Er liggen er 3, in de kast in het midden van het halletje op zolderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat zijn er al minimaal 2 dus![]()
kan ook voor onderbroeken dus graag
Ja, dat was een close callquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Owwwww en het ging bijna fout met de bedklosjes gisteren.
Ik dacht dat het Zwitsal Zeepbakjes waren die uit het kastje tevoorschijn kwamen![]()
Ik ookquote:
DAAR heb ik nou nooit last vanquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Owwwww en het ging bijna fout met de bedklosjes gisteren.
Ik dacht dat het Zwitsal Zeepbakjes waren die uit het kastje tevoorschijn kwamen![]()
zeg,... wanneer verhuis jij eigenlijk ??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er liggen er 3, in de kast in het midden van het halletje op zolder
[..]
Ja, dat was een close call
Ja, ik moet hem dan alleen wel even ehm..ontharenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag dat?
Want Peter heeft nu zo'n heel oud vies ding
Ik had het je nog zo verteld en laten zienquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg,... wanneer verhuis jij eigenlijk ??
En anders kunnen we dat ook zelf hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet hem dan alleen wel even ehm..ontharen![]()
Hopelijk lukt dat voor zondag dan
Mooie zeepbakjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het je nog zo verteld en laten zien
ohhhh dat doe ik ook nooooit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb iemand gekwetst
Door iets te zeggen wat heel even in mijn opkwam...
Ow, dat is balen... Maar kan gebeuren he meisje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb iemand gekwetst
Door iets te zeggen wat heel even in mijn opkwam...
Ja, alleen is mijn hoofd echt stuk stuk, ik onthoud niets op het momentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het je nog zo verteld en laten zien
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe bedoel je?Dat ik hier ga wonen? Nou voorlopig niet
Ik vind HHW niet leuk
![]()
Ik doe wel eerst het zomerdeelquote:En anders kunnen we dat ook zelf hoor![]()
Jij doet al zoveel
![]()
Die persoon is nu wel gekwetst..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh dat doe ik ook nooooit!
als het een kerel is.. niet over nadenken en door gaan.. dan ben jij de enige die daar last van heeft..
is het een vrouw.. dan stelt ze zich vast aan.. je bedoelde het vast niet zo.. ( ook al dacht je het wel)
Maar ik weet niet of het 'vanzelf' weer goedkomt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, dat is balen... Maar kan gebeuren he meisje?Gebeurd wel vaker, dus reken het jezelf niet te zwaar aan
mja.. ik weet niet wie het was of wat je gezegd hebt.. maar meestal valt het allemaal wel mee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die persoon is nu wel gekwetst..![]()
[..]
Maar ik weet niet of het 'vanzelf' weer goedkomt...
Waarom doe ik dat soort dingen ook...
Ook als je denk dat het helemaal stuk is, kan het soms goed komen hè..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja, fijn he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik doe wel eerst het zomerdeel![]()
Komt het winterdeel nog wel een keer
Dan benoem je dat het niet zo bedoelt is, bied je je excuses aan en dan merk ik je vanzelf hoe de ander reageert. Simpel als datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
hehehquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Dat ik hier ga wonen? Nou voorlopig niet
Ik vind HHW niet leuk
![]()
Nee, jullie doen helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, fijn he?Al is het huis wel super fijn
Dat is ook prima joh! Maar nogmaals, wij kunnen dat ook zelf doen, scheelt jou weer
Mountains!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mwah .. ze moeten nog een obstakel overwinnen
of.. nouja .. twee
Ja daar zijn wij wel het bewijs vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook als je denk dat het helemaal stuk is, kan het soms goed komen hè..![]()
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan benoem je dat het niet zo bedoelt is, bied je je excuses aan en dan merk ik je vanzelf hoe de ander reageert. Simpel als dat![]()
Zsm geloof ik, maar dat is meer omdat hun zelf ook weg willen uit HHW en aan dit huis hangen alleen maar vervelende herinneringen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh
dus.. wanneer gaat dat huis in de verkoop ??
Als ze maar niet elders een huis voor mijn neus wegkapen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zsm geloof ik, maar dat is meer omdat hun zelf ook weg willen uit HHW en aan dit huis hangen alleen maar vervelende herinneringen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |