Liefde maakt doofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Susie het volgende:
Ed dus toch weer door?? Snap je toch echt geen hol van??
zie kijk die zielige blinde Ed nu gun factorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Susie het volgende:
Ed dus toch weer door?? Snap je toch echt geen hol van??
Ik vond zijn optreden beter dan dat van Sway, dat klonk nergens naar vanavond.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie kijk die zielige blinde Ed nu gun factor
heeft niks met XFACTOR te maken
klopt, Donny de 2e, en dan nog blind ook, dus nog wat verderquote:
Take it easy.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk niet meer naar een programma waarbij een schreeuwende blinde gek keer op keer doorgaat ten opzichte van betere acts.
GVD Sway eruit denk ik, kon je op wachten.
het gaat niet alleen om klinken, X-Factor is het totaal pakketquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond zijn optreden beter dan dat van Sway, dat klonk nergens naar vanavond.
Ranzig hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Hij rent met een hoofd door een winkelcentrum
Ja wtf .... altijd die Engelse gekkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Hij rent met een hoofd door een winkelcentrum
Die schoolmeisjes zijn voor mij ook geen X-factorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om klinken, X-Factor is het totaal pakket
en dat kan je van Ed toch niet echt zeggen he
Ik wilde het niet zeggenquote:
Haha idd! Alsof we niet genoeg van die DJ hebben gezien is hij ook nog de act voor vanavond, x-factor stond echt dik bij hem in het krijt ofsoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Balisto het volgende:
Khufu draait niet veel spectaculairder dan de DJ in mijn lokale stamkroeg.
Daar ook niet kennelijk. En clubmuziek moet je beleven, niet bekijken.quote:
Ik las het op de FP, maar hoopte dat het fake was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ranzig he
net een paar seconden leef je nog..word je ineens onthoofd..
pijnelijke dood
Alle blinden stemmen op Ed, dus die zien dat nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om klinken, X-Factor is het totaal pakket
en dat kan je van Ed toch niet echt zeggen he
Ja, en voor vanavond zou het nog terecht zijn ook, helaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Guanabana het volgende:
GVD Sway eruit denk ik, kon je op wachten.
harryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
We hebben wel betere underdogs gehad, Harry
Heb jij een remixende DJ in je stamkroeg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Balisto het volgende:
Khufu draait niet veel spectaculairder dan de DJ in mijn lokale stamkroeg.
dat dus, helaas, want Sway gun ik het wel itt Edquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ja, en voor vanavond zou het nog terecht zijn ook, helaas.
Ik zag haar niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
Pyke is wel een mazzelaar dat ie dat mokkel aan de haak heeft geslagen
De hotdogs dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Hoe heet zo'n lange alto, met adhd, die nooit z'n teksten kon onthouden, Harm?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Harm was tofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n lange alto, met adhd, die nooit z'n teksten kon onthouden, Harm?
omg, die jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n lange alto, met adhd, die nooit z'n teksten kon onthouden, Harm?
Dorinequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
En die oudere dame, hoe heette die ook weer? Die was ook leuk.
Dan moet je je Favo bijstellen dus...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
Mwah, Pyke is niet een van mijn favorieten.
Dit was een van de leukste juist, Gagaquote:
klopt, maar dan maakt ie zich belachelijk gezien zn uitspraken netquote:
Gaga is leuk, maar dat dreuntje wat die DJ erachter zet vind ik vreselijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit was een van de leukste juist, Gaga
quote:
quote:
+1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Karina het volgende:
Dat ene rokje is wel heel erg kort, als ze bukt staat ze in haar onderbroek.
Dat droeg jij ook toen je 18 was Karinaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Karina het volgende:
Dat ene rokje is wel heel erg kort, als ze bukt staat ze in haar onderbroek.
Toen was mini wel in de mode inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat droeg jij ook toen je 18 was Karina
yep... QFTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Laten we hun altijd leuke acts en goede zang niet vergeten he. Dat ze nu toevallig een onmogelijk kutnummer hebben.
Ik heb gewoon veel meer met Sway dan met Sim'ran. Maar ze gaan er wel uit helaas.
Dittesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Laten we hun altijd leuke acts en goede zang niet vergeten he. Dat ze nu toevallig een onmogelijk kutnummer hebben.
Ik heb gewoon veel meer met Sway dan met Sim'ran. Maar ze gaan er wel uit helaas.
Ja dit. Zo irritant.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze niet verplicht worden op het podium te blijven?
duurt nog wel 10 minquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
Angela, je weet het allang, zeg het nou gewoon.
Dat vond ik ook stom. Had hij het gelijk kunnen maken en het publiek kunnen laten kiezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Erik koos toch ook niet voor zijn eigen kandidaat?
mogen ze zelf weten denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
Vreemd dat ze gaat kiezen. Deed Erik toch ook niet?
Och de meeste juryleden kiezen de oudste als ze moeten kiezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef Karina het volgende:
Ze moet toch wat verzinnen. Dan maar, school.
normaal mag ik hem niet, maar dit vond ik oprechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef Cee het volgende:
Gordon geeft nog even een steek onder water voor Ed. Wat laag.
Ik vind het niet grappig meer. Maar ik vind de 1001 grapjes hier over Ed ook nooit zo grappigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef Cee het volgende:
Gordon geeft nog even een steek onder water voor Ed. Wat laag.
Dat is toch van de laatste 3? Kan je berekenen wat Pyke had....quote:
Oh sorry, ik dacht van alle, foutjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat is toch van de laatste 3? Kan je berekenen wat Pyke had....
om een of andere reden vertegenwoordigen wij hier NL niet goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Karina het volgende:
Ik had liever Ed zien gaan natuurlijk, maar van deze 2 is het wel ok.
dat dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Voor zover je nog van terecht kan spreken op een avond waarin Ed wéér doorgaat.
dat valt inderdaad nogal op jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden vertegenwoordigen wij hier NL niet goed
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ed kan echt blind vertrouwen op zijn fans.
Oh ik vond Lisa geweldigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja, er wint toch nooit iemand die ik leuk vind, ik ben het wel gewend. Het zal me nu niet eens meer verbazen als Ed wint...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ed kan echt blind vertrouwen op zijn fans.
Misschien moeten wij meer sms'enquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden vertegenwoordigen wij hier NL niet goed
we lullen hier en SMS-en nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moeten wij meer sms'enOf uberhaupt sms'en.
Waarom accepteren ze geen whatsapp?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moeten wij meer sms'enOf uberhaupt sms'en.
wat is die focking rode knop eigenlijkquote:
Yup. Kan alleen bij UPC, maar kost net zoveel als smsenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is die focking rode knop eigenlijk
kost dat ook geld
doen ze in Belgie al jaren zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Kan alleen bij UPC, maar kost net zoveel als smsen
ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja net op tijd om te zien dat het is afgelopen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt weer veel Justin Bieber, INXS, Demis Roussos en Linkin Park.
Ja, maar weegt het op tegen de sms-inkomsten-derving als ze whatsapp gaan accepteren... Dan hebben ze namelijk ook goed commentaar van onsquote:
quote:
Jurycommentaar dmv whatsapp.... hmmmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar weegt het op tegen de sms-inkomsten-derving als ze whatsapp gaan accepteren... Dan hebben ze namelijk ook goed commentaar van ons
Whatsap overwegen ze serieus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar weegt het op tegen de sms-inkomsten-derving als ze whatsapp gaan accepteren... Dan hebben ze namelijk ook goed commentaar van ons
+ Gordon is zeer partijdig voor black-music en eigen kandidaten...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ga je morgen ook kieken D. ?quote:
Heel mooi Cee, heel mooiquote:
Jeujquote:
qftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
+ Gordon is zeer partijdig voor black-music
Met het ESF liedje van vorig jaar; OPAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een griekse folklore thema-avond moeten doen.
Ah, dan wordt het dus:quote:
OPAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met het ESF liedje van vorig jaar; OPAAAAAAA![]()
Vast iets als ''Go Dutch!'' en dan met veel haring, Volendamse klederdracht en blokjes kaas in de voorfilmpjes...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het dus:
Milk & Honey - Hallelujah
Depeche Mode - Your own personal cheese-us
Steve Mill-er Band - the Joker
Pass the Dutchie
Ik heb volgende maand eindelijk weer Bbc bij Digitennequote:
zit dat er niet mer opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb volgende maand eindelijk weer Bbc bij Digitenne
De hamster is jonger dan de molquote:
Potverdrie, hoe doe je 't zonder!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb volgende maand eindelijk weer Bbc bij Digitenne
ik heb net nog wat ingeschonkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
sorry, kan het niet meer volgen, mijn fles is leeg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
sorry, kan het niet meer volgen, mijn fles is leeg
ik durf weer een glaasje rum aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |