quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt weer veel Justin Bieber, INXS, Demis Roussos en Linkin Park.
Ja, maar weegt het op tegen de sms-inkomsten-derving als ze whatsapp gaan accepteren... Dan hebben ze namelijk ook goed commentaar van onsquote:
quote:
Jurycommentaar dmv whatsapp.... hmmmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar weegt het op tegen de sms-inkomsten-derving als ze whatsapp gaan accepteren... Dan hebben ze namelijk ook goed commentaar van ons
Whatsap overwegen ze serieus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar weegt het op tegen de sms-inkomsten-derving als ze whatsapp gaan accepteren... Dan hebben ze namelijk ook goed commentaar van ons
+ Gordon is zeer partijdig voor black-music en eigen kandidaten...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ga je morgen ook kieken D. ?quote:
Heel mooi Cee, heel mooiquote:
Jeujquote:
qftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
+ Gordon is zeer partijdig voor black-music
Met het ESF liedje van vorig jaar; OPAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een griekse folklore thema-avond moeten doen.
Ah, dan wordt het dus:quote:
OPAAAAAAAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met het ESF liedje van vorig jaar; OPAAAAAAA![]()
Vast iets als ''Go Dutch!'' en dan met veel haring, Volendamse klederdracht en blokjes kaas in de voorfilmpjes...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het dus:
Milk & Honey - Hallelujah
Depeche Mode - Your own personal cheese-us
Steve Mill-er Band - the Joker
Pass the Dutchie
Ik heb volgende maand eindelijk weer Bbc bij Digitennequote:
zit dat er niet mer opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb volgende maand eindelijk weer Bbc bij Digitenne
De hamster is jonger dan de molquote:
Potverdrie, hoe doe je 't zonder!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb volgende maand eindelijk weer Bbc bij Digitenne
ik heb net nog wat ingeschonkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
sorry, kan het niet meer volgen, mijn fles is leeg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
sorry, kan het niet meer volgen, mijn fles is leeg
ik durf weer een glaasje rum aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |