Dat kan ik niet helpen, forumcrew kan gewoon doorposten na de 300e postquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef dotCommunism het volgende:
Tss, Remlof, snel nog even de 301e post maken hè.
Jazekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film Boogie Nights eens gezien? Is het wat....
Jij ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb je foto gevonden.
Ja, vette film.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Ja, lang geleden, was wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Het is wat ja. Wat saai vooral.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Met name 12 Angry Men is erg gaaf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Morendo het volgende:
Oke, dat gaat hem dan worden. 12 Angry Men en La Dolce Vita staan ook nog op de 'to watch-list'
Multipass.quote:
Een filmkennende vriend was er niet zo over te spreken. Maar hij lijkt me wel interessant.quote:
Scary Movie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Ik wil nog wel een suggestie voor een goeie film om straks te kijken met een joint op
Wordt weer eens tijd
Jointsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Ik wil nog wel een suggestie voor een goeie film om straks te kijken met een joint op
Wordt weer eens tijd
Mis!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je leek mij wel zo'n Danielle Steele filmtype
Wat vind je eigenlijk wel leuk?quote:
Daar hebben we het al over gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef mlg het volgende:
Wat is kereltje Pechtold toch weer als een baby bezig:
http://www.nu.nl/politiek(...)t-parlement-aan.html
Mja, goed punt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja maar dat is het nogal snel bij iemand die een voorkeur heeft voor Takashi Miike films
The Big Lebowski natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Wordt weer eens tijd
Dat ken ik van krachtsporters.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb nooit het geduld om een film te kijken. De laatste keer dat ik een film ging kijken deed ik er vier dagen over.
Moet je nagaan. Vorige deel neem ik aan?quote:
Jij haalt dat uit joints en films?quote:
Wat is dit nu weer voor domme post?quote:
Harold & Kumar Go to White Castlequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Wordt weer eens tijd
fear and loathing in las vegas is goed te doen met een joint.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Wordt weer eens tijd
Je voelt je dus een slachtoffer van het vraag en aanbod?quote:Tja, het is jammer dat mannen nogal snel alles wat met feminisme of gender studies verwerpen omdat de producenten van het werk er niet uitzien zoals de gemiddelde tv-dame in Italie, terwijl ze heel zinnige dingen produceren.
Bij quoten is het handig als de naam erbij staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Je voelt je dus een slachtoffer van het vraag en aanbod?
Ik voel me het slachtoffer van jouw posts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Je voelt je dus een slachtoffer van het vraag en aanbod?
Het is mlg, die zeikt altijd alleen maar op mij of links.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij quoten is het handig als de naam erbij staat.
Jij bent toch spierballetjes aan het kweken in de sportschool?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor domme post?
Dat weet ik toch niet, meestal sla ik zijn posts over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het is mlg, die zeikt altijd alleen maar op mij of links.
Ik mis nog steeds de link tussen naar de sportschool gaan en weinig films kijken. Maar goed, je zal vast pogen grappig te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent toch spierballetjes aan het kweken in de sportschool?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik voel me het slachtoffer van jouw posts.
Ik zeik helemaal niet zoveel op jou, dat valt best mee. En links? Wees specifieker, want tegenwoordig schuilt men liberalisme al onder links.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het is mlg, die zeikt altijd alleen maar op mij of links.
Verstandig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, meestal sla ik zijn posts over.
Wat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef mlg het volgende:
want tegenwoordig schuilt men liberalisme al onder links.
Ik hoef het niet meer te vermelden he? Nog geen seconde na deze post werd er al op gehapt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij quoten is het handig als de naam erbij staat.
Heh ja, maar die heb ik op dvd en heb ik al een paar keer gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
fear and loathing in las vegas is goed te doen met een joint.
Ja, heb je dat nog niet gehoord. Liberalen schijnen links te zijn tegenwoordig.quote:
Verstandig, hoef ik jouw geleuter op mijn posts ook niet aan te zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, meestal sla ik zijn posts over.
Ga Paprika kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh ja, maar die heb ik op dvd en heb ik al een paar keer gezien
Hap, hapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Verstandig, hoef ik jouw geleuter op mijn posts ook niet aan te zien.
Sja, als jij die inperking van economische vrijheden liberaal vind.. be my guest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, heb je dat nog niet gehoord. Liberalen schijnen links te zijn tegenwoordig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders Mulholland Drive? Misschien snap je dan wel het eindequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh ja, maar die heb ik op dvd en heb ik al een paar keer gezien
Moet je die hand even voor je oogkleppen halen.quote:
Hap, hapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Moet je die hand even voor je oogkleppen halen.
Och, de VVD noemt zichzelf ook nog steeds liberaal. Neo-liberalen sporen sowieso niet, links of rechts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Sja, als jij die inperking van economische vrijheden liberaal vind.. be my guest.
Spun!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Anders Mulholland Drive? Misschien snap je dan wel het einde
Ik denk niet dat je veel politicologen gaat vinden die zullen ontkennen dat je zowel links-liberale als rechts-liberale stromingen hebt. Dat sommige mensen graag dat woord voor hun eigen hokje willen claimen, tja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, heb je dat nog niet gehoord. Liberalen schijnen links te zijn tegenwoordig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VVD is links, D66 ook, maar net even andersom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Och, de VVD noemt zichzelf ook nog steeds liberaal. Neo-liberalen sporen sowieso niet, links of rechts.
Remlof m'n leven aan het uitleggen in DM en een Erdinger open trekken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is VS gebleven? Sigaren ah roken in het vorige topic?
De linkse liberalen zijn allemaal salon liberalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel politicologen gaat vinden die zullen ontkennen dat je zowel links-liberale als rechts-liberale stromingen hebt. Dat sommige mensen graag dat woord voor hun eigen hokje willen claimen, tja.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof m'n leven aan het uitleggen in DM en een Erdinger open trekken.
Nou, als zij dat zegt dan moet dat wel waar zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Picchia het volgende:
Volgens Verdonk was de VVD gekaapt door linkse liberalen.
Erdingerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest het googlen. Duits witbier is meestal best aardig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat deel je niet met ons?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof m'n leven aan het uitleggen in DM
Hoop je op "hap, hap"??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef mlg het volgende:
[..]
De linkse liberalen zijn allemaal salon liberalen.
Dat seizoen is afgelopen, maar je kan je weer verheugen op een nieuw seizoen in de zomer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft gelijk, hoewel ze er zelf ook eentjes is, daar niet van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, als zij dat zegt dan moet dat wel waar zijn natuurlijk.
Conservatief-liberalen zijn de gelegenheidsliberalen: alleen liberaal als het uitkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef mlg het volgende:
[..]
De linkse liberalen zijn allemaal salon liberalen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat seizoen is afgelopen, maar je kan je weer verheugen op een nieuw seizoen in de zomer.Hij is terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat seizoen is afgelopen, maar je kan je weer verheugen op een nieuw seizoen in de zomer.Ha, je ban weer voorbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
Ik hoop dat je lippen langzaam om mijn piemel schuiven. Wat wil je van mij?quote:
Halve liters idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Erdinger
Heb ik er gisteravond nog een stuk of vier van van de tap gehad. Normale, niet die kleintjes
Zij was toen niet voor niets de meest populaire VVD'er. Blijkbaar vonden veel VVD'ers dat zij wel kijk op politiek had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, als zij dat zegt dan moet dat wel waar zijn natuurlijk.
Zeker, kan er echt van genieten op z'n tijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moest het googlen. Duits witbier is meestal best aardig.
Ik ontken nergens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Conservatief-liberalen zijn de gelegenheidsliberalen: alleen liberaal als het uitkomt.
Oh, die film ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
hee Whiskers, is dit geen film voor jou:
http://www.imdb.com/title/tt0274812/
[..]
Dat seizoen is afgelopen, maar je kan je weer verheugen op een nieuw seizoen in de zomer.TerugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lippen langzaam om mijn piemel schuiven. Wat wil je van mij?
Dit is wel eentje voor jou http://www.imdb.com/title/tt0388795/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik eigenlijk nooit in Duitsland, maar vorig jaar met werk daar geweest, uitje. Vulkaaneiffel oid. whatever, maar lekker bier daar. Veels te toeristisch allemaal, maar wel lekkah bier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, kan er echt van genieten op z'n tijd.
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit is wel eentje voor jou http://www.imdb.com/title/tt0388795/
Die is echt uuuuuuber!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn eerdere posts niet gelezen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah eindelijk terug, welkom amice!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
@all, dank voor het welkom.
[..]
Nee, ik ben nog steeds gebanned.
Tot ziens, prettige avond nog.quote:
Is meer voor Voorschrift. Als het over cowboys hou ik wel van cocksuckers, maar dan uit Deadwood.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit is wel eentje voor jou http://www.imdb.com/title/tt0388795/
Halve liters uit de tap in een Deutsche Biergarten is hemel op aarde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit in Duitsland, maar vorig jaar met werk daar geweest, uitje. Vulkaaneiffel oid. whatever, maar lekker bier daar. Veels te toeristisch allemaal, maar wel lekkah bier.
Het doet mij deugd om te horen dat mijn afwezigheid toch niet geheel ongemerkt voorbij is gegaan, maar we gaan gezamelijk gewoon weer lekker gezellig door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah eindelijk terug, welkom amice!
U werd gemist.
Ik mag het hopen, ik waardeer uw aanwezigheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet mij deugd om te horen dat mijn afwezigheid toch niet geheel ongemerkt voorbij is gegaan, maar we gaan gezamelijk gewoon weer lekker gezellig door.
Ik denk zelf dat men (nu) hier, en jij nu in het bijzonder, iets minder goed zijn in het inschatten van mensen dan men zelf denktquote:
Daar proosten we op, Duitse stijlquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet mij deugd om te horen dat mijn afwezigheid toch niet geheel ongemerkt voorbij is gegaan, maar we gaan gezamelijk gewoon weer lekker gezellig door.
Het is maar muziek.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah nee he?? Dat jullie van (het uiterlijk vertoon van) het militarisme houden, prima.. Maar moet dat nou de hele tijd
De inhoud van die glazen zijn interessanter dan die dames, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daar proosten we op, Duitse stijl
[ afbeelding ]
Gaat mij niet om de muziek, maar om de uniformen etcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar muziek.
Wel de beste muziek ter wereld, maar enfin.
Als jij gebanned wordt en weer terugbent krijg je een foto met bier en mannen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De inhoud van die glazen zijn interessanter dan die dames, maar inderdaad.
Oktoberfest style!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als jij gebanned wordt en weer terugbent krijg je een foto met bier en mannen.
Alles is in de SC is natuurlijk ook hyperserieus bedoelt. Ik doe zelf echt nooit aan sarcasme en ik bedoelde meer dat ik je eerdere berichtje slecht/niet/amper had gelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat men (nu) hier, en jij nu in het bijzonder, iets minder goed zijn in het inschatten van mensen dan men zelf denkt
Die rechtse twee hebben een oogje op me denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach dat is maar een slideshow, het gaat om het geluid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat mij niet om de muziek, maar om de uniformen etc
Hm, ben wel een keer twee dagen gebanned wegens trollen geloof ik, maar ik kreeg geen warm mannelijk welkomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als jij gebanned wordt en weer terugbent krijg je een foto met bier en mannen.
Owh...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles is in de SC is natuurlijk ook hyperserieus bedoelt. Ik doe zelf echt nooit aan sarcasme en ik bedoelde meer dat ik je eerdere berichtje slecht/niet/amper had gelezen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
Een ode aan de terugkeer van Preussen.
Ben bang dat ik die dan gemist heb. Volgende keer wat duidelijker geband worden zodat ik het weet en pas weer posten als ik duidelijk aanwezig in de SC ben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ben wel een keer twee dagen gebanned wegens trollen geloof ik, maar ik kreeg geen warm mannelijk welkom
quote:
Over het algemeen vind ik dat er in Duitsland maar weinig aantrekkelijke vrouwen zijn, maar je hebt ze goed gevonden hoor dotCommunism, respect daarvoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misverstand dan, ik dacht dat het jou ook minstens zo veel om het uiterlijk vertoon (en het prestige) enzo gingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat is maar een slideshow, het gaat om het geluid.
Och was volgens mij ergens vorig jaar nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ben bang dat ik die dan gemist heb. Volgende keer wat duidelijker geband worden zodat ik het weet en pas weer posten als ik duidelijk aanwezig in de SC ben.
Ach menneke toch.. de volgende keer geldt het ook voor u.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ben wel een keer twee dagen gebanned wegens trollen geloof ik, maar ik kreeg geen warm mannelijk welkom
Oh zeker wel, maar niet dat filmpje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misverstand dan, ik dacht dat het jou ook minstens zo veel om het uiterlijk vertoon (en het prestige) enzo ging![]()
Ik wou dit jaar ook gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar maar eens voor de humor kijken bij de Duitsers voor dat feestje. Kan ik dat ook afstrepen op feestjes waar ik nog heen moet.
Oktoberfest polmeetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou dit jaar ook gaan.
Evenals GS en Preussen volgens mij, hopelijk word dat nog wat.
Het laatste Oktoberfest waar ik was kan ik me niet meer herinneren na 21:00, maar werd wakker in m'n bed met schaafwonden en blauwe plekken overal.quote:
Mij gaat het daarentegen juist wel heel erg om het uiterlijke vertoon, want ik vind mooie uniformen net zo prachtig als mooie pakken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misverstand dan, ik dacht dat het jou ook minstens zo veel om het uiterlijk vertoon (en het prestige) enzo ging![]()
U bent prominent geworden in het afgelopen jaar, B'vo!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och was volgens mij ergens vorig jaar nog.
Toen was ik zelfs nog onbekender en onbelangrijker dan nu, moet je nagaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het laatste Oktoberfest waar ik was kan ik me niet meer herinneren na 21:00, maar werd wakker in m'n bed met schaafwonden en blauwe plekken overal.
Nee, ik weet wel hoe ik thuis kwam, maar dat is niet handig te vertellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het leuk was een geen geval en gesteompel naar het hotel
Dan houden we het op "leuk"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel hoe ik thuis kwam, maar dat is niet handig te vertellen.
"Tropers talking about creepy people."quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef dotCommunism het volgende:
'I find insults like 'no chance of getting laid' to be very childish. While it is most certainly true, it' not because I'm such a loser. It' because I've developed past the evolutionary stage where it's still significant.'
Oh internet.
Prominent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent prominent geworden in het afgelopen jaar, B'vo!
U werd gebracht door de exclusieve VIP-service van de overheid?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel hoe ik thuis kwam, maar dat is niet handig te vertellen.
"Duidelijker aanwezig"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prominent?
Nah, denk het niet eerlijk gezegd.
Nee, maar Taxi's zijn op dat tijdstip en zo dronken geen goed idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U werd gebracht door de exclusieve VIP-service van de overheid?
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat dat deel van tvtropes bestond. Wat een mongolen daar zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"Tropers talking about creepy people."
Wat deed je nou eigenlijk in Afrika en waar zat je? Just curious, en geen antwoord is ook primaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar Taxi's zijn op dat tijdstip en zo dronken geen goed idee.
Het was in Afrika overigens, ze vlogen een oempah-band in uit Duitsland, was door de ambassade e.d. georganiseerd als volksfeest voor expats en geïnteresseerden. Bier werd ingevlogen, enorme feesttent etc.
Conglomeraat consultant bedrijfskunde, financien en marketing in Kaapstad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat deed je nou eigenlijk in Afrika en waar zat je? Just curious, en geen antwoord is ook prima
Expats, dat geeft uitgaan toch altijd een leuke extra dimensie, ik heb de indruk dat je dan veel makkelijker contact maakt dan wanneer je "thuis" bent. Heb wat dat betreft enorm goede herinneringen aan Luxemburg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar Taxi's zijn op dat tijdstip en zo dronken geen goed idee.
Het was in Afrika overigens, ze vlogen een oempah-band in uit Duitsland, was door de ambassade e.d. georganiseerd als volksfeest voor expats en geïnteresseerden. Bier werd ingevlogen, enorme feesttent etc.
Ok, je zat in ZA.. Maar wat is een "conglomeraat consultant"? Een consultant voor een conglomeraat kennelijk, maar ik ken de term niet..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Conglomeraat consultant bedrijfskunde, financien en marketing in Kaapstad.
Zeker, heb de tijd van m'n leven gehad daar, kon zelfs door Sydney lopen en mensen tegen komen op de straat die me herkenden en een praatje beginnen, VIP cards voor clubs en weet ik wat allemaal, en daar wonen tegen de 6 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Expats, dat geeft uitgaan toch altijd een leuke extra dimensie, ik heb de indruk dat je dan veel makkelijker contact maakt dan wanneer je "thuis" bent. Heb wat dat betreft enorm goede herinneringen aan Luxemburg.
Gewoon, adviesgever aan directies en managers van bedrijven die jouw opdrachtgever of jou inhuren. Ik deed dat op de vlakken financiën, bedrijfskundige beslissingen en marketing.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, je zat in ZA.. Maar wat is een "conglomeraat consultant"? Een consultant voor een conglomeraat kennelijk, maar ik ken de term niet..
Zit een massage bij de prijs in?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, adviesgever aan directies en managers van bedrijven die jouw opdrachtgever of jou inhuren. Ik deed dat op de vlakken financiën, bedrijfskundige beslissingen en marketing.
Helaas niet.quote:
Dank voor je uitlegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, adviesgever aan directies en managers van bedrijven die jouw opdrachtgever of jou inhuren. Ik deed dat op de vlakken financiën, bedrijfskundige beslissingen en marketing.
En ondertussen voor de regering ook vertegenwoordiger zijn, department of industry werkte ik ook voor.
No problem.quote:
Het klinkt idd superquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No problem.
Maar heb enorme mazzel gehad hoor, daar niet van.
Wat was het?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, effe snelle hap, was pas na achten thuis, dan heb ik geen zin om meteen te eten.
Hasjbrownies?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, effe snelle hap, was pas na achten thuis, dan heb ik geen zin om meteen te eten.
Waar hang jij ergens uit?? Oost, west, noord, zuid?quote:
Oud-Zuid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar hang jij ergens uit?? Oost, west, noord, zuid?
Nah, dat heb ik ook nog nooit gedaan, spacecake enzo. Werkt mij te lang, ben ik teveel controlfreak voor denk ikquote:
Ik ook niet, maar lijkt me niet slecht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik ook nog nooit gedaan, spacecake enzo. Werkt mij te lang, ben ik teveel controlfreak voor denk ik
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar heb al twee bananen op vandaag
2 Frikandel speciaal met ui en een patatje oorlog met ui.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef dotCommunism het volgende:
Ik had vanavond een frikandel en dat is toch eigenlijk wel smerig.
Ja, kom uit West echter.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
2 Frikandel speciaal met ui en een patatje oorlog met ui.
Ja, ik ga volgende week echt met de sportschool beginnen.
* Voorschrift bibbert van angst.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* Voorschrift bibbert van angst.
Toch niet.. onder... de.. rivieren?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga denk ik later, als ik groot ben, verhuizen naar onder de rivieren. Of Nijmegen.
quote:
Brabaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu in je oude vertrouwde West
Ik kom nooit onder de rivieren eigenlijk, enge plek dat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar nu in je oude vertrouwde West
Nijmegen is wel wat voor jou, net zo knetter.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga denk ik later, als ik groot ben, verhuizen naar onder de rivieren. Of Nijmegen.
Waar woon je nu dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
Daarom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nijmegen is wel wat voor jou, net zo knetter.
Dan neem ik je alvast, preventief, niet meer serieus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
No worries, ik woon nu in West... Je hoeft niet meer bang te zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom nooit onder de rivieren eigenlijk, enge plek dat.
Dat insinueert dat je dat nu wel doet, dat vind ik dan wel weer lief.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan neem ik je alvast, preventief, niet meer serieus.
Nabij een grote stad toch??quote:
Insinueer je dat ik op bezoek moet komen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No worries, ik woon nu in West... Je hoeft niet meer bang te zijn
Buitenveldert.quote:
Echt waar?? Ook de Bredase??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Brabantse meisjes zijn leuk, ze praten alleen een beetje beperkt, vergeten woorden enzo.
Verstandelijk wat beperkt al dat volk onder de rivieren ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Brabantse meisjes zijn leuk, ze praten alleen een beetje beperkt, vergeten woorden enzo.
Nee hoor, alleen maar dat je niet meer bang hoeft te zijn..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Insinueer je dat ik op bezoek moet komen?
Hmm, zo heb ik mensen uit west-friesland ook horen praten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vragen niet van "heb je een aansteker bij?"?
Dat is niet beperkt, dat is economischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee nee, verkapte Belgen uit Zuid-Nederland dienen ook een Warchild reclame te krijgen, je kan het kind wel uit de regio halen, maar de regio niet uit het kind.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar dat je niet meer bang hoeft te zijn..
Je hebt Bredase meisjes en Bredase meisjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vragen niet van "heb je een aansteker bij?"?
Dan waren het waarschijnlijk toch stiekem brabo'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm, zo heb ik mensen uit west-friesland ook horen praten.
Je wordt er wel lekker paranoïde van inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik ook nog nooit gedaan, spacecake enzo. Werkt mij te lang, ben ik teveel controlfreak voor denk ik
En welke zijn beter in bed?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt Bredase meisjes en Bredase meisjes![]()
In concentreer me op het eerste deel vd zinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet beperkt, dat is economisch
Die verhalen ken ik ook. Dus daarom doe ik het maar nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je wordt er wel lekker paranoïde van inderdaad.Pfff.. ik ben nog nooit zo stoned geweest als met spacecake op.
Als in, of de winkel los is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
Een bekend gebrek hier in het oosten is vragen of iets "los" is i.p.v. "open".
Ja, goed zo!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:57 schreef dotCommunism het volgende:
De sletjesquote:
Nou ja, je krijgt vooral een stonedheid tot de macht tien. Geen trippen als bij paddo's, maar jezus, je kunt niet meer redelijk nadenken. Was blij toen het voorbij was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Die verhalen ken ik ook. Dus daarom doe ik het maar niet
Waar woon je nu dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, goed zo!![]()
Ik ga binnenkort verhuizen naar Tilburg overigens. Lelijke stad, maar wel gezellig.
Wat lief dat het je zo in je hart raaktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, verkapte Belgen uit Zuid-Nederland dienen ook een Warchild reclame te krijgen, je kan het kind wel uit de regio halen, maar de regio niet uit het kind.
Valt mee, ik doneer ook niet aan Warchild.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lief dat het je zo in je hart raakt
Zat eerder aan Eindhoven te denken. Of Breda of Den Bosch. Maarja, dan kan ik net zo goed Tilburg ook overwegen, dan heb je alles wel gehad in Brabant.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, goed zo!![]()
Ik ga binnenkort verhuizen naar Tilburg overigens. Lelijke stad, maar wel gezellig.
Onzin, sletjes werken meestal gewoon een protocol af.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De sletjesZoals overal
![]()
Bye, bye and have fun
Oh, ik vond die bad trip van mij toch best leerzaam. Laat wel zien hoe ver je psychisch kunt gaat met je geest. Heel bizar ergens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb een keer een bad trip van shrooms gehad. Dat was vrij ellendig.
TILBURG?? *RIL* De lelijkste "stad" van Barabnt zo'n beetjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, goed zo!![]()
Maar wel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TILBURG?? *RIL* De lelijkste "stad" van Barabnt zo'n beetje
Ik heb twee uur lang alleen maar kunnen janken. Vond daar toch wat minder aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik vond die bad trip van mij toch best leerzaam. Laat wel zien hoe ver je psychisch kunt gaat met je geest. Heel bizar ergens.
Het probleem van Limburg is dat het net als Groningen een beetje een randgebied is, alles lijkt daar pas veel later aan te komen (muziek, kleding, algemene trends, verlichting etc.). Dan voel je je toch een beetje "afgesloten" van de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zat eerder aan Eindhoven te denken. Of Breda of Den Bosch. Maarja, dan kan ik net zo goed Tilburg ook overwegen, dan heb je alles wel gehad in Brabant.
Maar no way dat ik naar Limburg ga natuurlijk. Dat die provincie bestaat blijf ik tot mijn dood ontkennen.
Hey vergeet Eindhoven niet. Tilburg is extreem lelijk, maar Eindhoven spant toch echt wel de kroon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TILBURG?? *RIL* De lelijkste "stad" van Barabnt zo'n beetje
Den Bosch (duur) of Breda (ook duur)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zat eerder aan Eindhoven te denken. Of Breda of Den Bosch. Maarja, dan kan ik net zo goed Tilburg ook overwegen, dan heb je alles wel gehad in Brabant.
Maar no way dat ik naar Limburg ga natuurlijk. Dat die provincie bestaat blijf ik tot mijn dood ontkennen.
Vergeleken met amsterdam valt dat duur wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Den Bosch (duur) of Breda (ook duur)
Ja ze zijn allebei wel lelijk eik. Den Bosch is iets minder lelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hey vergeet Eindhoven niet. Tilburg is extreem lelijk, maar Eindhoven spant toch echt wel de kroon.
Eindhoven had zijn leuke dingen.. Vroegerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eindhoven, maar daar woon ik al te lang. Op den duur heb je behoefte aan iets anders.
Echt? Ik was zo ver heen dat ik uberhaupt geen begrip meer had van het idee 'emotie'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb twee uur lang alleen maar kunnen janken. Vond daar toch wat minder aan.
Bredaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ze zijn allebei wel lelijk eik. Den Bosch is iets minder lelijk.
Ik ben alleen maar een paar keer in Tilburg geweest tijdens het Roadburn-festival, toen zat het vol met alto's dus was het wel gezelligquote:
Bekijk Tilburg maar eens zonderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar een paar keer in Tilburg geweest tijdens het Roadburn-festival, toen zat het vol met alto's dus was het wel gezellig
Ok die fles wijn = in Bredaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ken ik nauwelijks, ben ik maar één keer geweest geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
Als ik dit zo hoor ga ik toch maar nog wat zuidelijker naar Brugge, dat is tenminste wel een mooie stad.
Mwoah, Eindhoven is nog steeds tof als design-stad met veel culturele dingen, feesten en noem maar op. Wat me een beetje tegen begint te staan is de vreselijk lelijke stad zelf. Nooit heb ik eens het gevoel van "Ah, wat een mooie omgeving toch.", terwijl ik dat bij Utrecht constant heb. Ik zou uiteindelijk het liefst ook daar willen wonen. Ideale stad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eindhoven had zijn leuke dingen.. Vroeger
Aan elkaar gegroeide dorpen he??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, Eindhoven is nog steeds tof als design-stad met veel culturele dingen, feesten en noem maar op. Wat me een beetje tegen begint te staan is de vreselijk lelijke stad zelf. Nooit heb ik eens het gevoel van "Ah, wat een mooie omgeving toch.", terwijl ik dat bij Utrecht constant heb. Ik zou uiteindelijk het liefst ook daar willen wonen. Ideale stad.
Ik ban je wel weer evenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
Nou mensen, ik moet er morgen om 5u00 weer uit, ik wens u allen een fijne avond / nacht toe.
Vlaanderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
Als ik dit zo hoor ga ik toch maar nog wat zuidelijker naar Brugge, dat is tenminste wel een mooie stad.
'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
Nou mensen, ik moet er morgen om 5u00 weer uit, ik wens u allen een fijne avond / nacht toe.
Ligt eraan waar in Utrecht. Overvecht is prima betaalbaar en dan zit je midden in een gezellige linkse uitkeringswijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef dotCommunism het volgende:
Utrecht is tof, maar net zo duur als Amsterdam helaas.
Dat park is er wel, maar die datum.. Graag vóór de zondvloed in juliquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, prik maar een leuk park en een datum
Begin juli?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat park is er wel, maar die datum.. Graag vóór de zondvloed in juli
Best leuk, maar weinig specialer dan de gemiddelde middelgrote Europese stad.quote:
Nou ja, je moet toch wel minstens bijna een miljoen inwoners hebben om een stad te zijn, vind ik.quote:
Vergeleken met Nederlandse steden is Antwerpen al heel wat natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Best leuk, maar weinig specialer dan de gemiddelde middelgrote Europese stad.
Eind juni is ook al vol nu??quote:
Tot eind juni zit ik vol jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eind juni is ook al vol nu??![]()
Weet je wat, laat maar: stuur die fles maar op
Dat vind ik dus best meevallen. Je hebt dezelfde ketenellende. Het enige verschil is dat je in de kroegjes iets meer biertjes op de tap hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vergeleken met Nederlandse steden is Antwerpen al heel wat natuurlijk.
Zoals ik zei: opsturen die fles!! Eeerlijk verdiend en delen zit er niet in met die agenda van jouquote:
Daar noem je precies het cruciale verschil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat vind ik dus best meevallen. Je hebt dezelfde ketenellende. Het enige verschil is dat je in de kroegjes iets meer biertjes op de tap hebt.
Knock-down argument.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je in de kroegjes iets meer biertjes op de tap hebt.
Niks ervanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: opsturen die fles!! Eeerlijk verdiend en delen zit er niet in met die agenda van jou
Nice.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daar noem je precies het cruciale verschil.
Dat "ooit"duurt te lang.. Hier met die fles, ik wacht er al en half jaar opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks ervan
Die drinken we samen op, ooit
Juist!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Nouja, nee, Vlaamsbabbelende meisjes is het argument om er wel heen te gaan.
Je bent wel een ongeduldig typje hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat "ooit"duurt te lang.. Hier met die fles, ik wacht er al en half jaar op
Vlaamse mannen zijn ook zooo leukquote:
Vind je?? Dat ik er een jaar op moet wachten is normaal??quote:
Beiden niet knap.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Vlaamse meiden over het algemeen minder knap dan de Nederlandse
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je?? Dat ik er een jaar op moet wachten is normaal??![]()
![]()
Kijk, met jou kunnen we pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |