Voor streaming heb je toch wel een "snellere" internetverbinding nodig dan voor bijvoorbeeld torrents. Dat, en downloaden is meestal makkelijker. Je moet alleen even geduld oefenen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon downloaden. Of is je verbinding erg traag?
ik had toch al gepmd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben daar niet zo goed mee joh en ik wil wel ondertiteling, welke site?
Ja, kan heel inspirerend werken. Een gevoel van mogelijkheden is het goede gevoel bij uitstek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kijk morgen naar "Sterren op het Doek"!!!
Daar komt iemand die de grenzen wil opzoeken en hij moest huilen op de televisie en toen moest ik ook bijna huilen.
Je krijgt maar 4 jaar stufiquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het een idioot is...en stufi, waarschijnlijk.
Lekker specifieke mededeling ook, van "iwannabehigh of mlig".quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg trouwens een boze pm van iwannabehigh of mlig, dat ik weer iets in dit topic had gezet over hem? Wat zou ik hier gepost hebben dan? Het is die ene van dat turkse meisje.
iwannabehigh dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg trouwens een boze pm van iwannabehigh of mlig, dat ik weer iets in dit topic had gezet over hem? Wat zou ik hier gepost hebben dan? Het is die ene van dat turkse meisje.
Ja, ik onthoud die ongein niet he. En ze spammen allebei het hier vol dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lekker specifieke mededeling ook, van "iwannabehigh of mlig".
Ik spam hier niks vol, nooit gedaan ook. Als je iets wil zeggen, zeg het dan privé.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik onthoud die ongein niet he. En ze spammen allebei het hier vol dus.
Ik vind dat ongeremde wel lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, kan heel inspirerend werken. Een gevoel van mogelijkheden is het goede gevoel bij uitstek.
As the Fok turns.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
oh As Fok turns onze eigen fok soap
Beauty is in the eye of...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens over versieren zat vanavond naar the bachelor te kijken , wat bezielt die meiden, zo'n mooie kerel is het niet.
Ga met een boel meiden een strijd aan met een kerel die er maar zo zo uitziet. Om Johny Depp zou ik wel vechten maar om zo iemand
Ik ook wel. Avontuur. Rondreizen geeft me altijd een vrij gevoel. Meer concreet en praktisch werken aan een goede toekomst is wel lastiger. Daarin ben je ook afhankelijk van anderen en brengt veel verplichtingen met zich mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind dat ongeremde wel lekker.
Ik herken mezelf daar wel in.
Jij kan ze ook ontmoeten als je naar de meet gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het zo biezonder dat mensen handelingen met elkaar zijn gaan verrichten door dit topic. Ik vind het sowieso al apart dat er echte mensen schuilgaan achter die icoontjes. Ik kan het niet helemaal bevatten. Gewoon echt weet je. Deze shit is 4 real.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom stond deze niet in MyAt?![]()
Het is ook geen onderdeel van de reeks zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |