of met een snoertje van de pc naar het apparaat waar de sd kaart in gaatquote:
hij deed het net niet, maar nu wel weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of met een snoertje van de pc naar het apparaat waar de sd kaart in gaat
Heb je een USB-kabel waarmee je het apparaat waar de kaart in zit met de pc te verbinden? Of anders een kaartlezer in je pc?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe krijg ik nou muziek van de pc op mijn micro sd kaartje?
Hoofddorp... zwaai je wel even als je daar in de buurt bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:46 schreef Barreltje het volgende:
Snel wat afmaken en dan lunchen metin hoofddorp
en daarna via den oever naar groningen
en weer terug
quote:
quote:
quote:
Ik heb zoooo lekker geslapenquote:
quote:
Ha dich!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoofddorp... zwaai je wel even als je daar in de buurt bent?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Balen zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik zo vroeg opgehaald word vanmiddag
De reden dat ik naar Purmerend ga is helemaal weg
En andere evt afspraak heeft me laten zitten
ik hoef er maar aan te denken en het gaat spontaan werken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij deed het net niet, maar nu wel weer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]ik zwaai me suf vamiddag
Mja, ik kan zelf niet even naar Hoofddorp... als ik daar ben, is mijn pauze alweer voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had ik maar zulke krachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef er maar aan te denken en het gaat spontaan werken.
zie mijn ondertitel
Je moest eens weten wat je maandag allemaal kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie mijn ondertitel
Ik had tijd tot 2 uur. Hele ochtend zitten wachten op zijn sms (zelf om kwart voor 11 uiteindelijk maar een smsje gestuurd: "het gaat dus niet door?")quote:
heb je de DM-UI niet eens genomen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie mijn ondertitel
veel dingen uit de soap klopen met de realiteitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je maandag allemaal kan.
Laatste keer dat ik er was, was het bij afhalen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je bij het afhalen van de id kaart moet betalen of bij de aanvraag al?
Dat boekje ja! MET duim!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je de DM-UI niet eens genomen?
Ik kan wel een boormachine meenemen zondag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel dingen uit de soap klopen met de realiteit![]()
ik sta schoon te maken, verlichting te repareren en ik heb al dingen gezien die ik ga verhangen als ik een boormachine heb gevonden
Nouja zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had tijd tot 2 uur. Hele ochtend zitten wachten op zijn sms (zelf om kwart voor 11 uiteindelijk maar een smsje gestuurd: "het gaat dus niet door?")
Hij zegt echt verschrikkelijk laat de afspraak af. En bepaalt nu wel even dat we elkaar dan donderdag wel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |