Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Yay!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen we het samen, kee?
[..]
Knuff
Ja, maar de woonkamer is eindelijk leefbaarHet begint ergens op te lijken
Nu boven nog
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay!!
En morgen dus naar de Vingerclub voor meubels enzo?
Vrouwen in natte T-shirtsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL: Succes vandaag met je klusjes
En m'n t-shirt wil ik nog nat maken, een bikini gaat me te ver![]()
[..]
Ja![]()
Super lief
wooohooeee marijke in een wet-tshirtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
LL: Succes vandaag met je klusjes
En m'n t-shirt wil ik nog nat maken, een bikini gaat me te ver![]()
[..]
Ja![]()
Super lief
weet je hoe vies eigenlijk? plakt en is koudquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto wel voor de deur met een bus turtlewax
ik kan datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee! Dan zet ik die van mij ernaast.
wij kunnen datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb naar kersjes ruikende turtle wax. Als jullie heel lief zijn wil ik best een keertje jullie auto wassen en in de wax zetten hoor
een meetquote:
quote:
mag ik in het middenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen? Hoe dan ook, knuffWij gaan morgen achterin de auto zitten knuffelen kee?
Gaat dus wel redelijkHier lekker aan de slag
Ja, maar om nou meteen te roepen dat het T-shirt ook uit mag... dat is meer voor de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wooohooeee marijke in een wet-tshirt
[..]
weet je hoe vies eigenlijk? plakt en is koud
Een waxmeetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik kan dat
[..]
wij kunnen dat
[..]
een meet
Peterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb uitzoekwerk zag ik in het vorige topic?
Jeujjjjjjjj![]()
Nee, ik zoek het uit jij mag zeggen weg of blijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:53 schreef Symphonic het volgende:
Jeujjjjjjjj![]()
okquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:53 schreef Symphonic het volgende:
Jeujjjjjjjj![]()
Oh my, dan heeft de inhoud van de kasten nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok
[..]je dacht dat je er bijna was he
Is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh my, dan heeft de inhoud van de kasten nog niet gezien![]()
quote:
Uhuquote:
Nog meer sokken ????quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu
Ik vond nog een bak met sokkenEn nog een bak met troep
Het blijft maar komen
En voor jou mag mijn shirt best uit hoor
Jup, NOG meer sokkenquote:
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, NOG meer sokken![]()
Ik zag een bak onder het bed, zag de sokken en heb de bak maar weer teruggeschoven
En nu ben ik een bak aan het uitzoeken, de logica ontgaat mij compleet
Jij ook![]()
Hai Lieverdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik zoek het uit jij mag zeggen weg of blijvenEr zitten echt wat afgrijselijke dingen tussen
Hai lieverd
dat zijn wezensokjes, gewoon wegpleurenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, NOG meer sokken![]()
Ik zag een bak onder het bed, zag de sokken en heb de bak maar weer teruggeschoven
En nu ben ik een bak aan het uitzoeken, de logica ontgaat mij compleet
Jij ook![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ongelofelijkzelfs ik heb niet zoveel sokken
Ik ga een poging doen tot strijken
Nee, afgrijselijke dingenquote:
Okido, naar Ingrid dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn wezensokjes, gewoon wegpleuren
De meeste dingen zijn werkelijk waar geen drol waard, behalve de verdwaalde bloeddrukmeterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
Marijke, kun je geen sokkenwinkeltje op internet beginnen? Dan hou je er ook nog wat aan over.
Die zou ik houden, je weet maar nooit waar je die nog eens voor kunt gebruiken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De meeste dingen zijn werkelijk waar geen drol waard, behalve de verdwaalde bloeddrukmeter![]()
110 om 88 had ik tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De meeste dingen zijn werkelijk waar geen drol waard, behalve de verdwaalde bloeddrukmeter![]()
dat is wel heel netjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb standaard tussen 110/115 om 75
zelfs in mijn zwangerschap
beetje hoog idd...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
Ik zit meestal tussen de 140 en 170 om 80 tot 110 of zo... iets hoger dan wenselijk, maar niet gevaarlijk hoog.
strijkenquote:
ik heb werkelijkwaar geen idee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
Ik zit meestal tussen de 140 en 170 om 80 tot 110 of zo... iets hoger dan wenselijk, maar niet gevaarlijk hoog.
Maar niet gevaarlijk hoog, de huisarts maakt zich er in ieder geval geen zorgen om. Vorig jaar heb ik 24 uur met zo'n kastje gelopen en toen bleek het thuis allemaal wel mee te vallen. Het was een stuk lager dan bij de huisarts in ieder gevalquote:
Ja ik heb volgens mij nog nooit een extreem hoge bloeddruk gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel heel netjes
[..]
beetje hoog idd...
[..]
strijken
Mogguh mpgquote:
Heeft ze een kind met 1 been dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido, naar Ingrid dusMan, die krijgt me een berg zooi
Altijd nog beter dan de mijne. "hij heb geen bloeddruk" zeiden ze in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel heel netjes
[..]
beetje hoog idd...
[..]
strijken
Ik weet wat je boven ging doen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij nog nooit een extreem hoge bloeddruk gehad
En strijken doe ik beneden![]()
boven geen plek...
[..]
Mogguh mpg![]()
Bij doktertje spelen meet ik nooit de bloeddrukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zou ik houden, je weet maar nooit waar je die nog eens voor kunt gebruiken!
Leuk hulpstuk als je met Symph doktertje gaat spelen.
Goedemorgenquote:
Whehehehequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn wezensokjes, gewoon wegpleuren
* Barreltje constateert dat de communicatie in huize symph /MZ beter kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheZijn dat allemaal enkele sokjes dan?
Dan flikker ik ze inderdaad weg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet wat je boven ging doen!
in het dakraam staan om te kijken of ik er aan kom!
ik scheur pas rond half 3 langs hoor! dus ga maar weer lekker beneden strijken!![]()
MPG/1 is gewoon MPG hoorquote:
pfoe.. ik geloof niet dat ik heel dar dorp door scheurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan kan ik net zo goed even de voordeur open doen dakraam staat verkeerde kant op gericht
![]()
Een stadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pfoe.. ik geloof niet dat ik heel dar dorp door scheur
quote:
iets met streektaalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
* Barreltje constateert dat de communicatie in huize symph /MZ beter kan
Er zitten wat km's tussen ons en dit is de eerste week dat ik in zijn huis benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
Streeeeeeeeeeeeeektaal?quote:
wok eens isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als we toch aan het opknappen zijn gelijk even een IPv6 netwerk met cat6 aanleggen in huis
moet ik alleen nog even zoeken waar in HHW de praxis, formido, karwei, gamma, borent, Hornbach en McDonalds zitten
quote:
wwhhhooaaa! dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan ik dan ook de vaatwasser aanzetten als ik in de Karwei loop?
De vaatwasser ruikt overigens een stuk beterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga jij eerst eens een tekening maken en hout kopenquote:
er staat nog terpentine in het schuurtje en aansteker in het kastjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vaatwasser ruikt overigens een stuk beterIk heb em nog een keertje aangezet, dan zijn die schoonmaakdingen misschien niet nodig... Alhoewel, het is vast hygienischer
![]()
Jaaaaaaaa dat wil ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijken als je auto binnen een straal van 3 km komt gaat de verwarming, koffie en radio aan
mjupquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijken als je auto binnen een straal van 3 km komt gaat de verwarming, koffie en radio aan
[..]
ga jij eerst eens een tekening maken en hout kopen
Laten we dat voor de zekerheid toch maar doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vaatwasser ruikt overigens een stuk beterIk heb em nog een keertje aangezet, dan zijn die schoonmaakdingen misschien niet nodig... Alhoewel, het is vast hygienischer
![]()
Zeg symph..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laten we dat voor de zekerheid toch maar doen
Wat moest je dan fixen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet even een vishengel fixen
Het is dat ik vroeger zelf gevist heb maar anders
ik doe het deze en volgende week nog voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg symph..
ga jij nu ook een beetje het huishouden doen?
Mag een leeg pakje pijptabac weg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laten we dat voor de zekerheid toch maar doen
ah, een voorbeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mjup
dit weekend komt het er niet van.. wil de bank die we in de woonkamer hebben even opmeten .. die moet "verhout" worden
* Barreltje zoekt nog iemand die kussens voor op de bank kan maken..
*mental note* zpagetti regelen voor Muck
ik zal wel moeten, het gaat niet vanzelf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg symph..
ga jij nu ook een beetje het huishouden doen?
daar ben ik erg aan gehechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag een leeg pakje pijptabac weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe het deze en volgende week nog voor
de lijnquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik erg aan gehechtJust checkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
moej en weer eens pijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Aan het werk en een beetje moe en daar?
Jup!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een voorbeeld![]()
ik kan ook kussens maken achter de naaimachine
Dat is zeker klotequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de lijn
in de knoop
geen mogelijkheid om dat uit elkaar te halen dus nu dobbertje loodjes en een haakje en klaar
Dan zat ze zeker ook de hele dag te FOK!ken onder werktijd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal wel moeten, het gaat niet vanzelf.
Ik vind het ook niet erg, maar mijn ex was fulltime huisvrouw en ik werk ruim fulltime, dus dan is het wel heel erg scheef allemaal.
nu fulltime huisvrouw EN fulltime werken..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal wel moeten, het gaat niet vanzelf.
Ik vind het ook niet erg, maar mijn ex was fulltime huisvrouw en ik werk ruim fulltime, dus dan is het wel heel erg scheef allemaal.
heb je daarna een nieuw huisje??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe het deze en volgende week nog voor
wat een gepriegelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klotemaar jeuh voor jou
![]()
Jij bent nog al wat van planquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
die bank zit gewoon super lekker.. qua diepte van het zitgedeelte![]()
kan je heerlijk je benen opvouwen onder je op de bankdus die moet het worden.
alleen dan "maar"1.75 m breed.. en er moet een chaise longue aaneen L -bank dus
en dan OOK nog een tafel van 1.50 m lang en 0.80 m breed. met twee simpele bankjes die er onder geschoven kunnen worden.. ( dus 1.40 m lang en 0.4 m breed)
voor het balkonquote:
Oh dus een meer jaren planquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
voor het balkon
mja.. pas NA de bruiloft!
nachtelijke steunquote:
dat moet lukkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
die bank zit gewoon super lekker.. qua diepte van het zitgedeelte![]()
kan je heerlijk je benen opvouwen onder je op de bankdus die moet het worden.
alleen dan "maar"1.75 m breed.. en er moet een chaise longue aaneen L -bank dus
en dan OOK nog een tafel van 1.50 m lang en 0.80 m breed. met twee simpele bankjes die er onder geschoven kunnen worden.. ( dus 1.40 m lang en 0.4 m breed)
nee, maar dan kan hij het zelf welquote:
neequote:
vogeltjequote:
wokquote:
symquote:
neuh.. NA de bruiloft.. dus in Juliquote:
vast niet .. ik blokkeer negatieviteit gewoon op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
is primaquote:
dat wordt dan nog flink door pezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is prima
tafel en bankjes vast wel in 1 dag toch??
grote bank vast een weekend!
( we hebben nog wel een 1-persoonsbed hoor)
ohhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt dan nog flink door pezen![]()
en ik heb mijn gereedschap niet
whehehequote:
ben je nou de kasten van de meiden aan het doorspitten??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, de kledingkast boven leeg, alles op een bed geflikkerdVanmiddag maar eens uitzoeken met de meiden. Kwam nog wel uber coole Puca gympen tegen in mijn maat, die zijn te groot voor de meiden dus ik denk dat ik die in pik
![]()
Hoe is het hier met iedereen?
Jup, want de oude kamer van de meiden wordt de kamer van Symph. Dus ben de kledingkast aan het leegmaken, kunnen zijn kleren erin. En aangezien er zoveel kleding voor de meiden ligt (waarvan hoogstwaarschijnlijk de helft nog maar past) moet het sowieso uitgezocht worden. Dat hadden we al bedacht voor vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben je nou de kasten van de meiden aan het doorspitten??
en hebben de meiden zulke grote voeten of jij zulke kleine??
Ik ga met je mee, lekker douchenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal me maar eens gaan aankleden![]()
en dan maar eens wat werk gaan verzetten hier
Ahh.. het hele huis wordt aangepakt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, want de oude kamer van de meiden wordt de kamer van Symph. Dus ben de kledingkast aan het leegmaken, kunnen zijn kleren erin. En aangezien er zoveel kleding voor de meiden ligt (waarvan hoogstwaarschijnlijk de helft nog maar past) moet het sowieso uitgezocht worden. Dat hadden we al bedacht voor vanmiddagEn het is alleen kleding hoor, en heb het enkel eruit gepakt, verder niets
En ik heb maat 41, de oudste heeft net maat 40, dus ik heb in verhouding tot de oudste kleine voeten. Al denk ik niet dat haar voeten nog veel groter zullen worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
You killed the topic!quote:
neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen suikersnoet![]()
.
Goed (uit)geslapen vannacht?.
quote:
overigens wel briljant DM..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, de nacht had iets langer mogen duren, laat ik het daar maar op houden.
RN herkende zichzelf ook al een beetje terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
overigens wel briljant DM..
ik loop altijd door huis met een handoek om me haar en om m'n lijfperfecte type-cast!
als je daarmee mijn politieke voorkeur bedoelt welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
RN herkende zichzelf ook al een beetje terug.
Klopte het van de rechtsdraaiende yoghurt ook?.
Hij heeft je bespioneerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
overigens wel briljant DM..
ik loop altijd door huis met een handoek om me haar en om m'n lijfperfecte type-cast!
neuh...quote:
Daar was het een knipoog naar, jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je daarmee mijn politieke voorkeur bedoelt wel
ik eet bijna nooit yoghurt
Welnee, dat laat ik wel doen door detective Koenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh...
dan zou ie iets anders geschreven hebbenO maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh...
dan zou ie iets anders geschreven hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet niet wat er nog komen gaat he...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wilde nachten!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar was het een knipoog naar, ja.
[..]
Welnee, dat laat ik wel doen door detective Koen.
[..]
O maar...Dacht ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest er om lachen!
Hehe koen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
O maar...Omdat ze dat altijd doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
mwah .. ze moeten nog een obstakel overwinnenquote:
bij mij schiet daar de vouw/knoop altijd losquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mwah .. ze moeten nog een obstakel overwinnen
of.. nouja .. twee
niet denken maar doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, de kledingkast boven leeg, alles op een bed geflikkerdVanmiddag maar eens uitzoeken met de meiden. Kwam nog wel uber coole Puca gympen tegen in mijn maat, die zijn te groot voor de meiden dus ik denk dat ik die in pik
![]()
Hoe is het hier met iedereen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ahh.. het hele huis wordt aangepakt!
lekker hoor.. als jullie klaar zijn, mag ik dan een optie op jullie nemen??Jup, is helaas ook nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat wil je dat we doen dan, jullie hele huis onderhanden nemen?Daar kun je schoonmaak- en klussenbedrijf Wok, Symph en MZ voor inschakelen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
zal ik je een betere knoop leren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij mij schiet daar de vouw/knoop altijd los
Goedemorgen lieverdquote:
Okido, me wants!quote:
wil je dat mijn handdoek netjes blijft zitten dan?quote:
Hij is gek op dingen uit de knoop halen, snap dat danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je dat mijn handdoek netjes blijft zitten dan?
ja dan welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je dat mijn handdoek netjes blijft zitten dan?
Jaa, wel best okeequote:
mweh.. er zijn idd nog wat laatste dingetjes die gedaan moeten wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, is helaas ook nodig![]()
En wat wil je dat we doen dan, jullie hele huis onderhanden nemen?Daar kun je schoonmaak- en klussenbedrijf Wok, Symph en MZ voor inschakelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ben niet geboren voor huisvrouw![]()
willen jullie anders mijn schapenwollen dekbed hebben?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_20/OFF17.SHTML Is dat wat Peter? Is wel dons, maar behandeld.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dan welwant ik heb de hele handdoek nodig voor die knoop en dan pas jij er niet meer in
Lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, wel best okee![]()
En daar? Vanavond even pauze?
Best wel okee? Klinkt niet heel denderendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, wel best okee![]()
En daar? Vanavond even pauze?
wij hebben heerlijke synthetische 4 seizoenen dekbedden.. van de ikea.. ook nie duah hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
willen jullie anders mijn schapenwollen dekbed hebben?
jij hebt echt alles he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk formaat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben we! Ik zag ze op zolder in de kast! hebben?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt echt alles he?![]()
heb je ook van die sokkenmandjes die je onder een plank hangt?
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt echt alles he?![]()
heb je ook van die sokkenmandjes die je onder een plank hangt?
Lits-Jumeaux, vier seizoenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk formaat?
[..]
Hebben we! Ik zag ze op zolder in de kast! hebben?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk formaat?
[..]
Hebben we! Ik zag ze op zolder in de kast! hebben?
dat zijn er al minimaal 2 dusquote:
quote:
Marijke zei 'ze', dus dat is vast al meervoudquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat zijn er al minimaal 2 dus![]()
kan ook voor onderbroeken dus graag
Er liggen er 3, in de kast in het midden van het halletje op zolderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat zijn er al minimaal 2 dus![]()
kan ook voor onderbroeken dus graag
Ja, dat was een close callquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Owwwww en het ging bijna fout met de bedklosjes gisteren.
Ik dacht dat het Zwitsal Zeepbakjes waren die uit het kastje tevoorschijn kwamen![]()
Ik ookquote:
DAAR heb ik nou nooit last vanquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Owwwww en het ging bijna fout met de bedklosjes gisteren.
Ik dacht dat het Zwitsal Zeepbakjes waren die uit het kastje tevoorschijn kwamen![]()
zeg,... wanneer verhuis jij eigenlijk ??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er liggen er 3, in de kast in het midden van het halletje op zolder
[..]
Ja, dat was een close call
Ja, ik moet hem dan alleen wel even ehm..ontharenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag dat?
Want Peter heeft nu zo'n heel oud vies ding
Ik had het je nog zo verteld en laten zienquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg,... wanneer verhuis jij eigenlijk ??
En anders kunnen we dat ook zelf hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet hem dan alleen wel even ehm..ontharen![]()
Hopelijk lukt dat voor zondag dan
Mooie zeepbakjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het je nog zo verteld en laten zien
ohhhh dat doe ik ook nooooit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb iemand gekwetst
Door iets te zeggen wat heel even in mijn opkwam...
Ow, dat is balen... Maar kan gebeuren he meisje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb iemand gekwetst
Door iets te zeggen wat heel even in mijn opkwam...
Ja, alleen is mijn hoofd echt stuk stuk, ik onthoud niets op het momentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het je nog zo verteld en laten zien
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe bedoel je?Dat ik hier ga wonen? Nou voorlopig niet
Ik vind HHW niet leuk
![]()
Ik doe wel eerst het zomerdeelquote:En anders kunnen we dat ook zelf hoor![]()
Jij doet al zoveel
![]()
Die persoon is nu wel gekwetst..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh dat doe ik ook nooooit!
als het een kerel is.. niet over nadenken en door gaan.. dan ben jij de enige die daar last van heeft..
is het een vrouw.. dan stelt ze zich vast aan.. je bedoelde het vast niet zo.. ( ook al dacht je het wel)
Maar ik weet niet of het 'vanzelf' weer goedkomt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, dat is balen... Maar kan gebeuren he meisje?Gebeurd wel vaker, dus reken het jezelf niet te zwaar aan
mja.. ik weet niet wie het was of wat je gezegd hebt.. maar meestal valt het allemaal wel mee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die persoon is nu wel gekwetst..![]()
[..]
Maar ik weet niet of het 'vanzelf' weer goedkomt...
Waarom doe ik dat soort dingen ook...
Ook als je denk dat het helemaal stuk is, kan het soms goed komen hè..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja, fijn he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik doe wel eerst het zomerdeel![]()
Komt het winterdeel nog wel een keer
Dan benoem je dat het niet zo bedoelt is, bied je je excuses aan en dan merk ik je vanzelf hoe de ander reageert. Simpel als datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
hehehquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Dat ik hier ga wonen? Nou voorlopig niet
Ik vind HHW niet leuk
![]()
Nee, jullie doen helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, fijn he?Al is het huis wel super fijn
Dat is ook prima joh! Maar nogmaals, wij kunnen dat ook zelf doen, scheelt jou weer
Mountains!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mwah .. ze moeten nog een obstakel overwinnen
of.. nouja .. twee
Ja daar zijn wij wel het bewijs vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook als je denk dat het helemaal stuk is, kan het soms goed komen hè..![]()
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan benoem je dat het niet zo bedoelt is, bied je je excuses aan en dan merk ik je vanzelf hoe de ander reageert. Simpel als dat![]()
Zsm geloof ik, maar dat is meer omdat hun zelf ook weg willen uit HHW en aan dit huis hangen alleen maar vervelende herinneringen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh
dus.. wanneer gaat dat huis in de verkoop ??
Als ze maar niet elders een huis voor mijn neus wegkapen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zsm geloof ik, maar dat is meer omdat hun zelf ook weg willen uit HHW en aan dit huis hangen alleen maar vervelende herinneringen...
Nou ehm, niets doen is geen optiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jullie doen helemaal niets
Ik snap dat het huis fijn is, want dat huis
En toen? Ach, weet je, het is gegaan zoals het is gegaan, dit is het enige wat je nog kon doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar zijn wij wel het bewijs van![]()
[..]
Heb ik gedaan![]()
Jawel, want zo evil zijn ze welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze maar niet elders een huis voor mijn neus wegkapen dan.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gedaan![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zsm geloof ik, maar dat is meer omdat hun zelf ook weg willen uit HHW en aan dit huis hangen alleen maar vervelende herinneringen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahh al een idee waar heen?? en , heb jij daar ook een stem in ??
Uterech??
Ow ik kom trouwens een stuk eerder dan 5 uur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gedaan![]()
Ik ben nog niet eens boven geweest, want Thijsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, niets doen is geen optie
Ja he?En vooral die grote slaapkamer
Heerlijk als daar straks het bed staat
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]we zien wel waar we terecht komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahh al een idee waar heen?? en , heb jij daar ook een stem in ??
Uterech??
Het maakt mij niet uit of ik een uur naar het noorden of een uur naar het zuiden rij vanaf mijn werk.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ik kom trouwens een stuk eerder dan 5 uur.
Ik ben het hier spuugzat en ga op tijd weg.
Ik zit als een kip zonder kop naar mijn scherm te staren en productiviteit is echt 0,0
Ik ookquote:
Goed planquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ik kom trouwens een stuk eerder dan 5 uur.
Ik ben het hier spuugzat en ga op tijd weg.
Ik zit als een kip zonder kop naar mijn scherm te staren en productiviteit is echt 0,0
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens boven geweest, want Thijs
Yuki, Babequote:
Wiens dingetje ga je allemaal doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, echt, ik vertrouw jou 100% en meer met hem, maar hem alleen laten vind ik gewoon lastigquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wiens dingetje ga je allemaal doen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet zo veel tijd vandaag, ik ga straks naar Utrecht
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wat ga je in Utrecht doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Sneller danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Ook wel onderbroek genoemd.quote:
IIk las blote kousenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
/Laatste beetje strijk wegwerken
klote blousen
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik zo vroeg opgehaald word vanmiddagquote:
Ohquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik zo vroeg opgehaald word vanmiddag
De reden dat ik naar Purmerend ga is helemaal weg
En andere evt afspraak heeft me laten zitten
Afhalen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je bij het afhalen van de id kaart moet betalen of bij de aanvraag al?
Gewoon je pin meenemen, dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je bij het afhalen van de id kaart moet betalen of bij de aanvraag al?
dan is het goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, echt, ik vertrouw jou 100% en meer met hem, maar hem alleen laten vind ik gewoon lastig
Wij gaan dan wel een andere keer spelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar mijn planning is nu zo dat ik heul geen tijd meer heb voor extra spelen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
en dat snap ik ook heel erg nu
Ja, en dan sta ik nog te douchen denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij gaan dan wel een andere keer spelen
Ik word nu eenmaal opgehaald, want mn moeder heeft al op me gerekend met eten_!
via een kaartlezer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe krijg ik nou muziek van de pc op mijn micro sd kaartje?
of met een snoertje van de pc naar het apparaat waar de sd kaart in gaatquote:
hij deed het net niet, maar nu wel weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of met een snoertje van de pc naar het apparaat waar de sd kaart in gaat
Heb je een USB-kabel waarmee je het apparaat waar de kaart in zit met de pc te verbinden? Of anders een kaartlezer in je pc?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe krijg ik nou muziek van de pc op mijn micro sd kaartje?
Hoofddorp... zwaai je wel even als je daar in de buurt bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
Snel wat afmaken en dan lunchen metin hoofddorp
en daarna via den oever naar groningen
en weer terug
quote:
quote:
quote:
Ik heb zoooo lekker geslapenquote:
quote:
Ha dich!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoofddorp... zwaai je wel even als je daar in de buurt bent?.
Balen zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik zo vroeg opgehaald word vanmiddag
De reden dat ik naar Purmerend ga is helemaal weg
En andere evt afspraak heeft me laten zitten
ik hoef er maar aan te denken en het gaat spontaan werken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij deed het net niet, maar nu wel weer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]ik zwaai me suf vamiddag
Mja, ik kan zelf niet even naar Hoofddorp... als ik daar ben, is mijn pauze alweer voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had ik maar zulke krachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef er maar aan te denken en het gaat spontaan werken.
zie mijn ondertitel
Je moest eens weten wat je maandag allemaal kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie mijn ondertitel
Ik had tijd tot 2 uur. Hele ochtend zitten wachten op zijn sms (zelf om kwart voor 11 uiteindelijk maar een smsje gestuurd: "het gaat dus niet door?")quote:
heb je de DM-UI niet eens genomen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie mijn ondertitel
veel dingen uit de soap klopen met de realiteitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je maandag allemaal kan.
Laatste keer dat ik er was, was het bij afhalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
Dat boekje ja! MET duim!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je de DM-UI niet eens genomen?
Ik kan wel een boormachine meenemen zondag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel dingen uit de soap klopen met de realiteit![]()
ik sta schoon te maken, verlichting te repareren en ik heb al dingen gezien die ik ga verhangen als ik een boormachine heb gevonden
Nouja zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had tijd tot 2 uur. Hele ochtend zitten wachten op zijn sms (zelf om kwart voor 11 uiteindelijk maar een smsje gestuurd: "het gaat dus niet door?")
Hij zegt echt verschrikkelijk laat de afspraak af. En bepaalt nu wel even dat we elkaar dan donderdag wel zien.
ik twijfel nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je de DM-UI niet eens genomen?
De afspraak was al onzeker, maar ik heb de hele ochtend zitten wachten, omdat ik dacht dat ik misschien de stad nog in moest.quote:
Dan nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
De afspraak was al onzeker, maar ik heb de hele ochtend zitten wachten, omdat ik dacht dat ik misschien de stad nog in moest.
Owja.... Moeders en rekenen met etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij gaan dan wel een andere keer spelen
Ik word nu eenmaal opgehaald, want mn moeder heeft al op me gerekend met eten_!
keequote:
Nou, mijne maakt het echt niets uit, alles mag, niets hoeftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.... Moeders en rekenen met eten.. Daar moet alles vooor wijken
... Dé reden dat ik altijd gezeur krijg als ik spontaan een avondje weg wil
....
Laat me raden... Snow Patrol?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kee![]()
ik heb muziekjes voor in de trein
Mijn reden om naar Purmerend te gaan is weg. Geen zangles. Maar nu moet ik toch die kant op, want mijn moeder kookt voor 3 personen vanavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.... Moeders en rekenen met eten.. Daar moet alles vooor wijken
... Dé reden dat ik altijd gezeur krijg als ik spontaan een avondje weg wil
....
dan weten we nu van wie jij het hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijne maakt het echt niets uit, alles mag, niets hoeft
Hoe bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantelquote:
Ik ken Caro Emeraldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantel
quote:‘Alle koffie nog an toe, wat was dat?’ Verbouwereerd kijkt hij om zich heen.
MarijkeZwolle en suikertaartje hebben de slappe lach gekregen, van de aanblik van MPG, zittend tussen de wrakstukken van de stoel waar hij op was gaan zitten.
‘Misschien was je te breed voor de stoel,’ oppert wel.o.k.
Zullen we vanavond een terrasje pakken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn reden om naar Purmerend te gaan is weg. Geen zangles. Maar nu moet ik toch die kant op, want mijn moeder kookt voor 3 personen vanavond
Ik wil iets leuks doen dit weekendAlles valt weg
Mja, ergens snap ik wel.. Als ik niet mee-eet, kan ze meer dan de helft van het eten dat ze al gehaald / voorbereid heeft wegflikkerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mijne maakt het echt niets uit, alles mag, niets hoeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we vanavond een terrasje pakken?
Okiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil je nog iets vragen bedenk ik me nu, ik PM je even
Wat goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag mn tweede hardlooprondje gedaanik werd zelfs aangemoedigd door n paar binnenvaartschippers toen ik langs kwam hobbelen
al zag het er vast nog niet al te elegant uit haha
* ldg is stiekem best een beetje trots op zichzelf![]()
heel graag gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allerlei losse liedjes, Beef, Los Bomberos, Caro Emerald, A.J. Croce, Jamie Lidell, Relax en Shantel
Edit: EN Mondo Leone, met dank aan wokkeltje![]()
Die van mij mieterde dat dan gewoon in de vriezerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ergens snap ik wel.. Als ik niet mee-eet, kan ze meer dan de helft van het eten dat ze al gehaald / voorbereid heeft wegflikkeren![]()
... Maar toch vervelend dat het een beperkende factor is
.
Voor de verderrest kan ik gelukkig behoorlijk mijn eigen gang gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |