Ik spam hier niks vol, nooit gedaan ook. Als je iets wil zeggen, zeg het dan privé.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik onthoud die ongein niet he. En ze spammen allebei het hier vol dus.
Ik vind dat ongeremde wel lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, kan heel inspirerend werken. Een gevoel van mogelijkheden is het goede gevoel bij uitstek.
As the Fok turns.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
oh As Fok turns onze eigen fok soap
Beauty is in the eye of...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens over versieren zat vanavond naar the bachelor te kijken , wat bezielt die meiden, zo'n mooie kerel is het niet.
Ga met een boel meiden een strijd aan met een kerel die er maar zo zo uitziet. Om Johny Depp zou ik wel vechten maar om zo iemand
Ik ook wel. Avontuur. Rondreizen geeft me altijd een vrij gevoel. Meer concreet en praktisch werken aan een goede toekomst is wel lastiger. Daarin ben je ook afhankelijk van anderen en brengt veel verplichtingen met zich mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind dat ongeremde wel lekker.
Ik herken mezelf daar wel in.
Jij kan ze ook ontmoeten als je naar de meet gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het zo biezonder dat mensen handelingen met elkaar zijn gaan verrichten door dit topic. Ik vind het sowieso al apart dat er echte mensen schuilgaan achter die icoontjes. Ik kan het niet helemaal bevatten. Gewoon echt weet je. Deze shit is 4 real.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom stond deze niet in MyAt?![]()
Het is ook geen onderdeel van de reeks zie ik.
ik kan niets plannenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kan ze ook ontmoeten als je naar de meet gaat.
Ja gatverdamme ik word echt helemaal onpasselijk van die reclame. Die bachelors gaan altijd eerst helemaal aan al die dikke tieten van alle deelneemsters voelen. Dan krijg je zo'n kreunscène met een of andere bimbo met dikke tieten en de volgende dag ligt hij in het zwembad te kreunen met een ander. En dan is hij nog helemaal vol van zichzelf omdat hij piloot is en denkt hij maar dat iedereen hem automatisch lekker vindt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens over versieren zat vanavond naar the bachelor te kijken , wat bezielt die meiden, zo'n mooie kerel is het niet.
Ga met een boel meiden een strijd aan met een kerel die er maar zo zo uitziet. Om Johny Depp zou ik wel vechten maar om zo iemand
Wait, wie hebben wat gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het zo biezonder dat mensen handelingen met elkaar zijn gaan verrichten door dit topic. Ik vind het sowieso al apart dat er echte mensen schuilgaan achter die icoontjes. Ik kan het niet helemaal bevatten. Gewoon echt weet je. Deze shit is 4 real.
Wat een intriges. Ben benieuwd wanneer de eerste baby uit dit topic voortkomt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iwannabehigh en Moneyfornothing hebben elkaar ontmoet.
Als ik de volgende keer weer 2 uur op hem moet wachten omdat hij zijn haar eerst moet doen wordt het niks vrees ik. Alhoewel een gay best friend best leuk schijnt te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een intriges. Ben benieuwd wanneer de eerste baby uit dit topic voortkomt.
Inderdaad je kan er een serie van schrijven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een intriges. Ben benieuwd wanneer de eerste baby uit dit topic voortkomt.
Je neemt in elk geval de backseat t.o.v. zijn haar. Nooit een goed tekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer weer 2 uur op hem moet wachten omdat hij zijn haar eerst moet doen wordt het niks vrees ik. Alhoewel een gay best friend best leuk schijnt te zijn.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer weer 2 uur op hem moet wachten omdat hij zijn haar eerst moet doen wordt het niks vrees ik. Alhoewel een gay best friend best leuk schijnt te zijn.
Dat mensen ook zo lang met hun haar bezig kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel van, dat kan heel lang duren.,.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mensen ook zo lang met hun haar bezig kunnen zijn.
Ik heb ook veel haar maar daar ben ik hoogstens 5 minuten aan kwijt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel van, dat kan heel lang duren.,.
Je hebt gelijk, het wordt vast niets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je neemt in elk geval de backseat t.o.v. zijn haar. Nooit een goed teken
Daarnaast word je nu overladen met PM's van kale mannen
Doe jij er ook wel eens vlechtjes in?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel van, dat kan heel lang duren.,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |