quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Joepie ik heb 8, 11, 12, 14 , 15, 18 en 20 van nederlands sowieso fout
Mwah, dan moet ik mn mondeling maar goed doenquote:
Ja. Een hoge N-term, dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij vond scheikunde toch het moeilijkste vak?
sjalomquote:
Mijn SE's waren gewoon veul te moeilijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Knap dat je zoveel punten hebt behaald.
Wat kan dat dan zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar zie ik erg tegenop.Vooral omdat ik daarvoor nog een examen van drie uur heb.
Dat dacht ik dus ook, klacht naar laks is al de deur uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Even klagen over de samenvatting.
Trouwens, ik weet niet meer welke vraag het was, maar je had 3 opties, waaronder de mening van de schrijver.. De schrijver gaf toch geen mening in tekst 1?
frikandelquote:
quote:
Wij hebben dat vak niet eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar daar sta ik een 8,2 voor, dus ik ga er niet veel meer voor doen.
Ik zag wel zijn mening in de tekst, maar ik weet nu niet meer wat het was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Even klagen over de samenvatting.
Trouwens, ik weet niet meer welke vraag het was, maar je had 3 opties, waaronder de mening van de schrijver.. De schrijver gaf toch geen mening in tekst 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |