Ik heb wel alle kernzinnen erin gezet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Amasin het volgende:
[..]
Heb je dan wel in de gaten dat je gewoon heel veel dingen mist? De max is niet voor niks 220 woorden. Als je daaronder zit, heb je niet alle kerngegevens in jouw samenvatting gezet. Waarom heb je niet meer opgeschreven? Wie weet had je nog wat meer punten kunnen krijgen..
Boven de 220 woorden betekent simpelweg dat je de zinnen precies zo hebt overgenomen en niet voldoende hebt ingekort. (Dan nog kun je allemaal onzin hebben getypt natuurlijk).
kk cito kk beetje valse pdf aanbiedenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:59 schreef Trollface. het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vsk/bestanden/vsk11iant.pdf
Scheikunde!
Je had vraag 19 goed.quote:
Nee, die heb ik fout.quote:
NaOH toch? Fe werkt ook wel.quote:
Ik had nederlands.quote:
Oeps.quote:
Wat was vraag 19?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:07 schreef Amasin het volgende:
[..]
Daar had ik het inderdaad ook over..Ook een klacht ingediend over vraag 19?
Dat was vwo, hij doet havo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef Amasin het volgende:
Iets waar de zoekende spreker aan moest voldoen volgens mij?
Ga ik zo doen denk ik, kan je even een link plaatsen dat ik het niet hoef te zoeken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:07 schreef Amasin het volgende:
[..]
Daar had ik het inderdaad ook over..Ook een klacht ingediend over vraag 19?
Teksten kunnen uit de volgende bestanddelen bestaan:quote:
Antwoord?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik zo doen denk ik, kan je even een link plaatsen dat ik het niet hoef te zoeken?
[..]
Teksten kunnen uit de volgende bestanddelen bestaan:
1 feiten
2 meningen van anderen
3 de mening van de schrijver
1p 19 Welke bestanddelen tref je aan in de tekst ‘De multitasker als informatiejager’?
A 1 en 2
B 1 en 3
C 2 en 3
D 1, 2 en 3
Oh dat is indd geen VWO, sorry, ik zal me er niet in mengenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik zo doen denk ik, kan je even een link plaatsen dat ik het niet hoef te zoeken?
[..]
1 feiten
2 meningen van anderen
1p 19 Welke bestanddelen tref je aan in de tekst ‘De multitasker als informatiejager’?
A 1 en 2
B 1 en 3
C 2 en 3
D 1, 2 en 3
Ik had D!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
1 feiten
2 meningen van anderen
A 1 en 2
B 1 en 3
C 2 en 3
D 1, 2 en 3
Op 1 hand te tellen denk ikquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben er zojuist achtergekomen dat ik niet genoeg heb geleerd :(
Bazenpost
winningquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:14 schreef Verras het volgende:
Wel een voldoende voor Nederlands ondanks het verneuken van de smveen 5.7 bij een N-term van 0
baasquote:
Dit. Nergens staat 'ik' ofzo. Klagen bij LAKS!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:16 schreef Timo12 het volgende:
Hoezo is vraag 19 D dan, ik had alleen 1 & 2 want ik heb nergens in de tekst de mening van de schrijver kunnen vinden
Knap!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Trollface. het volgende:
Als ik heel streng tel 49 van de 68 punten, wat een 7.2 op een N-term van 0 is.
VWO.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Amasin het volgende:
[..]
Knap!
VWO of havo eigenlijk? Niet dat dat wat uitmaakt, maar dan weet ik even waar jullie over praten (A)
Niet om je te ontmoedigen, hoor, maar:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Trollface. het volgende:
Als ik heel streng tel 49 van de 68 punten, wat een 7.2 op een N-term van 0 is.
Oh ja, ik tel bij een N-term van 1. En het waren 67 punten maximaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet om je te ontmoedigen, hoor, maar:
(49/68) * 9 = 6,5.
Nee, dat verrekenen ze wel goed in je cijfer meen ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef Scytec het volgende:
Oh en uh, examenklacht berekent die cijfers foutief uit. Ze gaan uit van een max van 67 punten, in dit examen kon je 47 punten halen.
Is ook het geval bij vwo. Zij tellen de aftrekpunten voor spelfouten, foutieve formuleringen en overschrijding van het max. aantal woorden erbij op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef Scytec het volgende:
Oh en uh, examenklacht berekent die cijfers foutief uit. Ze gaan uit van een max van 67 punten, in dit examen kon je 47 punten halen.
dat zou wel chill zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef Scytec het volgende:
Jouw cijfer voor Nederlands ligt tussen 5,2 en 6,0 gebaseerd op een score van 25 uit 48 punten
Net veranderd van 67 naar 48.
25 punten zonder smv
Woow zonder samenvatting dat is vet goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef Scytec het volgende:
Jouw cijfer voor Nederlands ligt tussen 5,2 en 6,0 gebaseerd op een score van 25 uit 48 punten
Net veranderd van 67 naar 48.
25 punten zonder smv
good for youquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hee hoi, scheikunde was best te doen
Het was zo en zoquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:25 schreef Amasin het volgende:
[..]
Woow zonder samenvatting dat is vet goed!
Hoe ging je samenvatting? Daar haal je ook zomaar 16 a 17 punten! Wh0ei, hoog cijfer heb je!
Ze waren best duidelijk in de onopgeloste stof.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar wat te fuck vraag vier, ik had OH-, en dat is fout
" in opgeloste vorm"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze waren best duidelijk in de onopgeloste stof.
ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:27 schreef ThaTim het volgende:
Snuf. , wie zei nou dat Cavendish zou winnen?
samequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:27 schreef Scytec het volgende:
[..]
![]()
Samenvatting ging heeeeeel slecht, ik verwacht daar geen een punt.
samequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:29 schreef vlam12 het volgende:
Ik durf de normering van Nederlands echt niet door te lezen![]()
Bang dat ik ongemotiveerd word daardoor
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:30 schreef Verras het volgende:
Bij scheikunde is de 'stof' die je moet kennen wel heel letterlijk HAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!11111
quote:
quote:
Zuur voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook, maar pas nadat ik de zin vijf keer had gelezen.
hoe ging diequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook, maar pas nadat ik de zin vijf keer had gelezen.
hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:34 schreef Joosterd het volgende:
En weer terug.![]()
Tekstverklaring ging wel samenvatting was min of meer drama.
Ging wel, maar ik denk niet dat mijn gemiddelde meer omhoog gaat (dat is een paar scheldwoorden waard i.v.m. lotingsstudie). Bij jou?quote:
tekstverklaring ging welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ging wel, maar ik denk niet dat mijn gemiddelde meer omhoog gaat (dat is een paar scheldwoorden waard i.v.m. lotingsstudie). Bij jou?
Ah, jammer zeg. Sta je een beetje goed voor Nederlands?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef leeell het volgende:
[..]
tekstverklaring ging wel
samenvatting drama
Samenvatting was ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef leeell het volgende:
[..]
tekstverklaring ging wel
samenvatting drama
Krijg je van al dat geFok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef leeell het volgende:
[..]
tekstverklaring ging wel
samenvatting drama
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Joepie ik heb 8, 11, 12, 14 , 15, 18 en 20 van nederlands sowieso fout
Mwah, dan moet ik mn mondeling maar goed doenquote:
Ja. Een hoge N-term, dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij vond scheikunde toch het moeilijkste vak?
sjalomquote:
Mijn SE's waren gewoon veul te moeilijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Knap dat je zoveel punten hebt behaald.
Wat kan dat dan zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar zie ik erg tegenop.Vooral omdat ik daarvoor nog een examen van drie uur heb.
Dat dacht ik dus ook, klacht naar laks is al de deur uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Even klagen over de samenvatting.
Trouwens, ik weet niet meer welke vraag het was, maar je had 3 opties, waaronder de mening van de schrijver.. De schrijver gaf toch geen mening in tekst 1?
frikandelquote:
quote:
Wij hebben dat vak niet eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar daar sta ik een 8,2 voor, dus ik ga er niet veel meer voor doen.
Ik zag wel zijn mening in de tekst, maar ik weet nu niet meer wat het was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Even klagen over de samenvatting.
Trouwens, ik weet niet meer welke vraag het was, maar je had 3 opties, waaronder de mening van de schrijver.. De schrijver gaf toch geen mening in tekst 1?
Agree, ben alleen te lui om een klacht in te dienen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, klacht naar laks is al de deur uit.
Sterf. Het is maar een minuut werk ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Timo12 het volgende:
[..]
Agree, ben alleen te lui om een klacht in te dienen.
Dat hadden wij bij CKV moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet? Raar.
Is gewoon kunstgeschiedenis van 1450 tot nu.
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sterf. Het is maar een minuut werk ofzo.
hi hi hi hi hi ik bn diesen datimma gr gr gr ik nuek mte diertjens alles wholla stenen zemmer bezems exames allsssquote:
Niet echt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.
En jij denkt dat ze iedere klacht lezen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.
Waarom niet. Wat moeten ze dan doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze iedere klacht lezen?
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
Typisch Nederland dat scholieren klagen als ze iets niet snappen.
Daar zeg je wat. Maar het zijn er nu al meer dan 3500, dat kan je toch nooit allemaal doornemen?quote:
Ik vond die niet zo storend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
Typisch Nederlands dat scholieren klagen als ze iets niet snappen.
Wat deze man zegt en de samenvatting opdracht vond ik persoonlijk ook een beetje achterlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.
Ik heb niet geklaagd, maar ik had hem fout, dus ik vind het een terechte klacht.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Daev het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examens
Hoezo geprutst? Er stonden echt geen fouten in het examen Nederlands van gisteren. Klachten: bijna twaalfduizend. Kandidaten: ruim veertigduizend. Dat betekent dat bijna een op de drie een klacht heeft ingediend. Hartstikke overdreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Daev het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examens
Zo lang duurt dat vast niet, aangezien de meeste mensen hun klacht waarschijnlijk in een paar zinnetjes beschrijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar het zijn er nu al meer dan 3500, dat kan je toch nooit allemaal doornemen?
Ik heb een lulverhaal opgehangen van iets van 15 zinnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat vast niet, aangezien de meeste mensen hun klacht waarschijnlijk in een paar zinnetjes beschrijven.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoezo geprutst? Er stonden echt geen fouten in het examen Nederlands van gisteren. Klachten: bijna twaalfduizend. Kandidaten: ruim veertigduizend. Dat betekent dat bijna een op de drie een klacht heeft ingediend. Hartstikke overdreven.
Ik vind dit geen echte fout maar het is een hele onduidelijke vraag die ze echt wel duidelijker hadden kunnen verwoordenquote:Zowel in de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ als in tekstfragment 1 worden direct en indirect een aantal kenmerken genoemd waaraan hedendaagse deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
3p 19 Noem of herleid uit de tekst ‘Pleidooi voor onzekerheid’ twee van zulke kenmerken en uit tekstfragment 1 één.
O, haha. Nouja, op het mavo (ja, mavo naar havo) stuurden de meeste mensen een vrije korte e-mail.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb een lulverhaal opgehangen van iets van 15 zinnen
Precies. 'menen te moeten' impliceert de mening van de schrijver.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen echte fout maar het is een hele onduidelijke vraag die ze echt wel duidelijker hadden kunnen verwoorden
7quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, jammer zeg. Sta je een beetje goed voor Nederlands?
Inderdaad. En dat bedoelen ze dus niet. Ik heb die vraag tien keer gelezen. Maar volgens mij had ik alsnog wat goed omdat ik gewoon faaldequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Precies. 'menen te moeten' impliceert de mening van de schrijver.
Ik heb het idee dat dat meer mails zijn in de trant van 'ik wil extra punten hun zijn slecht!!!!!!', denk dat er op havo toch al een stuk meer gearticuleerde klachten komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, haha. Nouja, op het mavo (ja, mavo naar havo) stuurden de meeste mensen een vrije korte e-mail.
Dan kan je een 4 halen, denk je serieus dat je daar onder zit?quote:
Menen te moeten voldoen impliceert dat het gaat om de zogenaamde "zoekende spreker"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
Menen te moeten had inderdaad gewoon moeten moeten zijn. Maar dan nog. Dat is geen fout waardoor je de vraag niet zou kunnen begrijpen.
Nee, hoor de hedendaagse deelnemers menen dat ze daaraan moeten voldoen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Menen te moeten voldoen impliceert dat het gaat om de zogenaamde "zoekende spreker"
Dat ging om een vraag die later werd geschrapt. Dus het ging echt niet om de extra punten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat meer mails zijn in de trant van 'ik wil extra punten hun zijn slecht!!!!!!', denk dat er op havo toch al een stuk meer gearticuleerde klachten komen.
"Dat ze" staat er niet. Dat maakt het al direct veel onduidelijker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor de hedendaagse deelnemers menen dat ze daaraan moeten voldoen.
Op die fiets. Maar je kan de vraag ook lezen als hoe de schrijver zou willen dat de hedendaagse deelnemers zich zouden moeten manifesteren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor de hedendaagse deelnemers menen dat ze daaraan moeten voldoen.
Nee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op die fiets. Maar je kan de vraag ook lezen als hoe de schrijver zou willen dat de hedendaagse deelnemers zich zouden moeten manifesteren?
Het maakt het onduidelijker, maar volgens mij kan deze zin niet op verschillende manieren worden opgevat. Grammaticaal gezien is er van de schrijvers mening geen sprake.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:56 schreef Daev het volgende:
[..]
"Dat ze" staat er niet. Dat maakt het al direct veel onduidelijker.
jonge, hij moet postenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Brommer schoonmaken na zijn rit naar school.
Volgens mij wel hoor? Maar goed ik zie wel of de mensen van het examen er iets aan gaan doen. Volgens mij heb ik gewoon 2 of 3 punten bij 19. Wat ik niet heb gedaan trouwens is onderscheid maken tussen de 2 tekstenquote:
ET0Nquote:
supquote:
jealousquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Chai het volgende:
Nederlands nagekeken. Heb minimaal een 6,1 tenzij ik in die samenvatting heel veel fouten heb gemaakt. Maximaal een 7,8, maar dat is met alles goed waar ik nu over twijfelde.![]()
Denk tussen de 6,5 en 7.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Brommer schoonmaken na zijn rit naar school.
economie vrijdagquote:
Dat is wel netjes op zich toch? Ik ga denk ik maar niet mijn punten tellen, straks komt er iets slechts uit en ben ik met de rest van mijn examens depressief.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Chai het volgende:
Nederlands nagekeken. Heb minimaal een 6,1 tenzij ik in die samenvatting heel veel fouten heb gemaakt. Maximaal een 7,8, maar dat is met alles goed waar ik nu over twijfelde.![]()
Denk tussen de 6,5 en 7.
Morgen bioquote:
ezelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duits op donderdag.![]()
![]()
edit: O, oeps. Verkeerde gequote.
Nou ik baal wel. Heb echt een paar fucking domme fouten gemaakt.quote:
kent U de bangbus?quote:
die antwoord modellen zijn erg strict, terwijl correctors sneller goed rekenenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik baal wel. Heb echt een paar fucking domme fouten gemaakt.Echt zonde. Vooral bij die 2/3 punten vragen. Terwijl het niet eens echt fout is wat ik zeg, maar heb dan gewoon die vraag verkeerd gelezen.
Ik hoop het. Alleen ze moeten zich daar toch aan houden. Heb 1x iets geciteerd terwijl ik het zelf moest formuleren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef leeell het volgende:
[..]
die antwoord modellen zijn erg strict, terwijl correctors sneller goed rekenen
ik ga niets nakijken
Je kan het of je kan het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef Schermetje het volgende:
Is Duits examen te doen denken jullie ??
Nee, mijn Duits is knudde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef Schermetje het volgende:
Is Duits examen te doen denken jullie ??
watquote:
klopt, word volgend jaar stuk zwaarderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
Mijn scheikunde docent vertelde dat, omdat er volgend jaar een nieuwe slaag/zak regeling komt, de examens van dit jaar mogelijk makkelijker zijn dan voorgaande jaren, zodat de "bezemklas" niet al te groot zal zijn
dat wordt een onvoldoende, U dient vaker naar bangbros te gaanquote:
Bezemklas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
Mijn scheikunde docent vertelde dat, omdat er volgend jaar een nieuwe slaag/zak regeling komt, de examens van dit jaar mogelijk makkelijker zijn dan voorgaande jaren, zodat de "bezemklas" niet al te groot zal zijn
daar trapte ik bijna inquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop het. Alleen ze moeten zich daar toch aan houden. Heb 1x iets geciteerd terwijl ik het zelf moest formuleren.Hoe dom. Dat kunnen zij ook gewoon niet goed rekenen.
vreemde zweverige leraren die alleen maar onzin uit kramenquote:
ahhhh kk bezem zemmr wholla steenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
watquote:
Nee, jammer dat het vak dat imago heeft. Het is in feite geschiedenis, alleen dan toegespitst op kunst en de maatschappelijke ontwikkelingen in die tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
vreemde zweverige leraren die alleen maar onzin uit kramen
Die zijn (meestal) juist leuk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef leeell het volgende:
[..]
vreemde zweverige leraren die alleen maar onzin uit kramen
ja dit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef Schermetje het volgende:
Heb een Duits proefexamen serieus gemaakt 8,9 zegt dit genoeg of.......
dat kan het zijn als je een capabele leraar heb,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jammer dat het vak dat imago heeft. Het is in feite geschiedenis, alleen dan toegespitst op kunst en de maatschappelijke ontwikkelingen in die tijd.
jmrquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef leeell het volgende:
[..]
dat kan het zijn als je een capabele leraar heb,
jmr had ik dat niet
ik las het en dachtquote:
Ik zag het in het giro topic vanmiddag! Goeden voorspelling man!quote:
Jij denkt in capslock?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ik las het en dacht
HEY IK ZAG DAT IN DE TEKST EVEN CITEREN
maar toen las ik formuleren FORMULEREN
OH KK MOET HET ZELF VERWOORDEN
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ik las het en dacht
HEY IK ZAG DAT IN DE TEKST EVEN CITEREN
maar toen las ik formuleren FORMULEREN
OH KK MOET HET ZELF VERWOORDEN
ja, no jokequote:
stond een stukje in het boek over Zimmermanquote:
kk docentjes zimmerman kwam in mijn se's stond er in de toets waarom was hij zo populair bij jong publiek ik schrijf hij zag er leuk uit kreeg ik punten aaaaaaahhhhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, no joke
[..]
stond een stukje in het boek over Zimmerman
sloeg die kkbezem het over
kan je nagaan
tabon djemek kk azemmelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
kk docentjes zimmerman kwam in mijn se's stond er in de toets waarom was hij zo populair bij jong publiek ik schrijf hij zag er leuk uit kreeg ik punten aaaaaaahhhhhh
quote:
okquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Scheikunde ging redelijk goed, had van te voren niet verwacht dat ik een 6,5 zou halen, maar achteraf gezien moet dit nog wel kunnen ook. Als absoluut minimum 35 punten, maar daarbij ben ik echt heeeeeeeeeel streng geweest dus sowieso wel 40+
aquote:
adsasdb?!! adsfnegerakdfsad!quote:
quote:
bienoa lapoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |