Nou ehm, niets doen is geen optiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jullie doen helemaal niets
Ik snap dat het huis fijn is, want dat huis
En toen? Ach, weet je, het is gegaan zoals het is gegaan, dit is het enige wat je nog kon doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar zijn wij wel het bewijs van![]()
[..]
Heb ik gedaan![]()
Jawel, want zo evil zijn ze welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze maar niet elders een huis voor mijn neus wegkapen dan.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gedaan![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zsm geloof ik, maar dat is meer omdat hun zelf ook weg willen uit HHW en aan dit huis hangen alleen maar vervelende herinneringen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahh al een idee waar heen?? en , heb jij daar ook een stem in ??
Uterech??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ow ik kom trouwens een stuk eerder dan 5 uur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gedaan![]()
Ik ben nog niet eens boven geweest, want Thijsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, niets doen is geen optie
Ja he?En vooral die grote slaapkamer
Heerlijk als daar straks het bed staat
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]we zien wel waar we terecht komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahh al een idee waar heen?? en , heb jij daar ook een stem in ??
Uterech??
Het maakt mij niet uit of ik een uur naar het noorden of een uur naar het zuiden rij vanaf mijn werk.Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ik kom trouwens een stuk eerder dan 5 uur.
Ik ben het hier spuugzat en ga op tijd weg.
Ik zit als een kip zonder kop naar mijn scherm te staren en productiviteit is echt 0,0
Ik ookquote:
Goed planquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ik kom trouwens een stuk eerder dan 5 uur.
Ik ben het hier spuugzat en ga op tijd weg.
Ik zit als een kip zonder kop naar mijn scherm te staren en productiviteit is echt 0,0
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens boven geweest, want Thijs
Yuki, Babequote:
Wiens dingetje ga je allemaal doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, echt, ik vertrouw jou 100% en meer met hem, maar hem alleen laten vind ik gewoon lastigquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wiens dingetje ga je allemaal doen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet zo veel tijd vandaag, ik ga straks naar Utrecht
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wat ga je in Utrecht doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Sneller danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |