Ik heb nog nooit een Nederlander gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker Germaans of Scandinavisch.Ik ben een racist als het aankomt op vrouwen.
Ik ook, liever geen blondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker Germaans of Scandinavisch.Ik ben een racist als het aankomt op vrouwen.
Je wwet niet wat je mistquote:
Blijft lastig voor mij om een foto van een mooie man te vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
Die OP.
Spijker op z'n kop met die vent.
[Insert random Mediterraan land] + Hunk op Google images en klaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijft lastig voor mij om een foto van een mooie man te vinden
Met die meid had ik minder moeite
Heb je ook zo'n standaardding met twee penlites in de kast?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wwet niet wat je mist![]()
Om maar ff een standaardding uit de kast te trekken
Ik ook, op de Havoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond ooit zelfs een meisje leuk puur omdat ze rood haar had.
Ik ook niet, tenminstequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
Excusez le mot, maar ik hou niet van roodharigen.
Als ze zich van onder niet scheren staat het wel raar inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
Excusez le mot, maar ik hou niet van roodharigen.
Niet jouw kleurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een kleur zijn je wenkbrauwen?
Jij valt toch niet op blond??quote:
Gelukkig nooit dat schouwspel mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze zich van onder niet scheren staat het wel raar inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |