Agree, ben alleen te lui om een klacht in te dienen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, klacht naar laks is al de deur uit.
Sterf. Het is maar een minuut werk ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Timo12 het volgende:
[..]
Agree, ben alleen te lui om een klacht in te dienen.
Dat hadden wij bij CKV moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet? Raar.
Is gewoon kunstgeschiedenis van 1450 tot nu.
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sterf. Het is maar een minuut werk ofzo.
hi hi hi hi hi ik bn diesen datimma gr gr gr ik nuek mte diertjens alles wholla stenen zemmer bezems exames allsssquote:
Niet echt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.
En jij denkt dat ze iedere klacht lezen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de klachten gaat hem om kwaliteit, niet kwantiteit.
Waarom niet. Wat moeten ze dan doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze iedere klacht lezen?
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
Typisch Nederland dat scholieren klagen als ze iets niet snappen.
Daar zeg je wat. Maar het zijn er nu al meer dan 3500, dat kan je toch nooit allemaal doornemen?quote:
Ik vond die niet zo storend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
Typisch Nederlands dat scholieren klagen als ze iets niet snappen.
Wat deze man zegt en de samenvatting opdracht vond ik persoonlijk ook een beetje achterlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nederlands opdracht 19 verdiende een klacht.
Ik heb niet geklaagd, maar ik had hem fout, dus ik vind het een terechte klacht.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Daev het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examens
Hoezo geprutst? Er stonden echt geen fouten in het examen Nederlands van gisteren. Klachten: bijna twaalfduizend. Kandidaten: ruim veertigduizend. Dat betekent dat bijna een op de drie een klacht heeft ingediend. Hartstikke overdreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Daev het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dat er door Cito geprutst wordt met examens
Zo lang duurt dat vast niet, aangezien de meeste mensen hun klacht waarschijnlijk in een paar zinnetjes beschrijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar het zijn er nu al meer dan 3500, dat kan je toch nooit allemaal doornemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |