Ik heb nog nooit een Nederlander gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker Germaans of Scandinavisch.Ik ben een racist als het aankomt op vrouwen.
Ik ook, liever geen blondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker Germaans of Scandinavisch.Ik ben een racist als het aankomt op vrouwen.
Je wwet niet wat je mistquote:
Blijft lastig voor mij om een foto van een mooie man te vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
Die OP.
Spijker op z'n kop met die vent.
[Insert random Mediterraan land] + Hunk op Google images en klaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijft lastig voor mij om een foto van een mooie man te vinden
Met die meid had ik minder moeite
Heb je ook zo'n standaardding met twee penlites in de kast?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wwet niet wat je mist![]()
Om maar ff een standaardding uit de kast te trekken
Ik ook, op de Havoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond ooit zelfs een meisje leuk puur omdat ze rood haar had.
Ik ook niet, tenminstequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
Excusez le mot, maar ik hou niet van roodharigen.
Als ze zich van onder niet scheren staat het wel raar inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
Excusez le mot, maar ik hou niet van roodharigen.
Niet jouw kleurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een kleur zijn je wenkbrauwen?
Jij valt toch niet op blond??quote:
Gelukkig nooit dat schouwspel mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze zich van onder niet scheren staat het wel raar inderdaad
Zwart maakt me een gothic.. Nee dank jequote:
Heb jij de wereld rond gebatst?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig nooit dat schouwspel mogen aanschouwen.
Gezien mijn voorkeur heeft iedereen gewoon zwart haar, lekker simpel. Oh, behalve wat Duitsers en Noren, Britten, Amerikanen en Australiers, die waren meestal (donker-)blond.
Geniet jij maar van je mediterrane meisjesquote:
Jij mag al blij zijn als je 1 kut gezien hebt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
Men moet gewoon genieten wat de wereld te bieden heeft.
Scandinavische vrouwen![]()
Usa sletjes![]()
Zuid-Amerikaanse vrouwen soms![]()
Hollandse dames zijn over het algemeen ook niet slecht hoor
Zwarte vrouwen val ik nooit op, kwestie van smaak
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij mag al blij zijn als je 1 kut gezien hebt...
Jij ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee valt mee.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
Was P&W nog leuk, of hoef ik het niet terug te kijken zo?
Nu voel ik mij nietig. Mijn lijstje is te bescheiden om op te noemen. Met een heleboel Engelse sletten erop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee valt mee.
*knip*
En zal vast wel iets missen, maar dat weet ik nog zo uit m'n hoofd, maar geen Nederlands.
Ach, je hebt iig NL gehaaldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Ow gaan we lijstjes posten?
-Fins
-Nederlands
-Zwitsers
-Italiaans
-Engels
-Zuid-Afrikaans
Kut, ik haal het niet bij Vs
Ha! Geen Belg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee valt mee.
- Amerikaans
- Mexicaans
- Boliviaans
- Ecuadoriaans
- Braziliaans
- Duits
- Noors
- Pools
- Roemeens
- Zwitsers
- Grieks
- Turks
- Australisch
- Filippijns
- Zuid-Afrikaans
- Indiaans
- Nieuw-Zeelands
- Iers
- Engels
En zal vast wel iets missen, maar dat weet ik nog zo uit m'n hoofd, maar geen Nederlands.
Ja ik snap er ook geen hol van, maar het klikt gewoon 99% van de gevallen totaal niet.quote:
Dat is juist mijn crowning achievement, geen Belg.quote:
Dacht ik ook. Tot die ervaring me inhaalde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is juist mijn crowning achievement, geen Belg.
Hm, wie weet kom ik er ooit nog een tegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Tot die ervaring me inhaalde.
Ik zeg het nooit weer
Hihiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In België schijnen er nog een paar voor te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, wie weet kom ik er ooit nog een tegen.
Je ziet ze vrij weinig.
Ja maar dan moet ik door die enge gebieden Brabant of Limbabwe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In België schijnen er nog een paar voor te komen.
Je bent decadent of niet. Gewoon vliegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik door die enge gebieden Brabant of Limbabwe.
Of ik moet via Duitsland.
In het vliegtuig, met wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent decadent of niet. Gewoon vliegen.
Heb je nog tijd voor een beetje voorspel.
Wacht nou maar eerst af tot seks überhaupt een deel van je herinneringen wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Picchia het volgende:
Ik herinner me de tijd dat ik geen Belg had gehad als de dag van gisteren. Goeie oude tijd.
Ik heb één keer met een Duitse liggen zoenen op het strand, maar toen ik aan haar tieten zat sloeg ze me in m'n gezichtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik door die enge gebieden Brabant of Limbabwe.
Of ik moet via Duitsland.
Bier op?quote:
Kende je haar of was je dronken en liep je toevallig rond?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één keer met een Duitse liggen zoenen op het strand, maar toen ik aan haar tieten zat sloeg ze me in m'n gezicht
Jantje-vlug-op-de-kutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één keer met een Duitse liggen zoenen op het strand, maar toen ik aan haar tieten zat sloeg ze me in m'n gezicht
Jaquote:
In Griekenland, we waren allebei dronken, maar zij was kennelijk te preutsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kende je haar of was je dronken en liep je toevallig rond?
Duitse vrouwen zijn ook ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
In Griekenland, we waren allebei dronken, maar zij was kennelijk te preuts
Of jij te lelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Of jij te gretig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Genau. Die Männer nicht?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn ook ondoorgrondelijk.
Dat kan nog wel even duren, want Whiskers geeft duidelijk niet mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wacht nou maar eerst af tot seks überhaupt een deel van je herinneringen wordt.
Lol. Karakters zijn niet afhankelijk van nationaliteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn ook ondoorgrondelijk.
Valt mee eigenlijk.quote:
Hm weet niet, vind Duitse vrouwen vaak bazig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Karakters zijn niet afhankelijk van nationaliteit.
Oh god... weer 1 die hapt op het geouwehoer van whiskers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren, want Whiskers geeft duidelijk niet mee.
Dank, dank.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh god... weer 1 die hapt op het geouwehoer van whiskers.
Ik wens je een prettige illusie toe.
Misschien sta je dat wel toe. Je moet natuurlijk wel inspelen op de situatie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm weet niet, vind Duitse vrouwen vaak bazig.
Nee hoor, Zoenen is zoenen en verder niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had ze dat wel voor het zoenen kunnen bedenken lijkt me
Nou nee, ik eindig altijd met m'n vuist op de tafel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien sta je dat wel toe. Je moet natuurlijk wel inspelen op de situatie.
Ja, als je 16 bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, Zoenen is zoenen en verder niks
Een opgewonden remlofje ziet dat heel anders. Elk kans is er 1.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, Zoenen is zoenen en verder niks
Dan moet je haast wel met een vooringenomen oordeel aan tafel zitten dunkt me.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, ik eindig altijd met m'n vuist op de tafel.
De enige Duitse vrouwen waar ik professioneel mee samen werkte zaten aan 't eind van 't liedje vaak jankend aan tafel. Ik kan gewoonweg niet goed om met Duitse vrouwen.
¤11.000 per jaar voor alle islamitische feesten? Koopje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)nota_VSD__NIEUW_.pdf
Via: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_bij_subsidies.html
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Muhahaha... vrijgezel zeker?quote:
Is dat met of zonder geslachte geit?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
¤11.000 per jaar voor alle islamitische feesten? Koopje!
Zit ik ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel met een vooringenomen oordeel aan tafel zitten dunkt me.
Ze zijn allemaal hetzelfde.
Met zulke doelomschrijvingen kan het nog een halal-pinãta zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt ook de PDF gelezen, dus zeg het maar
Pittige vrouwen... heerlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zit ik ook.
"Ich habe recht, es gibt nichts anderes" en zo eindigt het ook vaak. Duitsers zijn echter wat opstandiger en geven wat meer tegengas, wat mij snel irriteert en dus eindigt in dergelijke praktijken.
Case closedquote:
Waarom qoute je me 2x? Ongeremde aantrekking?quote:
Ja maar ik val vaak niet op ze, dus ik irriteer me er alleen maar aan. Dat dominantie of op de rug vallen van vrouwen interesseert me geen moer. Ze luisteren naar me of ze luisteren niet naar me, en ik heb alleen met ze van doen buiten het bed in een professionele omgeving, dus daar schikken ze zich maar naar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pittige vrouwen... heerlijk.
Die dwepen die gelijk op de rug gaan liggen met de pootjes omhoog mag je houden van me. Der mag wel een beetje sport aan zitten.
2x? Doe het dan in 3-voud.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom qoute je me 2x? Ongeremde aantrekking?
Kweet niet hoor.. Omdat je het tegen mij had??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom qoute je me 2x? Ongeremde aantrekking?
Ah, je hebt geen belang bij die vrouwen. Je gebruikt ze voor andere doeleinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik val vaak niet op ze, dus ik irriteer me er alleen maar aan. Dat dominantie of op de rug vallen van vrouwen interesseert me geen moer. Ze luisteren naar me of ze luisteren niet naar me, en ik heb alleen met ze van doen buiten het bed in een professionele omgeving, dus daar schikken ze zich maar naar.
Korte rokjes of inkijk shirts hebben bij mij geen effect, en dat hekelen ze.
Waarom reageer je nog??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Want jij hebt ook een relatie van 14 jaar achter de rug?
Nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Want jij hebt ook een relatie van 14 jaar achter de rug?
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee.
Maar het ging niet om mij, maar om jou en je beeld van zoenende vrouwen die gelijk betast en eventueel geneukt kunnen worden. Kweenie, maar zo wordt het niet wat.
Tuurlijk. Hahaha, op je nummer gezet worden is niet leuk he?quote:
Qua levenservaring? 5x dat van jou.quote:
Je mocht willen dat je het zou kunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hahaha, op je nummer gezet worden is niet leuk he?
Already did.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je het zou kunnen
WOW, zeeeeeer impressedquote:
Jouw beoordeling is niet iets waar ik van onder de indruk ben. Sorryquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me héél erg sterk, alleen al gezien je reacties.
Niet zo wantrouwig. Met de levenservaring van drie monniken gaat het hard.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me héél erg sterk, alleen al gezien je reacties.
Dat geeft niks, ik lach je vierkant uit alleen al om de manier waarop je hier postquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw beoordeling is niet iets waar ik van onder de indruk ben. Sorry
Veel plezier met je eigendunkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw beoordeling is niet iets waar ik van onder de indruk ben. Sorry
We lachen allemaal elkaar uit hier.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft niks, ik lach je vierkant uit alleen al om de manier waarop je hier post
Pfff, verzin eens een nieuwe opmerking. Die gebruik je regelmatig bij iedereen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft niks, ik lach je vierkant uit alleen al om de manier waarop je hier post
Ik denk niet dat dreifaut er zoeen isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Niet zo wantrouwig. Met de levenservaring van drie monniken gaat het hard.
Ja, werk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, je hebt geen belang bij die vrouwen. Je gebruikt ze voor andere doeleinden.
Tja, dan gaat de hele discussie al niet op.
Jochie, je staat voor lulquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff, verzin eens een nieuwe opmerking. Die gebruik je regelmatig bij iedereen.
*zucht*
Tuurlijk wel man. Ik zit gewoon wat te ouwehoeren.quote:
Nee hoor, die reserveer ik voor patserige pubertjes zoals jij. Moet je niet naar bed van je moeder?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff, verzin eens een nieuwe opmerking. Die gebruik je regelmatig bij iedereen.
*zucht*
Momentje...quote:
De afgunst druipt er vanafquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, die reserveer ik voor patserige pubertjes zoals jij. Moet je niet naar bed van je moeder?
Kep hongerquote:
Als je wat te bijten aan bied, sure.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hapt lekker 3-voud.... Ga je nog verder??
Dirty, dirty!quote:
Droog jij je piemeltje nou maar af, ik irriteer me alleen maar aan je omdat je dit topic verziekt. Maar ik ga nu P&W kijken, ik kijk wel wat je nog meer hebt lopen zieken als ik terug kom.quote:
Ik geloof niet dat ik dit ga overtreffenquote:
Nee dank je. Zo bedoelde ik dat niet.quote:
Geert, doe er wat aan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef Picchia het volgende:
Waarom hebben ze die capuchons op als het niet regent?
Wat snap je niet aan datgene wat ik schreef?quote:
Doeiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Droog jij je piemeltje nou maar af, ik irriteer me alleen maar aan je omdat je dit topic verziekt. Maar ik ga nu P&W kijken, ik kijk wel wat je nog meer hebt lopen zieken als ik terug kom.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan datgene wat ik schreef?
Ik stel me zo voor dat zij zich maanden zitten voor te bereiden op zo'n zogenaamde historische wandeling, en dan doen ze het nog verkeerd.quote:
Ze glijdt al van de stoel hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee dank je. Zo bedoelde ik dat niet.
Ik hoop niet dat whiskers nu weer hoop krijgt. Wil mijn avond wel leuk houden.
Vind die kleding er altijd zo netjes en nieuw uitzien. Of dat er een tussenloopt met het laatste montuur van Hans Anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat zij zich maanden zitten voor te bereiden op zo'n zogenaamde historische wandeling, en dan doen ze het nog verkeerd.
Doet ze elke avond bij iedereen die maar hapt. Om vervolgens via DM je verrot te schelden.quote:
Arme jijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doet ze elke avond bij iedereen die maar hapt. Om vervolgens via DM je verrot te schelden.
Nee dank je.
Ervaring?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doet ze elke avond bij iedereen die maar hapt. Om vervolgens via DM je verrot te schelden.
Nee dank je.
Die eer is mij nog niet ten deel gevallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee dank je.
Op internet zijn mannen mannen, vrouwen mannen en kleine meisjes FBI-agenten.quote:
Yup. En ik ben niet de enige.quote:
Heb ik even mazzel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op internet zijn mannen mannen, vrouwen mannen en kleine meisjes FBI-agenten.
You rang?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. En ik ben niet de enige.
Maar dat moet je zelf maar uitzoeken.
Je werd 3x direct gequotequote:
Oh, hahaha... had het niet doorquote:
Vertel, heeft die hippie je lastiggevallen?quote:
Deel het met ons.quote:
Zoiets zeg je niet tegen een man van stand, tsk.quote:
Ik snap die hele opmerking niet eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet tegen een man van stand, tsk.
Wedden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet tegen een man van stand, tsk.
Schaam u niet, ook voor mij zijn vrouwen ondoorgrondelijk.quote:
Dan moet je bij VS zijn he??quote:
What did I do?quote:
Och, pakje sneeuw is ook niet gek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef Zeeland het volgende:
Hoi. Alaska is erg koud, blij dat ik hier ben.
Zeeland, mooier onder water.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:51 schreef Zeeland het volgende:
Ik een artikel gelezen over slogans. Nu moet ik constant slogans verzinnen, erg irritant.
Oke. Hier 1 die ik jaren terug verzonnen heb. Mooie gangmaker op verjaardagen trouwens:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:51 schreef Zeeland het volgende:
Ik een artikel gelezen over slogans. Nu moet ik constant slogans verzinnen, erg irritant.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeeland, mooier onder water.
Een CDA slogan.
Twente, doe mij nog maar zo'n veenbrand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeeland, mooier onder water.
Een CDA slogan.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net bloemen. Als ze zich voortgeplant hebben, verwelken ze.
Hier niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:04 schreef 3-voud het volgende:
Een schoon geweten is een teken van slecht geheugen
Pfff, de boel kakt in hier.
Oh, nou succes met je DM sessie.quote:
Ja. En ik moet nog een postje van jou nog beantwoorden. Dat zal vandaag nog wel lukkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen liggen al in bed
Ja, ik ga zo ook lekker pittenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen liggen al in bed
Zeer mooie aflevering iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
Ik vond die laatste aflevering van het seizoen van P&W wel leuk
Nog boeiende onderwerpen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
Ik vond die laatste aflevering van het seizoen van P&W wel leuk
Hij is lekker doorzichtig inderdaad onze geblondeerde manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
"Wedden dat Wilders volgende week bij Knevel & Van de Brink zit?"
Van die lui kan ik alleen Bos op een goede dag een beetje waarderen, ik sla overquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een terugblik met Bos, Van Rooyen en Moszkowicz.
Ja die voelt zich meer thuis bij christenfundamentalisten dan bij sociaaldemocratenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is lekker doorzichtig inderdaad onze geblondeerde man
Andersom ook, dat scheeltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die voelt zich meer thuis bij christenfundamentalisten dan bij sociaaldemocraten
Al lang gedaan, niets bijzonders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:43 schreef gelly het volgende:
Kun je hier niet eens een kloonscan overheen gooien ?
http://forum.fok.nl/user/history/344131
Goei spul.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:49 schreef gelly het volgende:
Ik heb onlangs Age of Empires Gold edition gekocht voor een tientje ofzo.. Dat blijft geweldig.
Wees verstandig, kijk een film.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:27 schreef remlof het volgende:
Ik moest nog even bier halen bij de turk, zal ik een film gaan kijken, Civ spelen of mezelf weer belachelijk maken op FOK!?
Ja, ik ga deze toch maar weer kijken:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wees verstandig, kijk een film.
Ik sta voor soortgelijke keus.
En welkom terug.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:50 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, en ik ben ook alweer 3 uurtjes op pad. Zometeen eerst maar eens koffie.
Tom mag wel opschieten, anders gaat remlof er met whiskers vandoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:26 schreef dotCommunism het volgende:
Die eerste 100 posts net bekeken en het niveau is zelfs voor de SC wel bedroevend laag.
Nee, ze zei glunderend: "Ja, is goed." En de tweede keer zei ze: "Ja, dat vroeg je net ook al.".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Weet je zeker dat ze niet "Jaaaa dag" zei?
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij. Ik voelde me verkracht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:05 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn moeder had vanmorgen twee radiografisch bestuurbare speelgoedauto's op zolder gevonden. Ik heb toen met mijn vader een wedstrijd gehouden in de tuin. We hadden veel lol.
Een poos terug zei een kassameisje tegen me dat ze het asociaal vond dat ik niks zei. Daar had ik geen antwoord op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij. Ik voelde me verkracht.
Want ze gaf geen wisselgeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ging net boodschappen doen. En toen forceerde het kassameisje een gesprek met mij. Ik voelde me verkracht.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tom mag wel opschieten, anders gaat remlof er met whiskers vandoor.
Betekent dat ze er helemaal geen zin in had, maar geen ongemakkelijke situatie wilde creëeren. Maar maak je niet druk, met 90% van de vrouwen wil je ook niks te maken hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, ze zei glunderend: "Ja, is goed." En de tweede keer zei ze: "Ja, dat vroeg je net ook al.".
En de week daarna veranderde ze in een bange muis.
Andries Knevel is zó erg dat het weer leuk wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
En maandag weer de betere variant: Knevel v/d Brink.
De twee mannen die geloven (of geloofden) dat de wereld werkelijk binnen 6 maal 24 uur gemaakt is. Heldere geesten!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
En maandag weer de betere variant: Knevel v/d Brink.
Er is toch een hele rel geweest omdat Knevel daar vanaf gestapt is?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De twee mannen die geloven (of geloofden) dat de wereld werkelijk binnen 6 maal 24 uur gemaakt is. Heldere geesten!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liever simpel dan een geestelijk gestoorde vuilnisbakkenleger.
Je bewijst weer eens te meer de onverdraagzaamheid van jouw soort. Een andere benaming kan ik niet meer voor je verzinnen.
Ja, ik meen me ook zoiets te herinneren. Vandaar ook 'geloofden' tussen haakjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is toch een hele rel geweest omdat Knevel daar vanaf gestapt is?
Volgens mij heeft dat mens echt een antisociale stoornis.quote:
Nee nee, volgens Nikita gedragen wij ons allemaal asociaal, in tegenstelling tot zij zelf. Maar vuilnisbakkenleger was ik nog niet eerder tegengekomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat mens echt een antisociale stoornis.
En wat ben je, als je zoals koos een quote elders vandaan haalt om diegene hier na te trappen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat mens echt een antisociale stoornis.
Hebben we hem ook weer hoor, jankbalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wat ben je, als je zoals koos een quote elders vandaan haalt om diegene hier na te trappen?
Pauw is seksistisch, en het voorspelbare cynisme om te scoren ten koste van anderen. Verder vind ik hem respectloos.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De twee mannen die geloven (of geloofden) dat de wereld werkelijk binnen 6 maal 24 uur gemaakt is. Heldere geesten!
Bijzonder intelligent, begaafd, populair, sexy en een beetje ruig?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wat ben je, als je zoals koos een quote elders vandaan haalt om diegene hier na te trappen?
Ik dacht meer aan: slappe zak hooi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bijzonder intelligent, begaafd, populair, sexy en een beetje ruig?
Oke, en nu?quote:
Wilde het ff aanstippen. Baal jij namelijk van.quote:
Ik denk dat mevrouw Nikita al op de hoogte is hoe ik over haar denk, maar dat het haar botte harses maar niet in komt. Verspilde moeite.quote:
http://www.refdag.nl/nieu(...)ionisme_los_1_123360quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is toch een hele rel geweest omdat Knevel daar vanaf gestapt is?
Ach. Echte kerels kunnen het wel alleen af. Die lopen niet te huilen als meisjes bij andere topics waar hun vriendjes wat meer rondhangen, om steun te zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw Nikita al op de hoogte is hoe ik over haar denk, maar dat het haar botte harses maar niet in komt. Verspilde moeite.
Maar ach, we hebben ook ruimte voor de minder begaafde mens op het FOK!forum.
Ja, ik baal er echt van. Je kent mij zo goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wilde het ff aanstippen. Baal jij namelijk van.
Mensen met nare trekjes moet je soms in het daglicht zetten.
Wie zegt dat ik een echte kerel ben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach. Echte kerels kunnen het wel alleen af. Die lopen niet te huilen als meisjes bij andere topics waar hun vriendjes wat meer rondhangen, om steun te zoeken.
Ja echt, Koos deed het gewoon om hier snel steun te vinden. Om bevestiging te zoeken voor zijn eigen denkbeelden. Omdat hij zelf te onzeker is. Hij durft het namelijk niet tegen Dr.Nikita zelf te zeggen. Op een forum. Anoniem.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach. Echte kerels kunnen het wel alleen af. Die lopen niet te huilen als meisjes bij andere topics waar hun vriendjes wat meer rondhangen, om steun te zoeken.
Hoiquote:
Ja ik moet alleen de volgende keer m'n modem kapot trappen voor ik de neiging krijg online te gaan zo te zien.quote:
Welnee joh. De truuc is gewoon door te gaan en niet hardop hier zeggen waar je spijt van hebt. Dan waait het zo weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik moet alleen de volgende keer m'n modem kapot trappen voor ik de neiging krijg online te gaan zo te zien.
Oh spijt is een ander verhaal, die emotie plaagt mij vrij weinig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welnee joh. De truuc is gewoon door te gaan en niet hardop hier zeggen waar je spijt van hebt. Dan waait het zo weg.
Anders schenk je het zelf te veel aandacht waardoor anderen je eraan blijven herinneren.
Sta erboven. Daarbij, zoveel stelt fok ook weer niet voor.
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, eerst maar eens een kop koffie en een goede sigaar om wakker te worden, tot zo.
Sigaar om wakker te worden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh spijt is een ander verhaal, die emotie plaagt mij vrij weinig.
Maar goed, eerst maar eens een kop koffie en een goede sigaar om wakker te worden, tot zo.
Jazeker.quote:
Oh, ik houd je ook niet tegen. Kan mij alleen niet voorstellen dat je zin hebt in een sigaar na een avondje alocohol. Ik krijg voorlopig nog geen peuk weg.quote:
Wat is er mis met door-de-weeks?quote:
Dan sta ik te vroeg op, ga niet om 7 uur roken.quote:
Dat je het ff weet. Dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 06:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ohja, aanhangers van linkse partijen zijn net zo vergelijkbaar met Hitlers tijd want er zijn 99% overeenkomsten met hen.
Ach wat boeit het, overeenkomsten zijn er altijd evenals verschillen.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan sta ik te vroeg op, ga niet om 7 uur roken.
Wat doe je zoal met het ding om wakker te worden?quote:
Nah ik vind een sigaar zo vroeg in de ochtend niet lekker, ik steek meestal rond 10 m'n eerste op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet?
Mijn ochtend ritueel is eerst de Senseo aanzetten en dan rap een sigaret opsteken. Als daar een kink in komt ben ik van het rabat.
Ik stop hem in m'n mond en dan ga ik er aan zuigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat doe je zoal met het ding om wakker te worden?
Die dingen vragen er dan ook omquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stop hem in m'n mond en dan ga ik er aan zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |