Zonder haarlak ga ik de straat niet opquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah dat zal het zijn, inclusief veel haarlak zeker.
Nee hoor. Chick magnet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Wuauaha ja ik heb 2 vlechten, is dat zo raar?
ook ijzerdraadjes zoals pipiquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Wuauaha ja ik heb 2 vlechten, is dat zo raar?
hoop het niet, anders gaan de detectie poooooortjes af als hij er door heen looptquote:
Af en toe wel ja.quote:
Mn vriendin vindt het anders super mooi staan en er zijn wel eens vrouwen die iets van mij willen dus ja chicks magnet, inderdaad. Misschien moet jij ook 2 vlechten gaan proberen, succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder haarlak ga ik de straat niet op
[..]
Nee hoor. Chick magnet.
Ik heb een klein stukje gezien. Hij had wel een cool pak en straalde rust en kalmte uit. Van wat ik begreep heeft hij in het dagelijks leven een eigen bedrijf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:46 schreef iwannabehigh het volgende:
The bachelor valt op oosterse vrouwen. Goede smaak.
Hij is ook niet wakker geworden en ineens zo geworden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gezien. Hij had wel een cool pak en straalde rust en kalmte uit. Van wat ik begreep heeft hij in het dagelijks leven een eigen bedrijf.
Iemand hier merkte al op dat hij niet superknap is, maar volgens mij maakt hoe hij doet dat ruimschoots goed. Jammer dat ik niet zo ben
Hij ziet er gewoon goed uit, goed verzorgd en succesvol.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gezien. Hij had wel een cool pak en straalde rust en kalmte uit. Van wat ik begreep heeft hij in het dagelijks leven een eigen bedrijf.
Iemand hier merkte al op dat hij niet superknap is, maar volgens mij maakt hoe hij doet dat ruimschoots goed. Jammer dat ik niet zo ben
Daar gaat mijn nachtrustquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 'm?
Ik vind hem niet aantrekkelijk.
En nu kan hij lekker aan allemaal dikke tieten gaan voelen bahbah.
Ja maar daar ziet ie er wel verwilderd uit of zo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 'm?
Ik vind hem niet aantrekkelijk.
En nu kan hij lekker aan allemaal dikke tieten gaan voelen bahbah.
Ja gatver net een weerwolf. Op zich wel spannend om je voor een nachtje te laten verslinden door hem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar daar ziet ie er wel verwilderd uit of zo.
Ja die zijn wat smaller gebouwd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik val meer op of artistieke mannen.
Die zijn vaak wat alternatiever gekleed wat aparter dan de doorsnee mensenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kan je aan een man zien of hij artistiek is? Dat lijkt me toch iets wat hij moet vertellen. Ik kan toch ook niet aan een vrouw zien of ze buschauffeur is?
Tenzij ze de bus bestuurt...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kan je aan een man zien of hij artistiek is? Dat lijkt me toch iets wat hij moet vertellen. Ik kan toch ook niet aan een vrouw zien of ze buschauffeur is?
Kleding of haardracht bijvoorbeeld. Als mensen artistiek zijn proberen ze er vaak een beetje origineel uit te zien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Mystikvm het volgende:
Goed kapsel, heb ik ook af en toe .quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:04 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
De foto is artistiek maar dat joch is gewoon een nerderig model. imo
Bazen van de Club!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^nerderig
ik heb er verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |