Zo kan hij geld blijven ontvangen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Hij schrijft zich elk jaar opnieuw in? Waarom? Als je toch nooit heengaat?
8k meisje is geslaagd in 2007 voor haar vmbo diploma, en heeft sindsdien alleen maar gefaald.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ohja natuurlijk. Wat laf. Zoek hulp moge dit allemaal waar zijn.
Omdat het een idioot is...en stufi, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Hij schrijft zich elk jaar opnieuw in? Waarom? Als je toch nooit heengaat?
Joh, wordt er ook een wakker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ohja natuurlijk. Wat laf. Zoek hulp moge dit allemaal waar zijn.
Ja en jij volgt al 6 jaar geen opleiding. Wat is erger ik weet het wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
8k meisje is geslaagd in 2007 voor haar vmbo diploma, en heeft sindsdien alleen maar gefaald.
hee, maar ik heb altijd wel plannen hoor. en halverwege het jaar kan je je volgensmij niet inschrijvenquote:
Het was geen 6 jaar!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en jij volgt al 6 jaar geen opleiding. Wat is erger ik weet het wel.
Maar al 6 keer wel probeer het niet verdedigen en doe dan ook wat met die plannen lul.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee, maar ik heb altijd wel plannen hoor. en halverwege het jaar kan je je volgensmij niet inschrijven
inderdaad. nog geeneens 5 jaar is het.quote:
Waarom vergelijk je jouw situatie met die van anderen? Er is altijd iemand die het erger heeft, wat niet wegneemt dat jij nu gewoon naar je studieadviseur moet gaan en je angsten overwinnen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
8k meisje is geslaagd in 2007 voor haar vmbo diploma, en heeft sindsdien alleen maar gefaald.
4 jaar ingeschreven staan maar niet gaan naar de uni is ook heel erg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
inderdaad. nog geeneens 5 jaar is het.
en dan kan je er ook van maken 4,nogwat jaar
dan klinkt het al stukken minder erg
ja dat scheelt veel jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
SNAP NOU HET IS NOG STEEDS ERG!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat? hoe zit dat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
ja dat scheelt veel ja
4 jaar is niet zo erg als 6
je moet ze gewoon laten praten,als jij plannen hebt dan ligt het aan jou. zoveel problemen heb je niet eens!! het is gewoon dat het juiste moment daar voor moet komen en dat verschilt per mens.
8k meisje faalt ook en die heeft wel haar papieren dus wat zegt dat dan
Kijk morgen naar "Sterren op het Doek"!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef deelnemer het volgende:
Zie je wel eens lichtpuntjes? Zonnige momenten, waarop je de behoefte voelt om wel aan de slag te gaan. Bijvoorbeeld, toen je je auto ging opknappen.
Je kan ze ook gewoon downloaden. Of is je verbinding erg traag?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Nu het toch offtopic is kan ik ebter een nuttige vraag stellen; weet iemand hier een site waar je gratis films kan kijken? Liefst met ondertiteling. Die is er wel, ik had em laatst (iets met euro...?!) maar ben die site weer kwijt.
Ja maar ik ben daar niet zo goed mee joh en ik wil wel ondertiteling, welke site?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon downloaden. Of is je verbinding erg traag?
Voor streaming heb je toch wel een "snellere" internetverbinding nodig dan voor bijvoorbeeld torrents. Dat, en downloaden is meestal makkelijker. Je moet alleen even geduld oefenen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon downloaden. Of is je verbinding erg traag?
ik had toch al gepmd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben daar niet zo goed mee joh en ik wil wel ondertiteling, welke site?
Ja, kan heel inspirerend werken. Een gevoel van mogelijkheden is het goede gevoel bij uitstek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kijk morgen naar "Sterren op het Doek"!!!
Daar komt iemand die de grenzen wil opzoeken en hij moest huilen op de televisie en toen moest ik ook bijna huilen.
Je krijgt maar 4 jaar stufiquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het een idioot is...en stufi, waarschijnlijk.
Lekker specifieke mededeling ook, van "iwannabehigh of mlig".quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg trouwens een boze pm van iwannabehigh of mlig, dat ik weer iets in dit topic had gezet over hem? Wat zou ik hier gepost hebben dan? Het is die ene van dat turkse meisje.
iwannabehigh dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg trouwens een boze pm van iwannabehigh of mlig, dat ik weer iets in dit topic had gezet over hem? Wat zou ik hier gepost hebben dan? Het is die ene van dat turkse meisje.
Ja, ik onthoud die ongein niet he. En ze spammen allebei het hier vol dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lekker specifieke mededeling ook, van "iwannabehigh of mlig".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |