Nee minuutje is niet erg heurquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef lipper het volgende:
Omdat ik die chickies toch wel hossel wil ik gewoon geen commetaar meer horen
En ja minuutje is genoeg toch!
Als jij blij bent met die minuut is het prima toch.quote:
Voor de een is het genoeg voor de ander niet smaken verschillenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind een minuut wel erg weinig
oh okequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh dat is gewoon een dronken slet dat gebeurt meestal niet.
Wees blij dat je niet zo bent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh oke
ik ben namelijk totaal niet zo,
van het naar beneden glijden langs muren om seksuele handelingen te verkrijgen
en ik zou ook nooit zomaar een vreemde man omhelzen
bah
Maar houdt ie het wel langer dan een minuut uit dan denk niet dat mij dat zo snel lukt namelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
Mijn post sloeg op het eerste deel van de zijne he
Maar ik ga off, want- knuffelen in de bank > Fok!ken
wat voor tent was dat? was je met een vriendin die er verstand van had?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee want toen die ene man klaar was, kwam de nieuwe pas.
Nee dat is niet normaal dat soort vrouwen zijn sletten en sletten zijn niet betrouwbaar en hoppen van man naar man. Dus mocht je er zo eentje aan de haak slaan dan ben je haar zo weer kwijt en kan je weer gaan janken hier dus ga maar niet vragen om het adres van die plek jochie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat voor tent was dat? was je met een vriendin die er verstand van had?
wat vind je als je de naam of adres googeled?
@andere.
is dat normaal wat lanterfanteraar schrijft?
er staat: Caféquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat voor tent was dat? was je met een vriendin die er verstand van had?
wat vind je als je de naam of adres googeled?
Is dat wel zo'n goed idee het is niet leuk voor de vrouw als ze een masseur heeft die al een stijve krijgt bij het insmeren van de rug.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ah.
Er was net een meneer op tv, in dat kookprogramma. Hij vertelde iets over masseren ( als beroep) en dat hij dat in zijn vrije tijd ook als hobby doet bij 'bepaalde vriendinnen'. En dat zijn dan vriendinnen waar hij 'ook wat intiemer mee is'.
MLiG zou je geen certificaat 'Masseur' willen behalen?
Ik vind het trouwens wel makkelijk van die man hoor. Lekker overal maar even 'vriendinnen' 'masseren'.
oh oke dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is niet normaal dat soort vrouwen zijn sletten en sletten zijn niet betrouwbaar en hoppen van man naar man. Dus mocht je er zo eentje aan de haak slaan dan ben je haar zo weer kwijt en kan je weer gaan janken hier dus ga maar niet vragen om het adres van die plek jochie.
oke, dan zou ik masseur zijn, en dan? ik heb alsnog niemand om ermee te imponeren of dat ze op me afkomen he. of bedoel je dan tijdens de cursus contacten maken ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ah.
Er was net een meneer op tv, in dat kookprogramma. Hij vertelde iets over masseren ( als beroep) en dat hij dat in zijn vrije tijd ook als hobby doet bij 'bepaalde vriendinnen'. En dat zijn dan vriendinnen waar hij 'ook wat intiemer mee is'.
MLiG zou je geen certificaat 'Masseur' willen behalen?
Ik vind het trouwens wel makkelijk van die man hoor. Lekker overal maar even 'vriendinnen' 'masseren'.
Oh haha dat was ik vergeten. Zou die dat dan echt krijgen? En dat zie je dan door een broek heen toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat wel zo'n goed idee het is niet leuk voor de vrouw als ze een masseur heeft die al een stijve krijgt bij het insmeren van de rug.
Ik heb het ooit gezien in Utrecht overal zijn sletten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke dan.
maar dat soort dingen gebeuren dus wel in rotterdam?
[..]
oke, dan zou ik masseur zijn, en dan? ik heb alsnog niemand om ermee te imponeren of dat ze op me afkomen he. of bedoel je dan tijdens de cursus contacten maken ofzo?
Dan kun je in ieder geval aan vrouwen zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke, dan zou ik masseur zijn, en dan? ik heb alsnog niemand om ermee te imponeren of dat ze op me afkomen he. of bedoel je dan tijdens de cursus contacten maken ofzo?
op me verjaardag was zo buurmeisje van me die ik al sinds 1988 ken. paar jaar terug kwam ze ineens met een foto langs van 1990 ofzo, dat ik haar een zoentje gaf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh haha dat was ik vergeten. Zou die dat dan echt krijgen? En dat zie je dan door een broek heen toch?
Het lijkt mij dan wel dat zoiets vaker gebeurt, want dat hoort dan bij het mannelijk instinct. Misschien dragen ze schorten?
Maar op zich hoeft die vrouw daar geen last van te hebben. Ze ligt toch voorover met haar ogen dicht.
Een erectie kan je zien in sommige gevallen ja. En zoiets gebeurt wel eens vaker lijkt me maar dat hoort niet bij het mannelijk instinct hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh haha dat was ik vergeten. Zou die dat dan echt krijgen? En dat zie je dan door een broek heen toch?
Het lijkt mij dan wel dat zoiets vaker gebeurt, want dat hoort dan bij het mannelijk instinct. Misschien dragen ze schorten?
Maar op zich hoeft die vrouw daar geen last van te hebben. Ze ligt toch voorover met haar ogen dicht.
Okee heel leuk allemaal maar is dat buurmeisje single en leuk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op me verjaardag was zo buurmeisje van me die ik al sinds 1988 ken. paar jaar terug kwam ze ineens met een foto langs van 1990 ofzo, dat ik haar een zoentje gaf.
dat deed me denken aan jouw verhaal dat je ook niet altijd tot voor kort ongezoend bent geweest.
maar zij kwam dus met het verhaal dat ze boven een massagesalon ergens in amsterdam woonde. en we hadden het nog over haar dakterras, en dat het vast wel verstevigt kon worden als er dan een pilaar dwars door me massagesalon kon(was grapje).
en toen dacht ik nog....zal ik vragen wat voor massagesalon het is...![]()
want je hebt dus massagesalons met zogenaamde happy ending he.. dan is het juist de bedoeling dat seksueele.
heb ik van tv, maar ik weet er niet zoveel van verder
nou, ze heeft wel een aantal keer vriendjes gehad. altijd " nerds" ofzoiets. ook een keer een gast die de beste *insert 1 of ander populair 1stperson shooter uit 2004-2006* speler was van nederland ofzoiets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee heel leuk allemaal maar is dat buurmeisje single en leuk?
@Lipper: Je bent een bofkont. Mag ook wel eens een keer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef lipper het volgende:
Ik denk dat het tussen happygirl en mij precies goed is gegaan.
Toen we aan het msnen waren hadden we niet het idee dat het "iets" moest worden. Maar we kwamen er na een poosje achter dat we het over veel dingen eens zijn. Soms zo erg dat ik haar bijna geen gelijk wou geven omdat het dan net was alsof ik alleen maar met haar aan het meepraten was.
Shit ik ben verliefd!!!
Fixed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ik was de pua normaal doen even vergeten en viel in me gewoontes van vrouwen wegduwen en autistisch doen
Bellen en eens langsgaan deze vrouw is perfect voor jou.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou, ze heeft wel een aantal keer vriendjes gehad. altijd " nerds" ofzoiets. ook een keer een gast die de beste *insert 1 of ander populair 1stperson shooter uit 2004-2006* speler was van nederland ofzoiets.
volgensmij is ze nu single, en ze nodigte me uit om eens langs te komen, en dat ik haar moest toevoegen op facebook. en dat we elkaar vaker moesten zien.
maar ik was de pua even vergeten en viel in me gewoontes van vrouwen wegduwen en autistisch doen
waarom doe je dat niet MLiGquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bellen en eens langsgaan deze vrouw is perfect voor jou.
A. Je kent haar al.
B. Ze valt op nerds.
C. Ze is geïnteresseerd in jou.
Echt ze is waarschijnlijk jou enige kans op een relatie pak hem aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |