Volgens mij wel hoor? Maar goed ik zie wel of de mensen van het examen er iets aan gaan doen. Volgens mij heb ik gewoon 2 of 3 punten bij 19. Wat ik niet heb gedaan trouwens is onderscheid maken tussen de 2 tekstenquote:
ET0Nquote:
supquote:
jealousquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Chai het volgende:
Nederlands nagekeken. Heb minimaal een 6,1 tenzij ik in die samenvatting heel veel fouten heb gemaakt. Maximaal een 7,8, maar dat is met alles goed waar ik nu over twijfelde.![]()
Denk tussen de 6,5 en 7.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Brommer schoonmaken na zijn rit naar school.
economie vrijdagquote:
Dat is wel netjes op zich toch? Ik ga denk ik maar niet mijn punten tellen, straks komt er iets slechts uit en ben ik met de rest van mijn examens depressief.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Chai het volgende:
Nederlands nagekeken. Heb minimaal een 6,1 tenzij ik in die samenvatting heel veel fouten heb gemaakt. Maximaal een 7,8, maar dat is met alles goed waar ik nu over twijfelde.![]()
Denk tussen de 6,5 en 7.
Morgen bioquote:
ezelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duits op donderdag.![]()
![]()
edit: O, oeps. Verkeerde gequote.
Nou ik baal wel. Heb echt een paar fucking domme fouten gemaakt.quote:
kent U de bangbus?quote:
die antwoord modellen zijn erg strict, terwijl correctors sneller goed rekenenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik baal wel. Heb echt een paar fucking domme fouten gemaakt.Echt zonde. Vooral bij die 2/3 punten vragen. Terwijl het niet eens echt fout is wat ik zeg, maar heb dan gewoon die vraag verkeerd gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |