ik weet niet of ik wel echt dat bedoel wat jij zegtquote:
Zeg kom jij hier wel eens vakerquote:[b]Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
en niet een random persoon hoor
ik heb nog wel mijn voorkeuren
Maar goed dat de vaste posters hier je allemaal zo goed kennen dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
en niet een random persoon hoor
ik heb nog wel mijn voorkeuren
Niks dacht knal er een uber foute openingszin in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ook_gek
wat wil jij hiermee zeggen Technoquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar goed dat de vaste posters hier je allemaal zo goed kennen dan.
Wat wil jij precies zeggen met dat een beurt je goed zal uitkomen, in de zin van sex?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat wil jij hiermee zeggen Techno
ohgoshhquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil jij precies zeggen met dat een beurt in de zin van sex goed uit zal komen?
Hart genomen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Huh wat? Ik snap er helemaal niks van?
Probeer eens uit te leggen in jip en janneke taal? Of in nijntje taal?
Even kijken. Je hebt nooit sex gehad en toen je eindelijk bijna sex had ging je nog net niet van ke stokje? Zo iets?
Of ben je zo hart genomen dat je net niet bewusteloos geneukt bent?
Had hij er wat meer op moeten spugenquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
Hij was niet hard genoeg om echt binnen te dringen, dat was het.
Dus dat was haar eerste ervaring.
Gij bent zelf ook geen zuivere koffie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Daisy_N het volgende:
wat is Strawberry toch een irritant en paranoia meid, de hele tijd mensen verdenken mar dan zef ook niet helemaal zuiver zijn.
Ben jij niet weer eens toe aan een ban HetNoorderlicht?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Daisy_N het volgende:
wat is Strawberry toch een irritant en paranoia meid, de hele tijd mensen verdenken mar dan zef ook niet helemaal zuiver zijn.
Okee leuk dat je een vriendin hebt nu maar nu Fok! nerd modus off en niet alles melden wat je met haar doet. Veel plezier samen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Vet leuk Lipper en Happygirl. Veel plezier saampjes.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef lipper het volgende:
Wij zitten op de bank.
Ik ga haar nu een kus geven!
Congratzquote:
Eh. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal op moet zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Huh wat? Ik snap er helemaal niks van?
Probeer eens uit te leggen in jip en janneke taal? Of in nijntje taal?
Even kijken. Je hebt nooit sex gehad en toen je eindelijk bijna sex had ging je nog net niet van ke stokje? Zo iets?
Of ben je zo hart genomen dat je net niet bewusteloos geneukt bent?
En is gewoon zielig stel je voor:quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ja heel leuk , maar hou het een beetje prive , scheelt je veel gedoe..
quote:
quote:
quote:
quote:
In minder dan 1 minuut zo te zien. Dat is wel knap!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
En is gewoon zielig stel je voor:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Hahahaaha. Ik betwijfel wel meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal op moet zeggen.
Ik kan het niet te simpel vertellen ( spionage op het forum), vandaar wat omslachtig.
Ik weet niet wat ik moet antwoorden.
Die gevoelens zijn zo heftig dat ze alles overstijgen, ik betwijfel of het lichaam die ervaringen aan kan.
Ja heb het ge-edit voor een realistischer tijdsbeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In minder dan 1 minuut zo te zien. Dat is wel knap!
Helemaal loesoe ik de sky toch jwzquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik moest gniffelen. Al is de grap natuurlijk wel simpel bedacht; hij is leuk uitgevoerd echt met die balkjes van "schreef lipper het volgende". Haha. Al met al toch mijn complimenten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik moet van jou ook gniffelen. Dit keer is het een complimentquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen. Al is de grap natuurlijk wel simpel bedacht; hij is leuk uitgevoerd echt met die balkjes van "schreef lipper het volgende". Haha. Al met al toch mijn complimenten.
+1quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens in het echie word altijd een beetje naar van mensen die gaan tongworstelen en friemelen aan elkaar in een kroeg zodat iedereen mee kan genieten , ik heb dan altijd de neiging te roepen get a room
Ik ook al.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet van jou ook gniffelen. Dit keer is het een compliment
Ik ben blij dat je moest gniffelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen. Al is de grap natuurlijk wel simpel bedacht; hij is leuk uitgevoerd echt met die balkjes van "schreef lipper het volgende". Haha. Al met al toch mijn complimenten.
Vreselijk zoiets, of voor me in de rij ergens. En dan zie je die jongen eerst wat om zich heen kijken van: ja ik ga haar zoenen hihi en jullie niet!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens in het echie word altijd een beetje naar van mensen die gaan tongworstelen en friemelen aan elkaar in een kroeg zodat iedereen mee kan genieten , ik heb dan altijd de neiging te roepen get a room
Okee 1 keertje is wel leuk maar hij klinkt net mijn neefje van 4 joh. Die zei ooit tegen mij "ik haar een kusje geven" toen ging ie haar een kusje geven en kwam toen blij terug.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een keer was het wel schattig.
Ik heb maar één keer gezien dat mensen echt dingen gingen doen met elkaar. Dat was trouwens tijdens mijn eerste keer uitgaan en ik had nog niets gedronken. Ik stond daar echt "wow".quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
2 mannen en 1 vrouw, weet je zeker dat je niet in een parenclub was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer gezien dat mensen echt dingen gingen doen met elkaar. Dat was trouwens tijdens mijn eerste keer uitgaan en ik had nog niets gedronken. Ik stond daar echt "wow".
Ze stond langs de muur naar beneden te glijden en dan kwamen er om de beurten ( twee verschillende) mannen zo van haar "genieten", langs haar lichaam naar beneden glijden met hun geslachtsdelen tegen haar aangedrukt. Ook gingen ze met hun monden naar haar decolleté.
Ikzelf ben trouwens wel heel heftig en uitgebreid getongzoend in zo'n gelegenheid, maar ik zou nooit langs muren naar beneden gaan glijden hoor.
Nee want toen die ene man klaar was, kwam de nieuwe pas.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
2 mannen en 1 vrouw, weet je zeker dat je niet in een parenclub was.
Ach joh dat is gewoon een dronken slet dat gebeurt meestal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want toen die ene man klaar was, kwam de nieuwe pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |