het stelt echt niets voor manquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bellen en eens langsgaan deze vrouw is perfect voor jou.
A. Je kent haar al.
B. Ze valt op nerds.
C. Ze is geïnteresseerd in jou.
Echt ze is waarschijnlijk jou enige kans op een relatie pak hem aub.
En dan 1 persoon hebben is ook lullig tenzij wij ook allemaal hem toevoegen dan heeft ie er een stuk of 5.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
voeg haar dan nu toe op facebook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weinig vrienden hebben is juist cool, want dan heb je enkel een lijst van 'Ware Vrienden'
Inderdaad zoveel interesse heeft een meisje zelfs nooit in mij getoond.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Toont er eens een vrouw interesse....
MLiG waag het niet om ooit nog te zeggen dat iets oneerlijk is. Je verkloot het zelf.
Hij kan ook gewoon MSN aanmaken en zeggen dat hij dat wel heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan 1 persoon hebben is ook lullig tenzij wij ook allemaal hem toevoegen dan heeft ie er een stuk of 5.
gast.... het is de manier waarop ik nu het vertel, het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad zoveel interesse heeft een meisje zelfs nooit in mij getoond.
Okee maar kom niet meer klagen totdat je bij haar langs ben geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast.... het is de manier waarop ik nu het vertel, het valt allemaal wel mee.
setting was gewoon me verjaardag, en dat we elkaar niet zovaak zagen
fine.....binnenkort ga ik haar wel toevoegen op facebook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee maar kom niet meer klagen totdat je bij haar langs ben geweest.
doe dat dan nuhuuuuuuuquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
fine.....binnenkort ga ik haar wel toevoegen op facebook.
ik ga eerst wat dingen doen, profielfoto toevoegen misschien ofzo.
Ga je ook reageren op je studieadviseur? Je zei dat die weer contact had opgenomen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en er was geen relatiespannings ofzoiets. ..... het was gewoon van : "we zouden elkaar vaker moeten zien dan eens in de 3 jaar".
ja maar ze klinkt zakelijk, ik durf het niet en ik weet niet wat ik terug moet sturen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je ook reageren op je studieadviseur? Je zei dat die weer contact had opgenomen?
het klinkt kortaf en zakelijk. en ik durf daar niet zomaar ineens heen te gaan, eerst wat andere dingen op orde krijgen(naar college gaan, en wat werkstukken maken die ik dan meteen kan inleveren) want anders durf ik echt niet zomaar met lege handen heen te gaan.quote:Hallo Jeroen,
Volgens onze informatie ben je al enige tijd niet meer actief als ***********-student. Hier kunnen allerlei redenen voor zijn. De opleiding vindt het belangrijk om te weten hoe het met je gaat om te beoordelen of we iets voor je kunnen betekenen. Dat kan zijn je te ondersteunen om de studie weer op gang te krijgen of je helpen bij het kiezen van de alternatieven.
Misschien vind je het lastig om contact op te nemen met de opleiding. Dan kan gebeuren, en dat is ook niet erg. Toch zou ik je willen vragen om in ieder geval iets van je te laten horen, dat mag ook per mail. We stellen het dan ook zeer op prijs als je per omgaande laat weten hoe het met je gaat en of wij iets voor je kunnen betekenen.
Hartelijke groeten,
==========================================================================================
Ir. *******************
Studieadviseur *******************
Aanwezig op:
even weken: ma, di, wo
oneven weken: ma, di, do
Jij kan echt gewoon binnenstappen bij die studieadviseur en met haar praten, echt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ze klinkt zakelijk, ik durf het niet en ik weet niet wat ik terug moet sturen.
wacht ik post wel:
[..]
het klinkt kortaf en zakelijk. en ik durf daar niet zomaar ineens heen te gaan, eerst wat andere dingen op orde krijgen(naar college gaan, en wat werkstukken maken die ik dan meteen kan inleveren) want anders durf ik echt niet zomaar heen te gaan.
Wat heeft dat nou voor zin, stomme oelewapper.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het klinkt kortaf en zakelijk. en ik durf daar niet zomaar ineens heen te gaan, eerst wat andere dingen op orde krijgen(naar college gaan, en wat werkstukken maken die ik dan meteen kan inleveren) want anders durf ik echt niet zomaar heen te gaan.
Dus wiens schuld is het dan dat je geen vriendin hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en er was geen relatiespannings ofzoiets. ..... het was gewoon van : "we zouden elkaar vaker moeten zien dan eens in de 3 jaar".
edit:
en oh, ik heb meer fuckups gedaan hoor.
ik had ooit een liefdesbrief gehad, in de brievenbus, zonder postzegel bij me ouders thuis.
maar toen durfde ik hem niet open te maken(alleen te lezen voor een lamp, en het was DEFENITELY voor mij). en toen ben ik hem kwijtgeraakt
michelle ofzoiets heette ze, maar ik weet niet wie het was.
dat zei zij ook, "maar ik moet niet bang zijn, verlegen jongens als jij zouden wel bang worden maar dat vind ik juist zo leuk aan je , je komt er binnenkort wel achter"
zoiets ofzo gelezen door de envelop heen met de lamp. misschien stond er wel een plek in ofzo waar ik heen moest ,want ik ben er nooit achter gekomen.
en brief is kwijt
en ooit een keer een meisje die ik een paar keer op straat was tegengekomen met wat vrienden van haar. die ging ook altijd heel vreemd doen, en dan ging ze weg voor me, en dan gingen haar vrienden haar aanmoedigen enzo.
en toen een keer later kwam ze ineens helemaal opgelaten vragen om me nummer, om " eens een filmpje te pakken" .
en toen zei ik dat ik in het telefoonboek stond terwijl ik angstig wegliep
en toen zei ze dat ze me achternaam niet wist. en toen zei ik dat een vriend van haar dat wel wist.
ohhhh....ik heb daar nog vele fantasieen over gehad. maar ik was panisch en ik kan nieteens herinneren hoe ze eruit zag, en wie het was. wel nog veel gezocht op internet enzo, maar nooit met zekerheid gevonden.
als ze het lang genoeg volhouden, en me gerust stellen, en MIJ precies goed versieren dan was het wel goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus wiens schuld is het dan dat je geen vriendin hebt?
Toch niet omdat 'meisjes het makkelijker hebben'.
Hoeft ook niet. Hij kan gewoon gaan en aangeven waar hij moeite mee heeft en hoe hij verder wil gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zie je echt niet na 6 jaar opeens die werkstukken gaan maken
dat wordt niets
Niemand doet dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ze het lang genoeg volhouden, en me gerust stellen, en MIJ precies goed versieren dan was het wel goed.
maar meisjes doen dat niet, dat moet altijd maar de jongen doen
Ja en het is niet oneerlijk omdat anderen mensen zich wel aanpassen alleen voor jou is dat weer te moeilijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ze het lang genoeg volhouden, en me gerust stellen, en MIJ precies goed versieren dan was het wel goed.
maar meisjes doen dat niet, dat moet altijd maar de jongen doen
nee, ik heb nog een werkstukopdracht liggen, met uiterste inleverdatum erop genoteerd van een aantal jaar terug.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin, stomme oelewapper.
Ga naar die persoon toe, alsof die ineens te horen krijgt dat je naar college bent geweest. Alsof ze niet vaker met studenten te maken krijgen die het verprutsen. Diehele functie draait om dit soort dingen. Ik vind het juist een oprechte mail die persoonlijk aan jou gericht is.
Zet nou eens die stap. Je gaat sowieso geen werkstukken inleveren want je weet niet eens welk werkstukken er gemaakt moeten worden.
Dat maakt die studieadviseur niets uit. Ga er gewoon heen. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Nu is er een 2e kans voor je om angsten te overwinnen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik heb nog een werkstukopdracht liggen, met uiterste inleverdatum erop genoteerd van een aantal jaar terug.
ik ben er nog steeds niet aan begonnen
hoe gaat minnemin hier mee om?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat maakt die studieadviseur niets uit. Ga er gewoon heen. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Nu is er een 2e kans voor je om angsten te overwinnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |