Ik heb geen bio, maar wel wiskunde, geschiedenis, M&O en economie. Leeeeeeeeuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:59 schreef Kaasrol het volgende:
DIT! Ik ben bang voor bio morgen, en daarna ook nog wiskunde!
Ik zou mezelf wel in jou willen vinden hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:53 schreef Amasin het volgende:
Ik heb afgelopen weken het idee gehad dat ik niks hoefde te doen. En dat idee had ik nog steeds tot een aantal minuten geleden. Ik sta er wel goed voor verder, waardoor de motivatie ver te zoeken is/was, maar nu heb ik het idee dat ik allemaal 3-en ga halen opeens?
En nu kan ik niet meer leren want ik heb hoofdpijn.
Wie kan zich vinden in mij? ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou mezelf wel in jou willen vinden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou mezelf wel in jou willen vinden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Who motivates the motivator?
Mits je twee 7ens hebt.. Ik sta helaas een 6 op combiecijfer. En heb gisteren Nederlands gemaakt, daar sta ik sowieso een 7 op, misschien een 8, dan heb ik inderdaad wel genoeg compensatie, maar dat is afwachten. Zie mezelf trouwens wel 3 5en halen hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:12 schreef Hippe_Student het volgende:
maar als je nu voor 2 vakken onvoldoendes haalt, slaag je toch nog steeds?
Stel je hebt wel 2 zevens en 3 vijven, dan mag je herkansen.. Om die ene 5 weg te halen of om een extra zeven te scoren of zo..quote:
Dan moet je die 5 weghalen want 3x een 5 mag niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef Amasin het volgende:
[..]
Stel je hebt wel 2 zevens en 3 vijven, dan mag je herkansen.. Om die ene 5 weg te halen of om een extra zeven te scoren of zo..
Care, moet je even opzoeken, staat wel in je PTA.
1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Kaasrol het volgende:
Hoeveel herkansingen krijg je dan eigenlijk? Denk dat ik toch in het stadium van 'hoe meer herkansingen, hoe beter' zit
Ja sorry, daar kwam ik ook achter nadat ik had gepost, haha. Was te lui om het te verbeteren en vond het ook niet nodig, aangezien ik hem al doorverwezen naar zijn eigen PTA, waar alles wel in staatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan moet je die 5 weghalen want 3x een 5 mag niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |