Jup, NOG meer sokkenquote:
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, NOG meer sokken![]()
Ik zag een bak onder het bed, zag de sokken en heb de bak maar weer teruggeschoven
En nu ben ik een bak aan het uitzoeken, de logica ontgaat mij compleet
Jij ook![]()
Hai Lieverdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik zoek het uit jij mag zeggen weg of blijvenEr zitten echt wat afgrijselijke dingen tussen
Hai lieverd
dat zijn wezensokjes, gewoon wegpleurenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, NOG meer sokken![]()
Ik zag een bak onder het bed, zag de sokken en heb de bak maar weer teruggeschoven
En nu ben ik een bak aan het uitzoeken, de logica ontgaat mij compleet
Jij ook![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ongelofelijkzelfs ik heb niet zoveel sokken
Ik ga een poging doen tot strijken
Nee, afgrijselijke dingenquote:
Okido, naar Ingrid dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn wezensokjes, gewoon wegpleuren
De meeste dingen zijn werkelijk waar geen drol waard, behalve de verdwaalde bloeddrukmeterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
Marijke, kun je geen sokkenwinkeltje op internet beginnen? Dan hou je er ook nog wat aan over.
Die zou ik houden, je weet maar nooit waar je die nog eens voor kunt gebruiken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De meeste dingen zijn werkelijk waar geen drol waard, behalve de verdwaalde bloeddrukmeter![]()
110 om 88 had ik tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De meeste dingen zijn werkelijk waar geen drol waard, behalve de verdwaalde bloeddrukmeter![]()
dat is wel heel netjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb standaard tussen 110/115 om 75
zelfs in mijn zwangerschap
beetje hoog idd...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
Ik zit meestal tussen de 140 en 170 om 80 tot 110 of zo... iets hoger dan wenselijk, maar niet gevaarlijk hoog.
strijkenquote:
ik heb werkelijkwaar geen idee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
Ik zit meestal tussen de 140 en 170 om 80 tot 110 of zo... iets hoger dan wenselijk, maar niet gevaarlijk hoog.
Maar niet gevaarlijk hoog, de huisarts maakt zich er in ieder geval geen zorgen om. Vorig jaar heb ik 24 uur met zo'n kastje gelopen en toen bleek het thuis allemaal wel mee te vallen. Het was een stuk lager dan bij de huisarts in ieder gevalquote:
Ja ik heb volgens mij nog nooit een extreem hoge bloeddruk gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel heel netjes
[..]
beetje hoog idd...
[..]
strijken
Mogguh mpgquote:
Heeft ze een kind met 1 been dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okido, naar Ingrid dusMan, die krijgt me een berg zooi
Altijd nog beter dan de mijne. "hij heb geen bloeddruk" zeiden ze in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is wel heel netjes
[..]
beetje hoog idd...
[..]
strijken
Ik weet wat je boven ging doen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij nog nooit een extreem hoge bloeddruk gehad
En strijken doe ik beneden![]()
boven geen plek...
[..]
Mogguh mpg![]()
Bij doktertje spelen meet ik nooit de bloeddrukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zou ik houden, je weet maar nooit waar je die nog eens voor kunt gebruiken!
Leuk hulpstuk als je met Symph doktertje gaat spelen.
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |