ik weet niet of ik wel echt dat bedoel wat jij zegtquote:
Zeg kom jij hier wel eens vakerquote:[b]Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
en niet een random persoon hoor
ik heb nog wel mijn voorkeuren
Maar goed dat de vaste posters hier je allemaal zo goed kennen dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
en niet een random persoon hoor
ik heb nog wel mijn voorkeuren
Niks dacht knal er een uber foute openingszin in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ook_gek
wat wil jij hiermee zeggen Technoquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed dat de vaste posters hier je allemaal zo goed kennen dan.
Wat wil jij precies zeggen met dat een beurt je goed zal uitkomen, in de zin van sex?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat wil jij hiermee zeggen Techno
ohgoshhquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil jij precies zeggen met dat een beurt in de zin van sex goed uit zal komen?
Hart genomen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Huh wat? Ik snap er helemaal niks van?
Probeer eens uit te leggen in jip en janneke taal? Of in nijntje taal?
Even kijken. Je hebt nooit sex gehad en toen je eindelijk bijna sex had ging je nog net niet van ke stokje? Zo iets?
Of ben je zo hart genomen dat je net niet bewusteloos geneukt bent?
Had hij er wat meer op moeten spugenquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
Hij was niet hard genoeg om echt binnen te dringen, dat was het.
Dus dat was haar eerste ervaring.
Gij bent zelf ook geen zuivere koffie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Daisy_N het volgende:
wat is Strawberry toch een irritant en paranoia meid, de hele tijd mensen verdenken mar dan zef ook niet helemaal zuiver zijn.
Ben jij niet weer eens toe aan een ban HetNoorderlicht?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Daisy_N het volgende:
wat is Strawberry toch een irritant en paranoia meid, de hele tijd mensen verdenken mar dan zef ook niet helemaal zuiver zijn.
Okee leuk dat je een vriendin hebt nu maar nu Fok! nerd modus off en niet alles melden wat je met haar doet. Veel plezier samen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |