Ik heb nog nooit een Nederlander gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker Germaans of Scandinavisch.Ik ben een racist als het aankomt op vrouwen.
Ik ook, liever geen blondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker Germaans of Scandinavisch.Ik ben een racist als het aankomt op vrouwen.
Je wwet niet wat je mistquote:
Blijft lastig voor mij om een foto van een mooie man te vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
Die OP.
Spijker op z'n kop met die vent.
[Insert random Mediterraan land] + Hunk op Google images en klaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijft lastig voor mij om een foto van een mooie man te vinden
Met die meid had ik minder moeite
Heb je ook zo'n standaardding met twee penlites in de kast?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wwet niet wat je mist![]()
Om maar ff een standaardding uit de kast te trekken
Ik ook, op de Havoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond ooit zelfs een meisje leuk puur omdat ze rood haar had.
Ik ook niet, tenminstequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
Excusez le mot, maar ik hou niet van roodharigen.
Als ze zich van onder niet scheren staat het wel raar inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
Excusez le mot, maar ik hou niet van roodharigen.
Niet jouw kleurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een kleur zijn je wenkbrauwen?
Jij valt toch niet op blond??quote:
Gelukkig nooit dat schouwspel mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze zich van onder niet scheren staat het wel raar inderdaad
Zwart maakt me een gothic.. Nee dank jequote:
Heb jij de wereld rond gebatst?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig nooit dat schouwspel mogen aanschouwen.
Gezien mijn voorkeur heeft iedereen gewoon zwart haar, lekker simpel. Oh, behalve wat Duitsers en Noren, Britten, Amerikanen en Australiers, die waren meestal (donker-)blond.
Geniet jij maar van je mediterrane meisjesquote:
Jij mag al blij zijn als je 1 kut gezien hebt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
Men moet gewoon genieten wat de wereld te bieden heeft.
Scandinavische vrouwen![]()
Usa sletjes![]()
Zuid-Amerikaanse vrouwen soms![]()
Hollandse dames zijn over het algemeen ook niet slecht hoor
Zwarte vrouwen val ik nooit op, kwestie van smaak
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij mag al blij zijn als je 1 kut gezien hebt...
Jij ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee valt mee.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
Was P&W nog leuk, of hoef ik het niet terug te kijken zo?
Nu voel ik mij nietig. Mijn lijstje is te bescheiden om op te noemen. Met een heleboel Engelse sletten erop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee valt mee.
*knip*
En zal vast wel iets missen, maar dat weet ik nog zo uit m'n hoofd, maar geen Nederlands.
Ach, je hebt iig NL gehaaldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Ow gaan we lijstjes posten?
-Fins
-Nederlands
-Zwitsers
-Italiaans
-Engels
-Zuid-Afrikaans
Kut, ik haal het niet bij Vs
Ha! Geen Belg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee valt mee.
- Amerikaans
- Mexicaans
- Boliviaans
- Ecuadoriaans
- Braziliaans
- Duits
- Noors
- Pools
- Roemeens
- Zwitsers
- Grieks
- Turks
- Australisch
- Filippijns
- Zuid-Afrikaans
- Indiaans
- Nieuw-Zeelands
- Iers
- Engels
En zal vast wel iets missen, maar dat weet ik nog zo uit m'n hoofd, maar geen Nederlands.
Ja ik snap er ook geen hol van, maar het klikt gewoon 99% van de gevallen totaal niet.quote:
Dat is juist mijn crowning achievement, geen Belg.quote:
Dacht ik ook. Tot die ervaring me inhaalde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is juist mijn crowning achievement, geen Belg.
Hm, wie weet kom ik er ooit nog een tegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Tot die ervaring me inhaalde.
Ik zeg het nooit weer
Hihiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In België schijnen er nog een paar voor te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, wie weet kom ik er ooit nog een tegen.
Je ziet ze vrij weinig.
Ja maar dan moet ik door die enge gebieden Brabant of Limbabwe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In België schijnen er nog een paar voor te komen.
Je bent decadent of niet. Gewoon vliegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik door die enge gebieden Brabant of Limbabwe.
Of ik moet via Duitsland.
In het vliegtuig, met wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent decadent of niet. Gewoon vliegen.
Heb je nog tijd voor een beetje voorspel.
Wacht nou maar eerst af tot seks überhaupt een deel van je herinneringen wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Picchia het volgende:
Ik herinner me de tijd dat ik geen Belg had gehad als de dag van gisteren. Goeie oude tijd.
Ik heb één keer met een Duitse liggen zoenen op het strand, maar toen ik aan haar tieten zat sloeg ze me in m'n gezichtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik door die enge gebieden Brabant of Limbabwe.
Of ik moet via Duitsland.
Bier op?quote:
Kende je haar of was je dronken en liep je toevallig rond?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één keer met een Duitse liggen zoenen op het strand, maar toen ik aan haar tieten zat sloeg ze me in m'n gezicht
Jantje-vlug-op-de-kutquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb één keer met een Duitse liggen zoenen op het strand, maar toen ik aan haar tieten zat sloeg ze me in m'n gezicht
Jaquote:
In Griekenland, we waren allebei dronken, maar zij was kennelijk te preutsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kende je haar of was je dronken en liep je toevallig rond?
Duitse vrouwen zijn ook ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
In Griekenland, we waren allebei dronken, maar zij was kennelijk te preuts
Of jij te lelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Of jij te gretig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Genau. Die Männer nicht?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn ook ondoorgrondelijk.
Dat kan nog wel even duren, want Whiskers geeft duidelijk niet mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wacht nou maar eerst af tot seks überhaupt een deel van je herinneringen wordt.
Lol. Karakters zijn niet afhankelijk van nationaliteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn ook ondoorgrondelijk.
Valt mee eigenlijk.quote:
Hm weet niet, vind Duitse vrouwen vaak bazig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Karakters zijn niet afhankelijk van nationaliteit.
Oh god... weer 1 die hapt op het geouwehoer van whiskers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren, want Whiskers geeft duidelijk niet mee.
Dank, dank.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh god... weer 1 die hapt op het geouwehoer van whiskers.
Ik wens je een prettige illusie toe.
Misschien sta je dat wel toe. Je moet natuurlijk wel inspelen op de situatie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm weet niet, vind Duitse vrouwen vaak bazig.
Nee hoor, Zoenen is zoenen en verder niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had ze dat wel voor het zoenen kunnen bedenken lijkt me
Nou nee, ik eindig altijd met m'n vuist op de tafel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien sta je dat wel toe. Je moet natuurlijk wel inspelen op de situatie.
Ja, als je 16 bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, Zoenen is zoenen en verder niks
Een opgewonden remlofje ziet dat heel anders. Elk kans is er 1.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, Zoenen is zoenen en verder niks
Dan moet je haast wel met een vooringenomen oordeel aan tafel zitten dunkt me.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, ik eindig altijd met m'n vuist op de tafel.
De enige Duitse vrouwen waar ik professioneel mee samen werkte zaten aan 't eind van 't liedje vaak jankend aan tafel. Ik kan gewoonweg niet goed om met Duitse vrouwen.
¤11.000 per jaar voor alle islamitische feesten? Koopje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)nota_VSD__NIEUW_.pdf
Via: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_bij_subsidies.html
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Muhahaha... vrijgezel zeker?quote:
Is dat met of zonder geslachte geit?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
¤11.000 per jaar voor alle islamitische feesten? Koopje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |