Dat kan ik niet helpen, forumcrew kan gewoon doorposten na de 300e postquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef dotCommunism het volgende:
Tss, Remlof, snel nog even de 301e post maken hè.
Jazekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film Boogie Nights eens gezien? Is het wat....
Jij ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb je foto gevonden.
Ja, vette film.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Ja, lang geleden, was wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Het is wat ja. Wat saai vooral.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
Met name 12 Angry Men is erg gaaf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Morendo het volgende:
Oke, dat gaat hem dan worden. 12 Angry Men en La Dolce Vita staan ook nog op de 'to watch-list'
Multipass.quote:
Een filmkennende vriend was er niet zo over te spreken. Maar hij lijkt me wel interessant.quote:
Scary Movie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Ik wil nog wel een suggestie voor een goeie film om straks te kijken met een joint op
Wordt weer eens tijd
Jointsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Ik wil nog wel een suggestie voor een goeie film om straks te kijken met een joint op
Wordt weer eens tijd
Mis!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je leek mij wel zo'n Danielle Steele filmtype
Wat vind je eigenlijk wel leuk?quote:
Daar hebben we het al over gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef mlg het volgende:
Wat is kereltje Pechtold toch weer als een baby bezig:
http://www.nu.nl/politiek(...)t-parlement-aan.html
Mja, goed punt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja maar dat is het nogal snel bij iemand die een voorkeur heeft voor Takashi Miike films
The Big Lebowski natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Wordt weer eens tijd
Dat ken ik van krachtsporters.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb nooit het geduld om een film te kijken. De laatste keer dat ik een film ging kijken deed ik er vier dagen over.
Moet je nagaan. Vorige deel neem ik aan?quote:
Jij haalt dat uit joints en films?quote:
Wat is dit nu weer voor domme post?quote:
Harold & Kumar Go to White Castlequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Wordt weer eens tijd
fear and loathing in las vegas is goed te doen met een joint.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Wordt weer eens tijd
Je voelt je dus een slachtoffer van het vraag en aanbod?quote:Tja, het is jammer dat mannen nogal snel alles wat met feminisme of gender studies verwerpen omdat de producenten van het werk er niet uitzien zoals de gemiddelde tv-dame in Italie, terwijl ze heel zinnige dingen produceren.
Bij quoten is het handig als de naam erbij staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Je voelt je dus een slachtoffer van het vraag en aanbod?
Ik voel me het slachtoffer van jouw posts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Je voelt je dus een slachtoffer van het vraag en aanbod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |