Whehehehequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn wezensokjes, gewoon wegpleuren
* Barreltje constateert dat de communicatie in huize symph /MZ beter kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheZijn dat allemaal enkele sokjes dan?
Dan flikker ik ze inderdaad weg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet wat je boven ging doen!
in het dakraam staan om te kijken of ik er aan kom!
ik scheur pas rond half 3 langs hoor! dus ga maar weer lekker beneden strijken!![]()
MPG/1 is gewoon MPG hoorquote:
pfoe.. ik geloof niet dat ik heel dar dorp door scheurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan kan ik net zo goed even de voordeur open doen dakraam staat verkeerde kant op gericht
![]()
Een stadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pfoe.. ik geloof niet dat ik heel dar dorp door scheur
quote:
iets met streektaalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
* Barreltje constateert dat de communicatie in huize symph /MZ beter kan
Er zitten wat km's tussen ons en dit is de eerste week dat ik in zijn huis benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
Streeeeeeeeeeeeeektaal?quote:
wok eens isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als we toch aan het opknappen zijn gelijk even een IPv6 netwerk met cat6 aanleggen in huis
moet ik alleen nog even zoeken waar in HHW de praxis, formido, karwei, gamma, borent, Hornbach en McDonalds zitten
quote:
wwhhhooaaa! dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan ik dan ook de vaatwasser aanzetten als ik in de Karwei loop?
De vaatwasser ruikt overigens een stuk beterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga jij eerst eens een tekening maken en hout kopenquote:
er staat nog terpentine in het schuurtje en aansteker in het kastjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vaatwasser ruikt overigens een stuk beterIk heb em nog een keertje aangezet, dan zijn die schoonmaakdingen misschien niet nodig... Alhoewel, het is vast hygienischer
![]()
Jaaaaaaaa dat wil ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijken als je auto binnen een straal van 3 km komt gaat de verwarming, koffie en radio aan
mjupquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijken als je auto binnen een straal van 3 km komt gaat de verwarming, koffie en radio aan
[..]
ga jij eerst eens een tekening maken en hout kopen
Laten we dat voor de zekerheid toch maar doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De vaatwasser ruikt overigens een stuk beterIk heb em nog een keertje aangezet, dan zijn die schoonmaakdingen misschien niet nodig... Alhoewel, het is vast hygienischer
![]()
Zeg symph..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laten we dat voor de zekerheid toch maar doen
Wat moest je dan fixen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet even een vishengel fixen
Het is dat ik vroeger zelf gevist heb maar anders
ik doe het deze en volgende week nog voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg symph..
ga jij nu ook een beetje het huishouden doen?
Mag een leeg pakje pijptabac weg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laten we dat voor de zekerheid toch maar doen
ah, een voorbeeldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mjup
dit weekend komt het er niet van.. wil de bank die we in de woonkamer hebben even opmeten .. die moet "verhout" worden
* Barreltje zoekt nog iemand die kussens voor op de bank kan maken..
*mental note* zpagetti regelen voor Muck
ik zal wel moeten, het gaat niet vanzelf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg symph..
ga jij nu ook een beetje het huishouden doen?
daar ben ik erg aan gehechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag een leeg pakje pijptabac weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe het deze en volgende week nog voor
de lijnquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik erg aan gehechtJust checkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
moej en weer eens pijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Aan het werk en een beetje moe en daar?
Jup!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, een voorbeeld![]()
ik kan ook kussens maken achter de naaimachine
Dat is zeker klotequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de lijn
in de knoop
geen mogelijkheid om dat uit elkaar te halen dus nu dobbertje loodjes en een haakje en klaar
Dan zat ze zeker ook de hele dag te FOK!ken onder werktijd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal wel moeten, het gaat niet vanzelf.
Ik vind het ook niet erg, maar mijn ex was fulltime huisvrouw en ik werk ruim fulltime, dus dan is het wel heel erg scheef allemaal.
nu fulltime huisvrouw EN fulltime werken..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal wel moeten, het gaat niet vanzelf.
Ik vind het ook niet erg, maar mijn ex was fulltime huisvrouw en ik werk ruim fulltime, dus dan is het wel heel erg scheef allemaal.
heb je daarna een nieuw huisje??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe het deze en volgende week nog voor
wat een gepriegelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klotemaar jeuh voor jou
![]()
Jij bent nog al wat van planquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
die bank zit gewoon super lekker.. qua diepte van het zitgedeelte![]()
kan je heerlijk je benen opvouwen onder je op de bankdus die moet het worden.
alleen dan "maar"1.75 m breed.. en er moet een chaise longue aaneen L -bank dus
en dan OOK nog een tafel van 1.50 m lang en 0.80 m breed. met twee simpele bankjes die er onder geschoven kunnen worden.. ( dus 1.40 m lang en 0.4 m breed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |