt ze kenbaar dat haar relatie ingestort is, en dat ze iemand die ze kent van een toneelgroep gaat daten. Tegelijkertijd stelt ze echter voor met je een weekeinde naar Frankrijk te gaan.

De verschillende signalen optellend en aftrekkend gok ik op vriendschappelijke bedoelingen?
Vriendschap maaaar ik zou gewoon mee gaan naar Frankrijk! Wie weet leren jullie elkaar daar beter kennen en slaat de vonk over. En zo niet ben je er lekker tussen uit geweest ;)
pi_96991436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef MissionPhailed het volgende:

Vriendschap of je bent Plan B als het niets wordt met die gast van de toneelgroep.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:23:47 #32
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96991515
Wel, deze situatie deed zich voor in 2009, maar ik wou even peilen of ik niks over het hoofd heb gezien :')
pi_96991804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef Mystikvm het volgende:

Alleen maar slechte punten heb je niet, of je moet echt door en door verrot zijn. Jij ervaart jouw onvermogen om makkelijk contact te leggen waarschijnlijk als slechte punten en legt je daarbij neer.
Ja, maar dat vermogen om contact te leggen en sociaal te zijn is heel erg belangrijk. Ik ken mensen in de ICT met wie ik ooit heb samengewerkt die nu supervet werk doen, ontzettend coole eigen bedrijven hebben, een vriendin hebben en wat vrienden hebben.

Ik ben er van overtuigd dat ik intellectueel niet voor deze mensen onderdoe, en toch hebben zij al die dingen die ik niet heb. En alleen maar omdat zij wel veel socialer zijn dan ik :) Dat is een groot gemis.
quote:
Wat Quarles zegt. Jouw comfort zone is jouw slechte punt. Hoe stap je daar uit? Door je goede punten te herkennen en op je bek te willen gaan. Jij wilt niet op je bek gaan omdat je alleen maar bezig bent met je 'slechte' kanten.
Dat klopt wel. Maar eerlijk is eerlijk, op je bek gaan geeft een verschrikkelijk gevoel ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef Quarles het volgende:
Wat zijn jouw "mindere" punten vind je dan benzin?
Ik ben altijd heel negatief over mezelf, maar ik moet zeggen dat als iemand dan zoiets vraagt dat ik het lastig vindt om een lijstje te maken. Aan de andere kant kan ik dat van mijn goede punten ook niet echt.

En eigenlijk is vrijwel alles slecht. Mijn enige echt positieve kant is dat ik redelijk slim ben, maar dat is meteen alles.

Ben niet spontaan, niet bijzonder, niet supersociaal, leg slecht contacten, ben niet bijzonder knap, niet grappig, kan niet boeiend vertellen, kan niet schrijven, ben niet echt creatief, niet sportief, niet georganiseerd etc. etc.

Ik vind het niet leuk om mensen te zien die prima kunnen studeren, leuk werk doen, extra dingen doen, vrienden hebben etc. Terwijl ik, doordat ik zo met mezelf zit, al kapot werk om alleen maar mijn studie en mijn werk vol te houden en elke dag weer mijn bed uit te komen :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:31:59 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96991902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel, deze situatie deed zich voor in 2009, maar ik wou even peilen of ik niks over het hoofd heb gezien :')
Pfff uit 2009? En daar nog mee bezig zijn?
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:32:05 #35
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96991910
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Vriendschap of je bent Plan B als het niets wordt met die gast van de toneelgroep.
Kans is nog redelijk aanwezig dat het plan B is en tijdens een weekendje in frankrijk zou je daar dan plan A van kunnen maken ;) Hangt een beetje van de rest van je indruk van haar af.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:34:03 #36
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96991996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Pfff uit 2009? En daar nog mee bezig zijn?
Neen, schoot me zojuist te binnen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:35:37 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96992055
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:D ik wou het net zeggen.
Zou wel een beetje :') zijn als we hele verhalen vertellen over hoe verliefd we zijn als we elkaar nog nooit hadden ontmoet _O-
Nou ik verbaas me over niks hoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96992227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Kans is nog redelijk aanwezig dat het plan B is en tijdens een weekendje in frankrijk zou je daar dan plan A van kunnen maken ;) Hangt een beetje van de rest van je indruk van haar af.
Ja, dat is ook zo. :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:41:02 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96992286
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Neen, schoot me zojuist te binnen.
Oh dacht al! Maar vertel hoe ist afgelopen, en wst heb je gedaan?
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:44:52 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96992469
Begint wel een aardig verhaal te worden over dat meisje van afgelopen zondag dacht haar gevonden te hebben maar het blijkt de verkeerde te zijn. Ondanks dat ze er wel op leek en dezelfde voornaam had. _O-
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:47:21 #41
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96992577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh dacht al! Maar vertel hoe ist afgelopen, en wst heb je gedaan?
De trip naar Frankrijk moest geannuleerd worden vanwege een andere baan. Dat meiske behield dezelfde betrekking en verdween geleidelijk uit beeld.
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:48:22 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96992625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
Begint wel een aardig verhaal te worden over dat meisje van afgelopen zondag dacht haar gevonden te hebben maar het blijkt de verkeerde te zijn. Ondanks dat ze er wel op leek en dezelfde voornaam had. _O-
Vertel wat of wie zoek je? Zoeken we mee :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:55:02 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96992970
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vertel wat of wie zoek je? Zoeken we mee :P
Ik ben tijdens de huldiging van de landskampioen een leuk meisje tegengekomen die heb ik voor de lol toen opgezocht ik dacht haar dus gevonden te hebben maar dat klopt dus niet. Maar er zijn zoveel mensen met haar naam dat het een monsterklus wordt op die nog terug te vinden.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:56:36 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96993045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben tijdens de huldiging van de landskampioen een leuk meisje tegengekomen die heb ik voor de lol toen opgezocht ik dacht haar dus gevonden te hebben maar dat klopt dus niet. Maar er zijn zoveel mensen met haar naam dat het een monsterklus wordt op die nog terug te vinden.
Weet je voor en achternaam? Leeftijd? Woonplaats?
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:57:28 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96993080
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weet je voor en achternaam? Leeftijd? Woonplaats?
Enkel de voornaam. Heb ook niet heel uitgebreid met haar gesproken weet alleen dat ze Shanna heet een vriend heeft die Brian heet.
C'est la vie
pi_96993137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef benzin het volgende:

Ik ben altijd heel negatief over mezelf, maar ik moet zeggen dat als iemand dan zoiets vraagt dat ik het lastig vindt om een lijstje te maken. Aan de andere kant kan ik dat van mijn goede punten ook niet echt.

En eigenlijk is vrijwel alles slecht. Mijn enige echt positieve kant is dat ik redelijk slim ben, maar dat is meteen alles.

Ben niet spontaan, niet bijzonder, niet supersociaal, leg slecht contacten, ben niet bijzonder knap, niet grappig, kan niet boeiend vertellen, kan niet schrijven, ben niet echt creatief, niet sportief, niet georganiseerd etc. etc.

Ik vind het niet leuk om mensen te zien die prima kunnen studeren, leuk werk doen, extra dingen doen, vrienden hebben etc. Terwijl ik, doordat ik zo met mezelf zit, al kapot werk om alleen maar mijn studie en mijn werk vol te houden en elke dag weer mijn bed uit te komen :)
Ai, dat klinkt niet echt positief allemaal.

Ik zat het eigenlijk precies in hetzelfde schuitje als jou. Nu ben ik al een stuk verder gevorderd dan een paar jaar geleden, maar ik ben er ook nog lang niet. Hoe ik vooruitkwam: ik ging sporten, krachttraining. Verder ging ik wat meer uit. Ik ging al uit, maar krijg pas sinds een jaar aandacht van de vrouwen :).

Sociaal was ik ookniet, maar ik ben al stukken vooruitgegaan, ik kan nu redelijk goed met vrouwen praten vind ik. Laatste halfjaar al redelijk wat nummers geregeld of vrouwen die interesse hadden, terwijl ik alle jaren ervoor nooit enig contact had met vrouwen. Daten moest ik niet aan denken dat mij dat ooit zou lukken, nu een aantal keer gedaan en het ging me toch redelijk tot goed af.

En zorg voor hobby's die vrouwen interesseren. Speel zelf sinds kort gitaar, vinden ze altijd leuk om te horen dat je een instrument bespeelt. Ik kan er geen reet van maar ik vind het super om te doen :), en als je er met passie over kunt vertellen vinden ze het helemaal leuk.

Ik gooi mezelf flink in het diepe binnenkort, ga een opleiding doen met 90% vrouwen op die opleiding, en het is nog eens precies wat ik later wil gaan doen.

Ohja, en ga op jezelf wonen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:01:20 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96993254
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Enkel de voornaam. Heb ook niet heel uitgebreid met haar gesproken weet alleen dat ze Shanna heet een vriend heeft die Brian heet.
Lol je weet dat ze een vriend heeft. Wat moet je met haar dan?
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:04:09 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96993414
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lol je weet dat ze een vriend heeft. Wat moet je met haar dan?
Ik zit niet zo zeer achter haar aan vind het gewoon een leuk mens. Ben sowieso klaar even met het achter iemand aan zitten.
C'est la vie
pi_96994601
wat is Strawberry toch een irritant en paranoia meid, de hele tijd mensen verdenken mar dan zef ook niet helemaal zuiver zijn.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:45:01 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96995222
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Daisy_N het volgende:
wat is Strawberry toch een irritant en paranoia meid, de hele tijd mensen verdenken mar dan zef ook niet helemaal zuiver zijn.
Oke dank je wel voor je mening, helaas wel volledig buiten het onderwerp van dit topic. Dus doe even ssst

Kut kloontje
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:33:05 #51
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96995743
vandaag wel een wat mindere dag

misschien ligt het aan het weer.
ik betwijfel nu of ik deze week nog wel mijn beurt zal krijgen
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:33:26 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96995754
Beurt? Alsin seks?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96995787
Wel opwindend als een vrouw dat zo zegt. O+
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:36:53 #54
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96995910
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:33 schreef Catbert het volgende:
Beurt? Alsin seks?
ik weet niet of ik wel echt dat bedoel wat jij zegt
al zou dat natuurlijk wel het mooiste zijn

en niet een random persoon hoor
ik heb nog wel mijn voorkeuren
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:40:08 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96996048
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

Zeg kom jij hier wel eens vaker :+
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:40:58 #56
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96996087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeg kom jij hier wel eens vaker :+
wat bedoel je hiermee ook_gek
pi_96996099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar goed dat de vaste posters hier je allemaal zo goed kennen dan. :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:43:19 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96996201
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee ook_gek
Niks dacht knal er een uber foute openingszin in.

Puur alleen om je aandacht te krijgen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:44:05 #59
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96996229
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar goed dat de vaste posters hier je allemaal zo goed kennen dan. :')
wat wil jij hiermee zeggen Techno
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:48:42 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96996425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat wil jij hiermee zeggen Techno
Wat wil jij precies zeggen met dat een beurt je goed zal uitkomen, in de zin van sex?
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:51:08 #61
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96996537
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat wil jij precies zeggen met dat een beurt in de zin van sex goed uit zal komen?
ohgoshh

ik weet eigenlijk niet eens of ik zoiets wel overleef ha
het is namelijk zo.. intens

de een-na-vorige keer toen het aardig in de buurt kwam
bezweek ik bijna

fantastisch
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:52:58 #62
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96996620
ik ben wel dankbaar dat ik dat heb mogen ervaren

maar het is het toch net niet natuurlijk
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:57:31 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96996798
Huh wat? Ik snap er helemaal niks van?
Probeer eens uit te leggen in jip en janneke taal? Of in nijntje taal?

Even kijken. Je hebt nooit sex gehad en toen je eindelijk bijna sex had ging je nog net niet van ke stokje? Zo iets?

Of ben je zo hart genomen dat je net niet bewusteloos geneukt bent?
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:57:34 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96996801
Wat is er 'net niet' aan?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:58:04 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96996828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef ook_gek het volgende:

Even kijken. Je hebt nooit sex gehad en toen je eindelijk bijna sex had ging je nog net niet van ke stokje? Zo iets?

Hart genomen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_96996838
Hij was niet hard genoeg om echt binnen te dringen, dat was het.

Dus dat was haar eerste ervaring.
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:59:46 #67
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96996925
Ik kan me niet omdraaien of de datingsite en versiertopics raken helemaal in elkaar verweven, lol. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:02:09 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96997072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
Hij was niet hard genoeg om echt binnen te dringen, dat was het.

Dus dat was haar eerste ervaring.
Had hij er wat meer op moeten spugen :D

Maar kinders ben er vandoor, ik gaat lekker uit eten :W
pi_96998702
Ik snap er niets meer van |:(
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:39:18 #70
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96998714
quote:
Gij bent zelf ook geen zuivere koffie.
pi_97000515
Vet leuk Lipper en Happygirl. Veel plezier saampjes.
pi_97000541
Wij zitten op de bank.
Ik ga haar nu een kus geven!
pi_97000559
Gedaan!
pi_97000564
quote:
Ben jij niet weer eens toe aan een ban HetNoorderlicht? :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:15:29 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97000631
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:14 schreef lipper het volgende:
Gedaan!
Okee leuk dat je een vriendin hebt nu maar nu Fok! nerd modus off en niet alles melden wat je met haar doet. Veel plezier samen.
C'est la vie
pi_97000647
quote:
17s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Vet leuk Lipper en Happygirl. Veel plezier saampjes.
:D Bedankt!
pi_97000721
Ja heel leuk , maar hou het een beetje prive , scheelt je veel gedoe..
pi_97000839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef lipper het volgende:
Wij zitten op de bank.
Ik ga haar nu een kus geven!
quote:
Gedaan!
Congratz _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:21:30 #79
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97000931
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef ook_gek het volgende:

Eh. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal op moet zeggen.
Ik kan het niet te simpel vertellen ( spionage op het forum), vandaar wat omslachtig.

Ik weet niet wat ik moet antwoorden.

Die gevoelens zijn zo heftig dat ze alles overstijgen, ik betwijfel of het lichaam die ervaringen aan kan.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:23:33 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ja heel leuk , maar hou het een beetje prive , scheelt je veel gedoe..
En is gewoon zielig stel je voor:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:07 schreef lipper het volgende:
Wij gaan nu naar de slaapkamer!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:08 schreef lipper het volgende:
Ze laat haar tieten zien!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef lipper het volgende:
Wij gaan nu neuken!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef lipper het volgende:
Gedaan!
:')
C'est la vie
pi_97001074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

In minder dan 1 minuut zo te zien. Dat is wel knap!
Ron Paul 2012
pi_97001117
Hahaha, ik neem aan dat het een grapje was van hem :9

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Eh. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal op moet zeggen.
Ik kan het niet te simpel vertellen ( spionage op het forum), vandaar wat omslachtig.

Ik weet niet wat ik moet antwoorden.

Die gevoelens zijn zo heftig dat ze alles overstijgen, ik betwijfel of het lichaam die ervaringen aan kan.
Hahahaaha. Ik betwijfel wel meer.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:25:23 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001120
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

In minder dan 1 minuut zo te zien. Dat is wel knap!
Ja heb het ge-edit voor een realistischer tijdsbeeld.
C'est la vie
pi_97001148
Uhmm lant een beetje para ???
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:26:26 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001176
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef formerjellybean het volgende:
Uhmm lant een beetje para ???
Helemaal loesoe ik de sky toch jwz
C'est la vie
pi_97001206
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

_O-

Maar een keer was het wel schattig.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:27:28 #87
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97001236
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik moest gniffelen. Al is de grap natuurlijk wel simpel bedacht; hij is leuk uitgevoerd echt met die balkjes van "schreef lipper het volgende". Haha. Al met al toch mijn complimenten.
pi_97001342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik moest gniffelen. Al is de grap natuurlijk wel simpel bedacht; hij is leuk uitgevoerd echt met die balkjes van "schreef lipper het volgende". Haha. Al met al toch mijn complimenten.
Ik moet van jou ook gniffelen. Dit keer is het een compliment _O-
pi_97001343
Trouwens in het echie word altijd een beetje naar van mensen die gaan tongworstelen en friemelen aan elkaar in een kroeg zodat iedereen mee kan genieten , ik heb dan altijd de neiging te roepen get a room
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:29:35 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001362
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens in het echie word altijd een beetje naar van mensen die gaan tongworstelen en friemelen aan elkaar in een kroeg zodat iedereen mee kan genieten , ik heb dan altijd de neiging te roepen get a room
+1
C'est la vie
pi_97001364
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik moet van jou ook gniffelen. Dit keer is het een compliment _O-
Ik ook al. _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:30:06 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001384
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je moest gniffelen.
C'est la vie
pi_97001446
quote:
Vreselijk zoiets, of voor me in de rij ergens. En dan zie je die jongen eerst wat om zich heen kijken van: ja ik ga haar zoenen hihi en jullie niet!
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:31:48 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-

Maar een keer was het wel schattig.
Okee 1 keertje is wel leuk maar hij klinkt net mijn neefje van 4 joh. Die zei ooit tegen mij "ik haar een kusje geven" toen ging ie haar een kusje geven en kwam toen blij terug. _O-
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:33:10 #95
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97001536
quote:
Ik heb maar één keer gezien dat mensen echt dingen gingen doen met elkaar. Dat was trouwens tijdens mijn eerste keer uitgaan en ik had nog niets gedronken. Ik stond daar echt "wow".

Ze stond langs de muur naar beneden te glijden en dan kwamen er om de beurten ( twee verschillende) mannen zo van haar "genieten", langs haar lichaam naar beneden glijden met hun geslachtsdelen tegen haar aangedrukt. Ook gingen ze met hun monden naar haar decolleté.

Ikzelf ben trouwens wel heel heftig en uitgebreid getongzoend in zo'n gelegenheid, maar ik zou nooit langs muren naar beneden gaan glijden hoor.
pi_97001602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik heb maar één keer gezien dat mensen echt dingen gingen doen met elkaar. Dat was trouwens tijdens mijn eerste keer uitgaan en ik had nog niets gedronken. Ik stond daar echt "wow".

Ze stond langs de muur naar beneden te glijden en dan kwamen er om de beurten ( twee verschillende) mannen zo van haar "genieten", langs haar lichaam naar beneden glijden met hun geslachtsdelen tegen haar aangedrukt. Ook gingen ze met hun monden naar haar decolleté.

Ikzelf ben trouwens wel heel heftig en uitgebreid getongzoend in zo'n gelegenheid, maar ik zou nooit langs muren naar beneden gaan glijden hoor.
2 mannen en 1 vrouw, weet je zeker dat je niet in een parenclub was.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:36:32 #97
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97001691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

2 mannen en 1 vrouw, weet je zeker dat je niet in een parenclub was.
Nee want toen die ene man klaar was, kwam de nieuwe pas.
pi_97001796
Omdat ik die chickies toch wel hossel wil ik gewoon geen commetaar meer horen :7

En ja minuutje is genoeg toch!
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:38:30 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001802
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ach joh dat is gewoon een dronken slet dat gebeurt meestal niet.
C'est la vie
pi_97001805
-

[ Bericht 75% gewijzigd door HappyGirl91 op 18-05-2011 19:43:46 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:39:05 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef lipper het volgende:
Omdat ik die chickies toch wel hossel wil ik gewoon geen commetaar meer horen :7

En ja minuutje is genoeg toch!
Nee minuutje is niet erg heur :P
Alleen verslag daar van doen wel.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:40:16 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001905
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
Jullie hebben 'm gehoord :7
Als jij blij bent met die minuut is het prima toch. ;)
C'est la vie
pi_97001912
Ik vind een minuut wel erg weinig ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:41:13 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97001963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind een minuut wel erg weinig ;)
Voor de een is het genoeg voor de ander niet smaken verschillen :D
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:43:52 #105
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97002125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach joh dat is gewoon een dronken slet dat gebeurt meestal niet.
oh oke
ik ben namelijk totaal niet zo,
van het naar beneden glijden langs muren om seksuele handelingen te verkrijgen

en ik zou ook nooit zomaar een vreemde man omhelzen
bah
pi_97002147
Mijn post sloeg op het eerste deel van de zijne he ;)
Maar ik ga off, want- knuffelen in de bank > Fok!ken :Y
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:44:42 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97002188
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh oke
ik ben namelijk totaal niet zo,
van het naar beneden glijden langs muren om seksuele handelingen te verkrijgen

en ik zou ook nooit zomaar een vreemde man omhelzen
bah
Wees blij dat je niet zo bent.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:45:10 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97002214
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
Mijn post sloeg op het eerste deel van de zijne he ;)
Maar ik ga off, want- knuffelen in de bank > Fok!ken :Y
Maar houdt ie het wel langer dan een minuut uit dan denk niet dat mij dat zo snel lukt namelijk _O-
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:47:47 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97002374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat voor tent was dat? was je met een vriendin die er verstand van had?
wat vind je als je de naam of adres googeled?

@andere.
is dat normaal wat lanterfanteraar schrijft?
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:51:06 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97002580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

@andere.
is dat normaal wat lanterfanteraar schrijft?
Nee dat is niet normaal dat soort vrouwen zijn sletten en sletten zijn niet betrouwbaar en hoppen van man naar man. Dus mocht je er zo eentje aan de haak slaan dan ben je haar zo weer kwijt en kan je weer gaan janken hier dus ga maar niet vragen om het adres van die plek jochie.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:52:18 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97002646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

er staat: Café
en ja ik was met een vriendin die heel ervaren is met uitgaan, die vond het trouwens ook wel opzichtig of zo
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:13:29 #112
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97003821
Ah.
Er was net een meneer op tv, in dat kookprogramma. Hij vertelde iets over masseren ( als beroep) en dat hij dat in zijn vrije tijd ook als hobby doet bij 'bepaalde vriendinnen'. En dat zijn dan vriendinnen waar hij 'ook wat intiemer mee is'.

MLiG zou je geen certificaat 'Masseur' willen behalen?

Ik vind het trouwens wel makkelijk van die man hoor. Lekker overal maar even 'vriendinnen' 'masseren'.
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:19:27 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97004132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ah.
Er was net een meneer op tv, in dat kookprogramma. Hij vertelde iets over masseren ( als beroep) en dat hij dat in zijn vrije tijd ook als hobby doet bij 'bepaalde vriendinnen'. En dat zijn dan vriendinnen waar hij 'ook wat intiemer mee is'.

Ik vind het trouwens wel makkelijk van die man hoor. Lekker overal maar even 'vriendinnen' 'masseren'.
Is dat wel zo'n goed idee het is niet leuk voor de vrouw als ze een masseur heeft die al een stijve krijgt bij het insmeren van de rug.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:21:38 #114
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97004236
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee dat is niet normaal dat soort vrouwen zijn sletten en sletten zijn niet betrouwbaar en hoppen van man naar man. Dus mocht je er zo eentje aan de haak slaan dan ben je haar zo weer kwijt en kan je weer gaan janken hier dus ga maar niet vragen om het adres van die plek jochie.
oh oke dan.
maar dat soort dingen gebeuren dus wel in rotterdam?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ah.

oke, dan zou ik masseur zijn, en dan? ik heb alsnog niemand om ermee te imponeren of dat ze op me afkomen he. of bedoel je dan tijdens de cursus contacten maken ofzo?
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:22:58 #115
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97004285
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Is dat wel zo'n goed idee het is niet leuk voor de vrouw als ze een masseur heeft die al een stijve krijgt bij het insmeren van de rug.
Oh haha dat was ik vergeten. Zou die dat dan echt krijgen? En dat zie je dan door een broek heen toch?
Het lijkt mij dan wel dat zoiets vaker gebeurt, want dat hoort dan bij het mannelijk instinct. Misschien dragen ze schorten?

Maar op zich hoeft die vrouw daar geen last van te hebben. Ze ligt toch voorover met haar ogen dicht.
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:23:20 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97004312
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh oke dan.
maar dat soort dingen gebeuren dus wel in rotterdam?

[..]

oke, dan zou ik masseur zijn, en dan? ik heb alsnog niemand om ermee te imponeren of dat ze op me afkomen he. of bedoel je dan tijdens de cursus contacten maken ofzo?
Ik heb het ooit gezien in Utrecht overal zijn sletten.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:24:18 #117
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97004352
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Dan kun je in ieder geval aan vrouwen zitten.
En het maakt misschien wel indruk op sommigen wanneer je kunt zeggen 'ik ben masseur' ( mocht je ooit nog mensen ontmoeten).
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:26:01 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97004450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh haha dat was ik vergeten. Zou die dat dan echt krijgen? En dat zie je dan door een broek heen toch?
Het lijkt mij dan wel dat zoiets vaker gebeurt, want dat hoort dan bij het mannelijk instinct. Misschien dragen ze schorten?

Maar op zich hoeft die vrouw daar geen last van te hebben. Ze ligt toch voorover met haar ogen dicht.
op me verjaardag was zo buurmeisje van me die ik al sinds 1988 ken. paar jaar terug kwam ze ineens met een foto langs van 1990 ofzo, dat ik haar een zoentje gaf.
dat deed me denken aan jouw verhaal dat je ook niet altijd tot voor kort ongezoend bent geweest.

maar zij kwam dus met het verhaal dat ze boven een massagesalon ergens in amsterdam woonde. en we hadden het nog over haar dakterras, en dat het vast wel verstevigt kon worden als er dan een pilaar dwars door me massagesalon vlak langs de massagetafels werd gezet :P (was grapje).

en toen dacht ik nog....zal ik vragen wat voor massagesalon het is... :o

want je hebt dus massagesalons met zogenaamde happy ending he.. dan is het juist de bedoeling dat seksueele.
heb ik van tv, maar ik weet er niet zoveel van verder
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:27:19 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97004555
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Een erectie kan je zien in sommige gevallen ja. En zoiets gebeurt wel eens vaker lijkt me maar dat hoort niet bij het mannelijk instinct hoor. :P
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:28:16 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97004605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

op me verjaardag was zo buurmeisje van me die ik al sinds 1988 ken. paar jaar terug kwam ze ineens met een foto langs van 1990 ofzo, dat ik haar een zoentje gaf.
dat deed me denken aan jouw verhaal dat je ook niet altijd tot voor kort ongezoend bent geweest.

maar zij kwam dus met het verhaal dat ze boven een massagesalon ergens in amsterdam woonde. en we hadden het nog over haar dakterras, en dat het vast wel verstevigt kon worden als er dan een pilaar dwars door me massagesalon kon :P (was grapje).

en toen dacht ik nog....zal ik vragen wat voor massagesalon het is... :o

want je hebt dus massagesalons met zogenaamde happy ending he.. dan is het juist de bedoeling dat seksueele.
heb ik van tv, maar ik weet er niet zoveel van verder
Okee heel leuk allemaal maar is dat buurmeisje single en leuk?
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:30:39 #121
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97004730
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee heel leuk allemaal maar is dat buurmeisje single en leuk?
nou, ze heeft wel een aantal keer vriendjes gehad. altijd " nerds" ofzoiets. ook een keer een gast die de beste *insert 1 of ander populair 1stperson shooter uit 2004-2006* speler was van nederland ofzoiets.

volgensmij is ze nu single, en ze nodigte me uit om eens langs te komen, en dat ik haar moest toevoegen op facebook. en dat we elkaar vaker moesten zien.

maar ik was de pua even vergeten en viel in me gewoontes van vrouwen wegduwen en autistisch doen
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:31:03 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97004750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef lipper het volgende:
Ik denk dat het tussen happygirl en mij precies goed is gegaan.
Toen we aan het msnen waren hadden we niet het idee dat het "iets" moest worden. Maar we kwamen er na een poosje achter dat we het over veel dingen eens zijn. Soms zo erg dat ik haar bijna geen gelijk wou geven omdat het dan net was alsof ik alleen maar met haar aan het meepraten was.

Shit ik ben verliefd!!!
@Lipper: Je bent een bofkont. Mag ook wel eens een keer.
@Happygirl: Wel studeren in je examen periode. Zoenen alleen ter ontspanning in de break.

Veel plezier jullie samen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 18-05-2011 20:36:57 ]
The view from nowhere.
pi_97004784
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
maar ik was de pua normaal doen even vergeten en viel in me gewoontes van vrouwen wegduwen en autistisch doen
Fixed.
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:34:05 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97004918
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou, ze heeft wel een aantal keer vriendjes gehad. altijd " nerds" ofzoiets. ook een keer een gast die de beste *insert 1 of ander populair 1stperson shooter uit 2004-2006* speler was van nederland ofzoiets.

volgensmij is ze nu single, en ze nodigte me uit om eens langs te komen, en dat ik haar moest toevoegen op facebook. en dat we elkaar vaker moesten zien.

maar ik was de pua even vergeten en viel in me gewoontes van vrouwen wegduwen en autistisch doen
Bellen en eens langsgaan deze vrouw is perfect voor jou.

A. Je kent haar al.
B. Ze valt op nerds.
C. Ze is geïnteresseerd in jou.

Echt ze is waarschijnlijk jou enige kans op een relatie pak hem aub.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:38:44 #125
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97005180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef heloef het volgende:

[..]

A. Je kent haar al.
B. Ze valt op nerds.

waarom doe je dat niet MLiG

bevalt haar hoofd je niet of wat
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:40:07 #126
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97005262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef heloef het volgende:

[..]

A. Je kent haar al.
B. Ze valt op nerds.

het stelt echt niets voor man

later bedacht ik me die 3 dingen pas.
toen het gebeurde deed ik:
zij: we moeten elkaar vaker zie
ik : "ja dat zou moeten ja..."

zij:" voeg me toe op faceboek"
ik dacht van, ik heb geen vrienden op faceboek, ik durf dat niet....toen zei ik iets van"faceboek is stom, dat heb ik volgensmij nieteens, of naja miscschien wel, maar je weet toch wel wie de oprichter is...blabla"

zij:"dan moet je eens langskomen bij me in amsterdam, dan blablabla"(heeft ze paar keer gezegd, en elke keer wat anders op die blablaplek....gewoon onschuldige dingen)
ik:"jaaa....maar dat is helemaal daar zeker.... blabla" (indruk geven dat dat niet gaat gebeuren)
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:43:09 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97005416
Het stelt niks voor? Zelfs een labiel iemand heeft toch door dat een vrouw tenminste vrienden wil worden (zou je ook al helpen) als ze vaker zegt dat je moet langskomen?
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:45:16 #128
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97005522
voeg haar dan nu toe op facebook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

weinig vrienden hebben is juist cool, want dan heb je enkel een lijst van 'Ware Vrienden'
pi_97005557
Loop je ons in de maling te nemen, MLIG? Je ziet toch verdomme wel wanneer iemand interesse heeft?
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:46:52 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97005614
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
voeg haar dan nu toe op facebook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

weinig vrienden hebben is juist cool, want dan heb je enkel een lijst van 'Ware Vrienden'
En dan 1 persoon hebben is ook lullig tenzij wij ook allemaal hem toevoegen dan heeft ie er een stuk of 5.
C'est la vie
pi_97005650
:|W Toont er eens een vrouw interesse....

MLiG waag het niet om ooit nog te zeggen dat iets oneerlijk is. Je verkloot het zelf.
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:48:05 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97005700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
:|W Toont er eens een vrouw interesse....

MLiG waag het niet om ooit nog te zeggen dat iets oneerlijk is. Je verkloot het zelf.
Inderdaad zoveel interesse heeft een meisje zelfs nooit in mij getoond.
C'est la vie
pi_97005751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef heloef het volgende:

[..]

En dan 1 persoon hebben is ook lullig tenzij wij ook allemaal hem toevoegen dan heeft ie er een stuk of 5.
Hij kan ook gewoon MSN aanmaken en zeggen dat hij dat wel heeft.
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:49:34 #134
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97005804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad zoveel interesse heeft een meisje zelfs nooit in mij getoond.
gast.... het is de manier waarop ik nu het vertel, het valt allemaal wel mee.

setting was gewoon me verjaardag, en dat we elkaar niet zovaak zagen

ik nodig nooit mensen uit, maar zij kwam ineens opdagen omdat me ouders mensen hadden uitgenodigt(haar ouders)
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:50:51 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97005894
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

gast.... het is de manier waarop ik nu het vertel, het valt allemaal wel mee.

setting was gewoon me verjaardag, en dat we elkaar niet zovaak zagen
Okee maar kom niet meer klagen totdat je bij haar langs ben geweest.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:52:49 #136
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97006004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee maar kom niet meer klagen totdat je bij haar langs ben geweest.
fine.....binnenkort ga ik haar wel toevoegen op facebook.
ik ga eerst wat dingen doen, profielfoto toevoegen misschien ofzo.

en er was geen relatiespannings ofzoiets. ..... het was gewoon van : "we zouden elkaar vaker moeten zien dan eens in de 3 jaar".

edit:
en oh, ik heb meer fuckups gedaan hoor.
ik had ooit een liefdesbrief gehad, in de brievenbus, zonder postzegel bij me ouders thuis.

maar toen durfde ik hem niet open te maken(alleen te lezen voor een lamp, en het was DEFENITELY voor mij). en toen ben ik hem kwijtgeraakt :'(

michelle ofzoiets heette ze, maar ik weet niet wie het was.
dat zei zij ook, "maar ik moet niet bang zijn, verlegen jongens als jij zouden wel bang worden maar dat vind ik juist zo leuk aan je , je komt er binnenkort wel achter"

zoiets ofzo gelezen door de envelop heen met de lamp. misschien stond er wel een plek in ofzo waar ik heen moest ,want ik ben er nooit achter gekomen.
en brief is kwijt

en ooit een keer een meisje die ik een paar keer op straat was tegengekomen met wat vrienden van haar. die ging ook altijd heel vreemd doen, en dan ging ze weg voor me, en dan gingen haar vrienden haar aanmoedigen enzo.
en toen een keer later kwam ze ineens helemaal opgelaten vragen om me nummer, om " eens een filmpje te pakken" .
en toen zei ik dat ik in het telefoonboek stond terwijl ik angstig wegliep

en toen zei ze dat ze me achternaam niet wist. en toen zei ik dat een vriend van haar dat wel wist.

ohhhh....ik heb daar nog vele fantasieen over gehad. maar ik was panisch en ik kan nieteens herinneren hoe ze eruit zag, en wie het was. wel nog veel gezocht op internet enzo, maar nooit met zekerheid gevonden.

[ Bericht 18% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-05-2011 21:00:21 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:56:44 #137
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97006235
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

doe dat dan nuhuuuuuuu
pi_97006277
quote:

[..]

en er was geen relatiespannings ofzoiets. ..... het was gewoon van : "we zouden elkaar vaker moeten zien dan eens in de 3 jaar".
Ga je ook reageren op je studieadviseur? Je zei dat die weer contact had opgenomen?
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:03:59 #139
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97006650
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga je ook reageren op je studieadviseur? Je zei dat die weer contact had opgenomen?
ja maar ze klinkt zakelijk, ik durf het niet en ik weet niet wat ik terug moet sturen.

wacht ik post wel:
quote:
Hallo Jeroen,

Volgens onze informatie ben je al enige tijd niet meer actief als ***********-student. Hier kunnen allerlei redenen voor zijn. De opleiding vindt het belangrijk om te weten hoe het met je gaat om te beoordelen of we iets voor je kunnen betekenen. Dat kan zijn je te ondersteunen om de studie weer op gang te krijgen of je helpen bij het kiezen van de alternatieven.

Misschien vind je het lastig om contact op te nemen met de opleiding. Dan kan gebeuren, en dat is ook niet erg. Toch zou ik je willen vragen om in ieder geval iets van je te laten horen, dat mag ook per mail. We stellen het dan ook zeer op prijs als je per omgaande laat weten hoe het met je gaat en of wij iets voor je kunnen betekenen.

Hartelijke groeten,

==========================================================================================
Ir. *******************
Studieadviseur *******************
Aanwezig op:

even weken: ma, di, wo

oneven weken: ma, di, do

het klinkt kortaf en zakelijk. en ik durf daar niet zomaar ineens heen te gaan, eerst wat andere dingen op orde krijgen(naar college gaan, en wat werkstukken maken die ik dan meteen kan inleveren) want anders durf ik echt niet zomaar met lege handen heen te gaan.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:06:15 #140
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97006783
ik zie je echt niet na 6 jaar opeens die werkstukken gaan maken
dat wordt niets
pi_97006786
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ze klinkt zakelijk, ik durf het niet en ik weet niet wat ik terug moet sturen.

wacht ik post wel:

[..]

het klinkt kortaf en zakelijk. en ik durf daar niet zomaar ineens heen te gaan, eerst wat andere dingen op orde krijgen(naar college gaan, en wat werkstukken maken die ik dan meteen kan inleveren) want anders durf ik echt niet zomaar heen te gaan.
Jij kan echt gewoon binnenstappen bij die studieadviseur en met haar praten, echt. :)

Of stuur een mailtje zoals de studieadviseur vraagt.
pi_97006791
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het klinkt kortaf en zakelijk. en ik durf daar niet zomaar ineens heen te gaan, eerst wat andere dingen op orde krijgen(naar college gaan, en wat werkstukken maken die ik dan meteen kan inleveren) want anders durf ik echt niet zomaar heen te gaan.
Wat heeft dat nou voor zin, stomme oelewapper.

Ga naar die persoon toe, alsof die ineens te horen krijgt dat je naar college bent geweest. Alsof ze niet vaker met studenten te maken krijgen die het verprutsen. Diehele functie draait om dit soort dingen. Ik vind het juist een oprechte mail die persoonlijk aan jou gericht is.

Zet nou eens die stap. Je gaat sowieso geen werkstukken inleveren want je weet niet eens welk werkstukken er gemaakt moeten worden.
Ron Paul 2012
pi_97006816
quote:

[..]

edit:
en oh, ik heb meer fuckups gedaan hoor.
ik had ooit een liefdesbrief gehad, in de brievenbus, zonder postzegel bij me ouders thuis.

maar toen durfde ik hem niet open te maken(alleen te lezen voor een lamp, en het was DEFENITELY voor mij). en toen ben ik hem kwijtgeraakt :'(

michelle ofzoiets heette ze, maar ik weet niet wie het was.
dat zei zij ook, "maar ik moet niet bang zijn, verlegen jongens als jij zouden wel bang worden maar dat vind ik juist zo leuk aan je , je komt er binnenkort wel achter"

zoiets ofzo gelezen door de envelop heen met de lamp. misschien stond er wel een plek in ofzo waar ik heen moest ,want ik ben er nooit achter gekomen.
en brief is kwijt

en ooit een keer een meisje die ik een paar keer op straat was tegengekomen met wat vrienden van haar. die ging ook altijd heel vreemd doen, en dan ging ze weg voor me, en dan gingen haar vrienden haar aanmoedigen enzo.
en toen een keer later kwam ze ineens helemaal opgelaten vragen om me nummer, om " eens een filmpje te pakken" .
en toen zei ik dat ik in het telefoonboek stond terwijl ik angstig wegliep

en toen zei ze dat ze me achternaam niet wist. en toen zei ik dat een vriend van haar dat wel wist.

ohhhh....ik heb daar nog vele fantasieen over gehad. maar ik was panisch en ik kan nieteens herinneren hoe ze eruit zag, en wie het was. wel nog veel gezocht op internet enzo, maar nooit met zekerheid gevonden.

Dus wiens schuld is het dan dat je geen vriendin hebt?
Toch niet omdat 'meisjes het makkelijker hebben'.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:07:35 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97006865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus wiens schuld is het dan dat je geen vriendin hebt?
Toch niet omdat 'meisjes het makkelijker hebben'.
als ze het lang genoeg volhouden, en me gerust stellen, en MIJ precies goed versieren dan was het wel goed.

maar meisjes doen dat niet, dat moet altijd maar de jongen doen
pi_97006938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zie je echt niet na 6 jaar opeens die werkstukken gaan maken
dat wordt niets
Hoeft ook niet. Hij kan gewoon gaan en aangeven waar hij moeite mee heeft en hoe hij verder wil gaan.
pi_97006951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als ze het lang genoeg volhouden, en me gerust stellen, en MIJ precies goed versieren dan was het wel goed.

Niemand doet dat.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:09:12 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97006960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ja en het is niet oneerlijk omdat anderen mensen zich wel aanpassen alleen voor jou is dat weer te moeilijk.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:11:03 #148
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97007103
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou voor zin, stomme oelewapper.

Ga naar die persoon toe, alsof die ineens te horen krijgt dat je naar college bent geweest. Alsof ze niet vaker met studenten te maken krijgen die het verprutsen. Diehele functie draait om dit soort dingen. Ik vind het juist een oprechte mail die persoonlijk aan jou gericht is.

Zet nou eens die stap. Je gaat sowieso geen werkstukken inleveren want je weet niet eens welk werkstukken er gemaakt moeten worden.
nee, ik heb nog een werkstukopdracht liggen, met uiterste inleverdatum erop genoteerd van een aantal jaar terug.
ik ben er nog steeds niet aan begonnen
pi_97007288
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, ik heb nog een werkstukopdracht liggen, met uiterste inleverdatum erop genoteerd van een aantal jaar terug.
Dat maakt die studieadviseur niets uit. Ga er gewoon heen. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Nu is er een 2e kans voor je om angsten te overwinnen!
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:14:16 #150
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97007315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat maakt die studieadviseur niets uit. Ga er gewoon heen. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Nu is er een 2e kans voor je om angsten te overwinnen!
hoe gaat minnemin hier mee om?
pi_97007316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ga maar weer posten over PUA geneuzel, daar kan ik af en toe nog om lachen. Maar dit is gewoon frustrerend.

Wat gaat het nou helpen dat je een werkstuk inlevert van een paar jaar oud, een werkstuk dat niet eens beoordeeld kan worden. Een werkstuk dat in het huidige jaar waarschijnlijk al gewijzigd is.

Flapdrol.
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:15:37 #152
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97007397
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ga maar weer posten over PUA geneuzel, daar kan ik af en toe nog om lachen. Maar dit is gewoon frustrerend.

Wat gaat het nou helpen dat je een werkstuk inlevert van een paar jaar oud, een werkstuk dat niet eens beoordeeld kan worden. Een werkstuk dat in het huidige jaar waarschijnlijk al gewijzigd is.

Flapdrol.
ik weet niet, ik heb niet veel uni-ervaring hoe dingen werken.
ik weet wel dat de docent die het zou beoordelen inmiddels met pensioen is :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:15:49 #153
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97007408
lol volgens mij sta ik ook nog niet eens uitgeschreven
maar ik word automatisch uitgeschreven
volgens mij
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:16:26 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97007448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik weet niet, ik heb niet veel uni-ervaring hoe dingen werken.
ik weet wel dat de docent die het zou beoordelen inmiddels met pensioen is :')
Ja hehe snap je nu ook dat het geen zin heeft?
C'est la vie
pi_97007451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
volgens mij
wat
pi_97007488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja hehe snap je nu ook dat het geen zin heeft?
Hij zoekt een excuus om niet te gaan. Zo kan hij het aan zichzelf weer rechtvaardigen om niet te gaan terwijl hij zo eindelijk eens een baby-stapje vooruit zou kunnen zetten.
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:17:48 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97007533
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
volgens mij
Waar heb je het over?
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:18:43 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97007584
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij zoekt een excuus om niet te gaan. Zo kan hij het aan zichzelf weer rechtvaardigen om niet te gaan terwijl hij zo eindelijk eens een baby-stapje vooruit zou kunnen zetten.
Ja net als dat meisje dus hij kan misschien een vriendschap opbouwen met haar of meer maar nee meneer. Ziet er het nu niet van in, kom dan niet meer en ga ergens janken.
C'est la vie
pi_97007659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe gaat minnemin hier mee om?
Het enige wat er toe doet is hoe jij ermee omgaat.

Ga heen, doe iets nuttigs en wees trots op jezelf als je eindelijk na 6 jaar een goeie stap zet. Je wil toch een leuker, beter leven? Dit is de manier.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:20:32 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97007699
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uitvluchten he.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:24:32 #161
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97007944
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga heen, doe iets nuttigs en wees trots op jezelf als je eindelijk na 6 jaar een goeie stap zet. Je wil toch een leuker, beter leven? Dit is de manier.
het is niet 6 jaar. het is nog nieteens 5 jaar.
pas straks begin volgend schooljaar is het pas de 6de keer dat ik 1ejaars ben

en dan nog 11/12 maanden, en dan pas is het 6 jaar

(als ik goed tel)
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:25:10 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97007982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Pas de zesde keer? Op hetzelfde opleidingsniveau?
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:25:59 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97008031
quote:

[..]

(als ik goed tel)
Jezus dat is het punt toch niet joh, het is te lang of het nou 6 of 3 jaar was boeit niet.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:26:14 #164
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97008053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Pas de zesde keer? Op hetzelfde opleidingsniveau?
ja. vwo diploma uit 2006. en 2006 1e keer 1ste jaar
2007 2de keer
2008 3de keer
2009 4de keer
2010 5de keer
2011(straks) 6de keer.

ik heb alleen maar niets zitten doen zon beetje sinds me vwodiploma
pi_97008054
quote:

[..]

(als ik goed tel)
Oh okay! :D

Haha en wij maar denken dat je daar al 6 jaar zat joh! Nou dat valt nog mee dan, dan kan je nog wel even een jaartje in bed blijven voordat je besluit iets te doen.

Sjonge jonge. :D
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:27:43 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97008140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja. vwo diploma uit 2006. en 2006 1e keer 1ste jaar
2007 2de keer
2008 3de keer
2009 4de keer
2010 5de keer
2011(straks) 6de keer.

ik heb alleen maar niets zitten doen zon beetje sinds me vwodiploma
Maar 6 keer wil jij vooruit met je leven of zo doorgaan nu zeggen want dan kan ik wat anders doen?
C'est la vie
pi_97008201
Ron Paul 2012
pi_97008224
MLiG, ga of je krijgt patsen.
pi_97008250
Geloof d'r niks van, als jij 5 jaar niet heengaat was er allang een SLB-er (weet niet hoe dat op de universiteit heet?) binnen de eerste maanden achter je aan gegaan vanwege afwezigheid. Ik heb dat ook gehad - teveel afwezigheid, werd ik op aan gesproken. Als je 5 jaar lang niet komt opdagen, word je echt wel uitgeschreven joh en dan gaan ze er heus niet meer achteraan.

Wat een onzin dit, sowieso MLIG serieus nemen terwijl hij toch niks met de ''tips'' doet en alleen maar van die kut opmerkingen maakt die nergens over gaan :{
pi_97008291
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Geloof d'r niks van, als jij 5 jaar niet heengaat was er allang een SLB-er (weet niet hoe dat op de universiteit heet?) binnen de eerste maanden achter je aan gegaan vanwege afwezigheid. Ik heb dat ook gehad - teveel afwezigheid, werd ik op aan gesproken. Als je 5 jaar lang niet komt opdagen, word je echt wel uitgeschreven joh en dan gaan ze er heus niet meer achteraan.

Wat een onzin dit, sowieso MLIG serieus nemen terwijl hij toch niks met de ''tips'' doet en alleen maar van die kut opmerkingen maakt die nergens over gaan :{
Heb je niet op de universiteit. Puur eigen verantwoordelijkheid. Je hoeft niet naar de les te gaan.
Ron Paul 2012
pi_97008305
quote:

Het is wel echt, geloof me. Daar ben ik 100% zeker van. Hij schrijft zich elk jaar weer opnieuw in, dus men weet niet dat hij al 6 jaar bezig is. Ze mogen hem ook niet uitschrijven.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:31:12 #172
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97008355
quote:

ja er kwamen mails van de projectbegeleider.
en toen half jaar later van de mentor ofzoiets.

en nu vorige september voor het eerst mails van de studieadviseuse

maar ik kan het ergens fout hebben, want ik weet al die namen niet zo goed
pi_97008358
Heb je niet eens een SLB-er of wat dan ook op de universiteit? :o
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:31:33 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97008375
quote:
8s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG, ga of je krijgt patsen.
Inderdaad laat zien dat je wat met je leven wil doen.

Dat kan op 2 simpele manieren.

Zoek contact met dat meisje en bouw een vriendschap op zo leer je met een vrouw om te gaan.
En zoek een opleiding en doe wat met je diploma.
C'est la vie
pi_97008408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Je hebt een studie-adviseur of trajectbegeleiders. Maar ze kunnen je niks maken. Daar ga je meestal zelf naartoe als je problemen of vragen hebt
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:32:08 #176
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97008418
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
geen idee. ik heb gegoogled maar kan ook niet zoveel erover vinden.
behalve iets met inholland ofzo
pi_97008659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

geen idee. ik heb gegoogled maar kan ook niet zoveel erover vinden.
behalve iets met inholland ofzo
We dwalen een beetje af. Ga je naar die adviseur toe of niet?
Ron Paul 2012
pi_97008674
Ow, op HBO scholen heb je dat altijd wel. Toch vind ik het ergens raar, je gaat 5 jaar niet heen en je wordt er niet op aan gesproken, moet alsnog collegegeld betalen? 5 jaar is écht heel lang, volgens mij kan dat gewoon niet waar zijn. Ik vind 't een heel apart verhaal.
pi_97008805
Huh. Hij schrijft zich elk jaar opnieuw in? Waarom? Als je toch nooit heengaat? :{
pi_97008837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Hij schrijft zich elk jaar opnieuw in? Waarom? Als je toch nooit heengaat? :{
StuFi?
pi_97008854
quote:
Zo kan hij geld blijven ontvangen natuurlijk.
Ron Paul 2012
pi_97008966
Ohja natuurlijk. Wat laf. Zoek hulp moge dit allemaal waar zijn. :r
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:45:51 #183
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97009371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef iwannabehigh het volgende:
8k meisje is geslaagd in 2007 voor haar vmbo diploma, en heeft sindsdien alleen maar gefaald.
pi_97009426
quote:
Omdat het een idioot is...en stufi, waarschijnlijk.
pi_97009461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Joh, wordt er ook een wakker. :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:47:17 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97009488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

8k meisje is geslaagd in 2007 voor haar vmbo diploma, en heeft sindsdien alleen maar gefaald.
Ja en jij volgt al 6 jaar geen opleiding. Wat is erger ik weet het wel.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:47:29 #187
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97009502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Joh, wordt er ook een wakker. :P
hee, maar ik heb altijd wel plannen hoor. en halverwege het jaar kan je je volgensmij niet inschrijven
pi_97009524
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja en jij volgt al 6 jaar geen opleiding. Wat is erger ik weet het wel.
Het was geen 6 jaar!!!

Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:49:05 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97009637
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hee, maar ik heb altijd wel plannen hoor. en halverwege het jaar kan je je volgensmij niet inschrijven
Maar al 6 keer wel probeer het niet verdedigen en doe dan ook wat met die plannen lul.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:49:14 #190
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97009650
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het was geen 6 jaar!!!

inderdaad. nog geeneens 5 jaar is het.
en dan kan je er ook van maken 4,nogwat jaar
dan klinkt het al stukken minder erg

en dan zeg ik tijdens meisje versieren " een paar jaar vertraging" (nog een klein beetje eraf, want wat mij betreft betekent een paar 3).
en dan verstaat zij dat als een paar = 2.
pi_97009652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Waarom vergelijk je jouw situatie met die van anderen? Er is altijd iemand die het erger heeft, wat niet wegneemt dat jij nu gewoon naar je studieadviseur moet gaan en je angsten overwinnen.
pi_97009704
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

4 jaar ingeschreven staan maar niet gaan naar de uni is ook heel erg.
pi_97009742
quote:

[..]

ja dat scheelt veel ja

4 jaar is niet zo erg als 6

je moet ze gewoon laten praten,als jij plannen hebt dan ligt het aan jou. zoveel problemen heb je niet eens!! het is gewoon dat het juiste moment daar voor moet komen en dat verschilt per mens.

8k meisje faalt ook en dieh eeft wel haar papieren dus wat zegt dat dan
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:50:29 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97009750
quote:

[..]

SNAP NOU HET IS NOG STEEDS ERG!
Misschien dat het in kapitalen beter overkomt.
C'est la vie
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:51:44 #195
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97009868
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

ja dat scheelt veel ja

4 jaar is niet zo erg als 6

je moet ze gewoon laten praten,als jij plannen hebt dan ligt het aan jou. zoveel problemen heb je niet eens!! het is gewoon dat het juiste moment daar voor moet komen en dat verschilt per mens.

8k meisje faalt ook en die heeft wel haar papieren dus wat zegt dat dan
huh wat? hoe zit dat?
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:54:17 #196
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97010056
Kom op MLiG. Je hobbelt toch onvermijdelijk nog een hele tijd op deze planeet rond. Dus vergeet alles wat niet goed ging en begin opnieuw. Zo oud ben je niet. Er is nog zoveel mogelijk.

Zie je wel eens lichtpuntjes? Zonnige momenten, waarop je de behoefte voelt om wel aan de slag te gaan. Bijvoorbeeld, toen je je auto ging opknappen.
The view from nowhere.
pi_97010170
Nu het toch offtopic is kan ik ebter een nuttige vraag stellen; weet iemand hier een site waar je gratis films kan kijken? Liefst met ondertiteling. Die is er wel, ik had em laatst (iets met euro...?!) maar ben die site weer kwijt.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:56:51 #198
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97010237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef deelnemer het volgende:

Zie je wel eens lichtpuntjes? Zonnige momenten, waarop je de behoefte voelt om wel aan de slag te gaan. Bijvoorbeeld, toen je je auto ging opknappen.
Kijk morgen naar "Sterren op het Doek"!!!
Daar komt iemand die de grenzen wil opzoeken en hij moest huilen op de televisie en toen moest ik ook bijna huilen.
pi_97010318
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Nu het toch offtopic is kan ik ebter een nuttige vraag stellen; weet iemand hier een site waar je gratis films kan kijken? Liefst met ondertiteling. Die is er wel, ik had em laatst (iets met euro...?!) maar ben die site weer kwijt.
Je kan ze ook gewoon downloaden. Of is je verbinding erg traag?
pi_97010387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja maar ik ben daar niet zo goed mee joh en ik wil wel ondertiteling, welke site?
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:59:35 #201
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_97010433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor streaming heb je toch wel een "snellere" internetverbinding nodig dan voor bijvoorbeeld torrents. Dat, en downloaden is meestal makkelijker. Je moet alleen even geduld oefenen.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:02:22 #202
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97010651
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar ik ben daar niet zo goed mee joh en ik wil wel ondertiteling, welke site?
ik had toch al gepmd.
nieuwsgroepen
campusnet van utwente(vpn verbinding met je gebruikersnaam van je hbo-opleiding werkt ook dacht ik).
torrents

en ondertiteling staat ook gewoon op die dingen, of op www.subscene.com en www.ondertitels.nl
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:43:16 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97011512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Kijk morgen naar "Sterren op het Doek"!!!
Daar komt iemand die de grenzen wil opzoeken en hij moest huilen op de televisie en toen moest ik ook bijna huilen.
Ja, kan heel inspirerend werken. Een gevoel van mogelijkheden is het goede gevoel bij uitstek.
The view from nowhere.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:46:43 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97011743
MLIG heeft straks naast een kutleven ook nog eens een enorme schuld bij het IBG (of DUO of hoe heet dat tegenwoordig) :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:48:03 #205
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_97011831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het een idioot is...en stufi, waarschijnlijk.
Je krijgt maar 4 jaar stufi :')
I never workout
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:48:41 #206
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_97011870
Ik kreeg trouwens een boze pm van iwannabehigh of mlig, dat ik weer iets in dit topic had gezet over hem? Wat zou ik hier gepost hebben dan? Het is die ene van dat turkse meisje.
I never workout
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:51:23 #207
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97012062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg trouwens een boze pm van iwannabehigh of mlig, dat ik weer iets in dit topic had gezet over hem? Wat zou ik hier gepost hebben dan? Het is die ene van dat turkse meisje.
Lekker specifieke mededeling ook, van "iwannabehigh of mlig".
pi_97012116
quote:

[..]

Je krijgt maar 4 jaar stufi :')
Nu wel ja.
pi_97012133
quote:
iwannabehigh dus.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:53:49 #210
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_97012229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lekker specifieke mededeling ook, van "iwannabehigh of mlig".
Ja, ik onthoud die ongein niet he. En ze spammen allebei het hier vol dus.
I never workout
pi_97012455
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ja, ik onthoud die ongein niet he. En ze spammen allebei het hier vol dus.
Ik spam hier niks vol, nooit gedaan ook. Als je iets wil zeggen, zeg het dan privé.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:01:25 #212
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97012500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, kan heel inspirerend werken. Een gevoel van mogelijkheden is het goede gevoel bij uitstek.
Ik vind dat ongeremde wel lekker.
Ik herken mezelf daar wel in.
pi_97012520
oh As Fok turns onze eigen fok soap
pi_97012642
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
oh As Fok turns onze eigen fok soap
As the Fok turns. ;)
pi_97012706
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Techno het volgende:

[..]

As the Fok turns. ;)
Goede Foks, Slechte Foks.
pi_97012769
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Goede Foks, Slechte Foks.
The Fokkers and the Beautiful
Ron Paul 2012
pi_97012862
Trouwens over versieren zat vanavond naar the bachelor te kijken , wat bezielt die meiden, zo'n mooie kerel is het niet.
Ga met een boel meiden een strijd aan met een kerel die er maar zo zo uitziet. Om Johny Depp zou ik wel vechten maar om zo iemand :N
pi_97012905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens over versieren zat vanavond naar the bachelor te kijken , wat bezielt die meiden, zo'n mooie kerel is het niet.
Ga met een boel meiden een strijd aan met een kerel die er maar zo zo uitziet. Om Johny Depp zou ik wel vechten maar om zo iemand :N
Beauty is in the eye of...

Maar heeft hij ook niet een goeie baan of zo? Aanzien? Macht? Rijkdom?
pi_97012911
Ze komen op TV, duh. :P

En volgens mij zijn die Bachelors altijd miljonair.
Ron Paul 2012
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:08:19 #220
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97012925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik vind dat ongeremde wel lekker.
Ik herken mezelf daar wel in.
Ik ook wel. Avontuur. Rondreizen geeft me altijd een vrij gevoel. Meer concreet en praktisch werken aan een goede toekomst is wel lastiger. Daarin ben je ook afhankelijk van anderen en brengt veel verplichtingen met zich mee.
The view from nowhere.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:08:50 #221
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97012956
Ik vind het zo biezonder dat mensen handelingen met elkaar zijn gaan verrichten door dit topic. Ik vind het sowieso al apart dat er echte mensen schuilgaan achter die icoontjes. Ik kan het niet helemaal bevatten. Gewoon echt weet je. Deze shit is 4 real.
pi_97013047
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het zo biezonder dat mensen handelingen met elkaar zijn gaan verrichten door dit topic. Ik vind het sowieso al apart dat er echte mensen schuilgaan achter die icoontjes. Ik kan het niet helemaal bevatten. Gewoon echt weet je. Deze shit is 4 real.
Jij kan ze ook ontmoeten als je naar de meet gaat.
pi_97013138
Fok zoekt vrouw/man. :')
pi_97013149
Trouwens mijn buurman die echt een creep is, heeft 3 meiden in huis gehad waar die het mee deed en met zijn allen dus in een huis woonden tegelijkertijd.
Ik snap het niet , dat zou ik dus niet kunnen en ik snap die meiden ook niet .
En trouwens als een jongen teveel meiden om zich heeft haak ik al af.
pi_97013391
quote:
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:17:01 #226
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97013423
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij kan ze ook ontmoeten als je naar de meet gaat.
ik kan niets plannen

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ja gatverdamme ik word echt helemaal onpasselijk van die reclame. Die bachelors gaan altijd eerst helemaal aan al die dikke tieten van alle deelneemsters voelen. Dan krijg je zo'n kreunscène met een of andere bimbo met dikke tieten en de volgende dag ligt hij in het zwembad te kreunen met een ander. En dan is hij nog helemaal vol van zichzelf omdat hij piloot is en denkt hij maar dat iedereen hem automatisch lekker vindt.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:17:29 #227
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_97013447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wait, wie hebben wat gedaan :o
I never workout
pi_97013536
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef reetveter het volgende:

[..]

Wait, wie hebben wat gedaan :o
Iwannabehigh en Moneyfornothing hebben elkaar ontmoet.
Ron Paul 2012
pi_97013761
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Iwannabehigh en Moneyfornothing hebben elkaar ontmoet.
Wat een intriges. Ben benieuwd wanneer de eerste baby uit dit topic voortkomt.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:25:27 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97013783
The Foks of our lives
Onderweg naar Fok
The Fok and the restless
Hitsige Fokster
FokEnders
Fokkonation Street
C'est la vie
pi_97013816
Duurt niet lang meer en dan is de volgende FOK! baby geboren :@
pi_97013846
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ik de volgende keer weer 2 uur op hem moet wachten omdat hij zijn haar eerst moet doen wordt het niks vrees ik. Alhoewel een gay best friend best leuk schijnt te zijn.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:27:14 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97013868
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Inderdaad je kan er een serie van schrijven. _O-
C'est la vie
pi_97013885
oei ik had even lekker aai op zijn bol gegeven dan })

[ Bericht 0% gewijzigd door formerjellybean op 18-05-2011 23:29:49 (stomme typo's ) ]
pi_97013935
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ik de volgende keer weer 2 uur op hem moet wachten omdat hij zijn haar eerst moet doen wordt het niks vrees ik. Alhoewel een gay best friend best leuk schijnt te zijn.
Je neemt in elk geval de backseat t.o.v. zijn haar. Nooit een goed teken :N

Daarnaast word je nu overladen met PM's van kale mannen :')
pi_97014034
quote:

[..]

_O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:33:27 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97014120
quote:

[..]

Dat mensen ook zo lang met hun haar bezig kunnen zijn. :')
C'est la vie
pi_97014162
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat mensen ook zo lang met hun haar bezig kunnen zijn. :')
Ik heb er heel veel van, dat kan heel lang duren.,.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:35:08 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97014193
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb ook veel haar maar daar ben ik hoogstens 5 minuten aan kwijt.
C'est la vie
pi_97014242
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je neemt in elk geval de backseat t.o.v. zijn haar. Nooit een goed teken :N

Daarnaast word je nu overladen met PM's van kale mannen :')
Je hebt gelijk, het wordt vast niets. :'(

quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Doe jij er ook wel eens vlechtjes in? :D
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:38:26 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97014334
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het wordt vast niets. :'(

[..]

Heeft ie vlechtjes? _O-
C'est la vie
pi_97014377
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, maar je bent niet de eerste die het vraagt :')

Denk ook dat het er belachelijk uit zal zien.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Heeft ie vlechtjes? _O-
Ze voelt zich blijkbaar geroepen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:39:49 #243
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97014399
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb ook veel haar maar daar ben ik hoogstens 5 minuten aan kwijt.
zijn dat soms kroesharen heloef
die hoef je toch niet te borstelen
die zitten altijd op dezelfde manier
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:40:24 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97014428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

zijn dat soms kroesharen heloef
die hoef je toch niet te borstelen
die zitten altijd op dezelfde manier
Ja maar ik gooi er elke dag gel in anders is het een enorme chaos.
C'est la vie
pi_97014477
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, maar je bent niet de eerste die het vraagt :')

Denk ook dat het er belachelijk uit zal zien.

[..]

Ze voelt zich blijkbaar geroepen.
Ik denk hetzelfde, maar anders weet ik niet hoe je er veel tijd aan kan besteden. :P
pi_97014539
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk hetzelfde, maar anders weet ik niet hoe je er veel tijd aan kan besteden. :P
Ik steek het op.
pi_97014545
Broertje van pipi langkous :D
pi_97014574
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik steek het op.
Ah dat zal het zijn, inclusief veel haarlak zeker. B-)
pi_97014597
Maar heeft high vlechtjes ???
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:45:54 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97014635
hallo :W
pi_97014639
The bachelor valt op oosterse vrouwen. Goede smaak. :)
pi_97014679
Wuauaha ja ik heb 2 vlechten, is dat zo raar?
pi_97014707
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah dat zal het zijn, inclusief veel haarlak zeker. B-)
Zonder haarlak ga ik de straat niet op :{w

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee hoor. Chick magnet.
pi_97014731
quote:
ook ijzerdraadjes zoals pipi :o
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:48:52 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97014772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

hoop het niet, anders gaan de detectie poooooortjes af als hij er door heen loopt :D
pi_97014827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Af en toe wel ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zonder haarlak ga ik de straat niet op :{w

[..]

Nee hoor. Chick magnet.
Mn vriendin vindt het anders super mooi staan en er zijn wel eens vrouwen die iets van mij willen dus ja chicks magnet, inderdaad. Misschien moet jij ook 2 vlechten gaan proberen, succes gegarandeerd.
pi_97014888
quote:
The bachelor valt op oosterse vrouwen. Goede smaak. :)
Ik heb een klein stukje gezien. Hij had wel een cool pak en straalde rust en kalmte uit. Van wat ik begreep heeft hij in het dagelijks leven een eigen bedrijf.

Iemand hier merkte al op dat hij niet superknap is, maar volgens mij maakt hoe hij doet dat ruimschoots goed. Jammer dat ik niet zo ben :P
pi_97014941
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb een klein stukje gezien. Hij had wel een cool pak en straalde rust en kalmte uit. Van wat ik begreep heeft hij in het dagelijks leven een eigen bedrijf.

Iemand hier merkte al op dat hij niet superknap is, maar volgens mij maakt hoe hij doet dat ruimschoots goed. Jammer dat ik niet zo ben :P
Hij is ook niet wakker geworden en ineens zo geworden.
Ron Paul 2012
pi_97014985
Ik ben volgens mij raar want ik val niet op rijke mannen die yuppie achtig zij :N Ik val meer op stoere sportieve mannen of artistieke mannen. :Y
pi_97014999
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Hij ziet er gewoon goed uit, goed verzorgd en succesvol. :)

IK HEB TROUWENS GEEN VLECHTEN VOOR DE MENSEN DIE DAT ECHT DENKEN. :'(
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:54:01 #261
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97015016

Is dit 'm?

Ik vind hem niet aantrekkelijk.
En nu kan hij lekker aan allemaal dikke tieten gaan voelen bahbah.
pi_97015046
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit 'm?

Daar gaat mijn nachtrust :'( :'( :'(
pi_97015053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit 'm?

Ja maar daar ziet ie er wel verwilderd uit of zo. :9
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:56:19 #264
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97015109
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar daar ziet ie er wel verwilderd uit of zo. :9
Ja gatver net een weerwolf. Op zich wel spannend om je voor een nachtje te laten verslinden door hem.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik val meer op of artistieke mannen. :Y
Ja die zijn wat smaller gebouwd.
pi_97015246
Hoe kan je aan een man zien of hij artistiek is? Dat lijkt me toch iets wat hij moet vertellen. Ik kan toch ook niet aan een vrouw zien of ze buschauffeur is?

Tenzij ze de bus bestuurt...
pi_97015313
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kan je aan een man zien of hij artistiek is? Dat lijkt me toch iets wat hij moet vertellen. Ik kan toch ook niet aan een vrouw zien of ze buschauffeur is?

Die zijn vaak wat alternatiever gekleed wat aparter dan de doorsnee mensen :D Ik val denk ik meer op alternatieve mannen :Y
pi_97015336
Hoor je niet vaak, vrouwen die op smal gebouwde mannen vallen. Geeft de burger moed!
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:03:01 #268
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97015354
quote:

^artistiek
pi_97015368
quote:

Kleding of haardracht bijvoorbeeld. Als mensen artistiek zijn proberen ze er vaak een beetje origineel uit te zien.
pi_97015400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^artistiek
De foto is artistiek maar dat joch is gewoon een nerderig model. imo :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:05:18 #271
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97015419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^artistiek
Goed kapsel, heb ik ook af en toe .

En vaak zie je het wel aan kleding en kapsel of iemand artistiek is of niet. Artistieke mensen besteden daar doorgaans veel tijd aan !
pi_97015422
En een beetje jong :Y Maar Johny depp met lang haar is ook meer een type die alternatief is. Martin heeft geen lang haar maar wel hele eigen kleding stijl waarvan ik weet dat die een beetje alternatief is en dat vind ik leuk
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:08:49 #273
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97015548
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:04 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

De foto is artistiek maar dat joch is gewoon een nerderig model. imo :P

^nerderig

ik heb er verstand van
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:09:57 #274
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97015592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
^nerderig

ik heb er verstand van
Bazen van de Club!
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:14:31 #275
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_97015767
Ik reageer een paar dagen niet en dan zijn er zo weer wat delen bijgekomen (en een onderhoud). In een vorig topic kreeg ik als reply op mijn post dat het een vrees/angst kan zijn.

Ik weet bijna zeker dat het wel zo is, maar dan komt het vooral omdat ik mezelf gek denk, ik heb inmiddels al een (fijne) angst ontwikkeld voor de huisgenoten (die niet meer doen dan groeten).

Ik merk de laatste tijd dat een bepaalde angst groter wordt; de alles-opzichzelf betrekkende vorm. Ik word hier zo moe van maar ik weet niet of dit eruit geslagen kan worden. Ik ben dit zo zat :(, dit verknoeit het hele leven ...

Ik weet dat je leeft en dan doodgaat maar ik trek zoveel in twijfel dat dit niet normaal is. Verder is er (qua uiterlijk) een lichaamshouding-probleempje bij mij; ik loop iets gebogen en als ik de tijd krijg erover na te denken dan vermijd ik groepen/onbekende situaties (vooral als dat in het verleden negatief heeft uitgepakt). Ja, ik heb (wat) issues :').

Er was nog een vraag in het eerdere topic of ik bij de psycholoog loop/liep. Wel gedaan, maar die zag geen heil in de behandeling (EMDR en daarna cognitieve therapie) en daar ben ik al een tijdje niet meer geweest.

Mijn grootste tegenhouders zijn denk ik de volgende dingen (op dit moment, misschien zit het dieper):
- Wat zouden ze van mij vinden -> als ik iets negatiefs opmerk of merk dat ik geen aandacht krijg, dan word ik jaloers (ik ben hier niet trots op).
- Als ik denk dat ik een ander wat misdaan heb, word ik bang (helaas is misdaan een heel groot begrip bij mij).
- Ik accepteer mijn houdingsprobleem nog niet helemaal.

Als ik bovenste drie accepteer/mee om kan gaan, gaat dat een stuk makkelijker denk ik. Als ik er niet over nadenk, dan kan ik vrij spontaan zijn, totdat mijn hoofd zich ermee gaat bemoeien.

En dan vraag ik me af of het niet te laat zal zijn, mja, niet alles lukt de eerste keer maar toch ...

Crap, dit is langer dan ik dacht dat het zou zijn; misschien staat hier wat in wat deels eerder al gezegd is maar het lucht wel op om dit in ieder geval op het forum te zetten

Ik ga eens slapen, hopelijk kan ik alles morgen nog bijbenen ;).
pi_97015775
quote:

[..]

[ afbeelding ]
^nerderig

ik heb er verstand van
Volgens mij valt daar met een ander kapsel en verbetering van de huid nog best wat van te maken.
pi_97015789
quote:

[..]

[ afbeelding ]
^nerderig

ik heb er verstand van
Goed kapsel, heb ik af en toe.
Ron Paul 2012
pi_97015800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij valt daar met een ander kapsel en verbetering van de huid nog best wat van te maken.
:'( :'(
Ron Paul 2012
pi_97015805
Ja Daalder ik zag wat je postte in hvjjn, ik vroeg me al af hoe dat zo kwam.
pi_97015817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:'( :'(
Jawel.
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:16:18 #281
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97015837
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goed kapsel, heb ik af en toe.
Leuke grap ;)
pi_97015875
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

whahahahaha er zijn ook nog grenzen.

Alternatief is toch een beetje apart, gothic achtig..?
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:19:05 #283
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97015924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Neuh hoor. Fitness, kappertje, nieuwe kleren, iets doen aan die huid, en daar valt best wat van te maken.

Kijk maar eens naar Made op MTV ^O^
pi_97015955
quote:

[..]

Nee, alternatief is doorsnee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:20:36 #285
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97015978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:19 schreef Micson het volgende:

[..]

Neuh hoor. Fitness, kappertje, nieuwe kleren, iets doen aan die huid, en daar valt best wat van te maken.

Kijk maar eens naar Made op MTV ^O^
nee dezen lijken op Willem-Alexander ( met kort haar en een perfect huidje)
hopeloos

al was die huid me nog niet eens opgevallen. die huid is best oke hoor.
pi_97016024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hopeloos

Ben het met je eens, ik zie ook een overeenkomst met Willem alexander, maar ze kunnen er sowieso wel beter uitzien. Maar of ze er dan meteen goed uitzien, nee. Slechter kan 't niet worden, iig.
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:21:58 #287
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97016025
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hopeloos

Die kerel heeft anders maar mooi Maxima aan de haak geslagen, met zijn looks ^O^ !
pi_97016066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Micson het volgende:

[..]

Die kerel heeft anders maar mooi Maxima aan de haak geslagen, met zijn looks ^O^ !
Ja, met zijn looks inderdaad. Niet met zijn titel als kroonprins der Nederlanden.
Ron Paul 2012
pi_97016078
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Micson het volgende:

[..]

Denk niet dat ie dat met z'n looks heeft gedaan.
pi_97016097
quote:

[..]

hoeft niet perse gothic achtig te zijn, skaters hebben het bijvoorbeeld ook maar milder en dat vind ik leuker. Die zijn wat stoerder en milder dan gothics, ben trouwens wel toen ik jonger was een beetje gothic geweest maar ook de milde versie.
Ik hou namelijk zelf al veel van fantasy etc en dankom je zelf ook wat gauwer in de alternatieve hoek
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:24:14 #291
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97016100
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, met zijn looks inderdaad. Niet met zijn titel als kroonprins der Nederlanden.
Het was een grapje.
pi_97016126
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, alternatief is doorsnee.
Alternatief is alles behalve doorsnee hoor.
pi_97016138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef Micson het volgende:

[..]

Het was een grapje.
Weet ik, mijn jongen.

Ik weet dat.
Ron Paul 2012
pi_97016187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Alternatief is alles behalve doorsnee hoor.
Joh. :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:28:19 #295
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97016231
Hipster Cat.

Volgens mij zijn de menselijke varianten van deze kat wel aantrekkelijk.
Die jongen met die ruitjesblouse is ook zo.
pi_97016473
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Daalder82 het volgende:
Ik reageer een paar dagen niet en dan zijn er zo weer wat delen bijgekomen (en een onderhoud). In een vorig topic kreeg ik als reply op mijn post dat het een vrees/angst kan zijn.

Ik weet bijna zeker dat het wel zo is, maar dan komt het vooral omdat ik mezelf gek denk, ik heb inmiddels al een (fijne) angst ontwikkeld voor de huisgenoten (die niet meer doen dan groeten).

Ik merk de laatste tijd dat een bepaalde angst groter wordt; de alles-opzichzelf betrekkende vorm. Ik word hier zo moe van maar ik weet niet of dit eruit geslagen kan worden. Ik ben dit zo zat :(, dit verknoeit het hele leven ...

Ik weet dat je leeft en dan doodgaat maar ik trek zoveel in twijfel dat dit niet normaal is. Verder is er (qua uiterlijk) een lichaamshouding-probleempje bij mij; ik loop iets gebogen en als ik de tijd krijg erover na te denken dan vermijd ik groepen/onbekende situaties (vooral als dat in het verleden negatief heeft uitgepakt). Ja, ik heb (wat) issues :').

Er was nog een vraag in het eerdere topic of ik bij de psycholoog loop/liep. Wel gedaan, maar die zag geen heil in de behandeling (EMDR en daarna cognitieve therapie) en daar ben ik al een tijdje niet meer geweest.

Mijn grootste tegenhouders zijn denk ik de volgende dingen (op dit moment, misschien zit het dieper):
- Wat zouden ze van mij vinden -> als ik iets negatiefs opmerk of merk dat ik geen aandacht krijg, dan word ik jaloers (ik ben hier niet trots op).
- Als ik denk dat ik een ander wat misdaan heb, word ik bang (helaas is misdaan een heel groot begrip bij mij).
- Ik accepteer mijn houdingsprobleem nog niet helemaal.

Als ik bovenste drie accepteer/mee om kan gaan, gaat dat een stuk makkelijker denk ik. Als ik er niet over nadenk, dan kan ik vrij spontaan zijn, totdat mijn hoofd zich ermee gaat bemoeien.

En dan vraag ik me af of het niet te laat zal zijn, mja, niet alles lukt de eerste keer maar toch ...

Crap, dit is langer dan ik dacht dat het zou zijn; misschien staat hier wat in wat deels eerder al gezegd is maar het lucht wel op om dit in ieder geval op het forum te zetten

Ik ga eens slapen, hopelijk kan ik alles morgen nog bijbenen ;).
Andere psycholoog zoeken dan maar?

Die gedachtes tegenhouden is niet makkelijk. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe je dat kan doen.
pi_97016573
ahhhhhhhh lief katje :Y

Trouwens ik ben erachter dat ik van sommige schoonheidsfoutjes sexy vind, zoals scharrel durfde niet t-shirt uit te doen, maar nu blijkt na dit weekend dat die daar een soort grote pigmentvlek op buik heeft en dat vind ik eigenlijk best sexy . Denk dat hij er een best onzeker over is maar het is juist sexy
pi_97016645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhhhh lief katje :Y

Trouwens ik ben erachter dat ik van sommige schoonheidsfoutjes sexy vind, zoals scharrel durfde niet t-shirt uit te doen, maar nu blijkt na dit weekend dat die daar een soort grote pigmentvlek op buik heeft en dat vind ik eigenlijk best sexy . Denk dat hij er een best onzeker over is maar het is juist sexy
De scharrel die je al 4 jaar kent scharrel?
En hij heeft die 4 jaar tijd nog nooit zijn shirt uit gehad of hoe moet ik dat zien?
pi_97016726
quote:
Gedaan!
OW COMEON!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
pi_97016794
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De scharrel die je al 4 jaar kent scharrel?
En hij heeft die 4 jaar tijd nog nooit zijn shirt uit gehad of moet ik dat zien?
In het begin wel maar was , s nachts en dan waren we druk bezig en dan let ik ook niet zo op zijn lichaam, we waren ook vaak buiten en dan let je er ook niet zo op. Later heb ik het wel vaker gevraagd maar dan was die een beetje kortaf erover, en nu ook des te langer je elkaar kent des te meer je op elkaars lichaam gaat letten. Nu weet ik dus een beetje waarom hij er moeilijk over deed
pi_97016812
Dat meen je niet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')