ben je nou de kasten van de meiden aan het doorspitten??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, de kledingkast boven leeg, alles op een bed geflikkerdVanmiddag maar eens uitzoeken met de meiden. Kwam nog wel uber coole Puca gympen tegen in mijn maat, die zijn te groot voor de meiden dus ik denk dat ik die in pik
![]()
Hoe is het hier met iedereen?
Jup, want de oude kamer van de meiden wordt de kamer van Symph. Dus ben de kledingkast aan het leegmaken, kunnen zijn kleren erin. En aangezien er zoveel kleding voor de meiden ligt (waarvan hoogstwaarschijnlijk de helft nog maar past) moet het sowieso uitgezocht worden. Dat hadden we al bedacht voor vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben je nou de kasten van de meiden aan het doorspitten??
en hebben de meiden zulke grote voeten of jij zulke kleine??
Ik ga met je mee, lekker douchenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal me maar eens gaan aankleden![]()
en dan maar eens wat werk gaan verzetten hier
Ahh.. het hele huis wordt aangepakt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, want de oude kamer van de meiden wordt de kamer van Symph. Dus ben de kledingkast aan het leegmaken, kunnen zijn kleren erin. En aangezien er zoveel kleding voor de meiden ligt (waarvan hoogstwaarschijnlijk de helft nog maar past) moet het sowieso uitgezocht worden. Dat hadden we al bedacht voor vanmiddagEn het is alleen kleding hoor, en heb het enkel eruit gepakt, verder niets
En ik heb maat 41, de oudste heeft net maat 40, dus ik heb in verhouding tot de oudste kleine voeten. Al denk ik niet dat haar voeten nog veel groter zullen worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
You killed the topic!quote:
neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen suikersnoet![]()
.
Goed (uit)geslapen vannacht?.
quote:
overigens wel briljant DM..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, de nacht had iets langer mogen duren, laat ik het daar maar op houden.
RN herkende zichzelf ook al een beetje terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
overigens wel briljant DM..
ik loop altijd door huis met een handoek om me haar en om m'n lijfperfecte type-cast!
als je daarmee mijn politieke voorkeur bedoelt welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
RN herkende zichzelf ook al een beetje terug.
Klopte het van de rechtsdraaiende yoghurt ook?.
Hij heeft je bespioneerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
overigens wel briljant DM..
ik loop altijd door huis met een handoek om me haar en om m'n lijfperfecte type-cast!
neuh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Daar was het een knipoog naar, jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je daarmee mijn politieke voorkeur bedoelt wel
ik eet bijna nooit yoghurt
Welnee, dat laat ik wel doen door detective Koenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh...
dan zou ie iets anders geschreven hebbenO maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh...
dan zou ie iets anders geschreven hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet niet wat er nog komen gaat he...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wilde nachten!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar was het een knipoog naar, ja.
[..]
Welnee, dat laat ik wel doen door detective Koen.
[..]
O maar...Dacht ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest er om lachen!
Hehe koen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
O maar...Omdat ze dat altijd doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
mwah .. ze moeten nog een obstakel overwinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |