Ze heeft geen vlechtjes toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Benny zie je het meisje met haar vlechtjes?
Ja maar het is toch niet zo dat altijd dezelfde landen winnen? Ik lig er niet zo wakker van...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Is het ook, en ieder jaar weer hopen op beter
Nee, ik schreef hem verkeerd, jij goed.quote:
Nah, ik kijk wel en vind het gewoon leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch niet zo dat altijd dezelfde landen winnen? Ik lig er niet zo wakker van...
Oh ik dacht dat het bovenop ingevlochten is, maar ik heb maar 2 seconden gekeken en zit op een heel klein tv'tjequote:
Ken je klassiekers jij!quote:
O haha, ik zag hem in een flits van jouquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik schreef hem verkeerd, jij goed.
Nee, joh!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Titel lijkt totaal niet op die van Teach in.
Dat was toen omdat spannend een transseksueel, maar dat nieuwtje is er wel af denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is de enige waarbij ik me erger qua stemgedrag van mensen
Ik hoop het heel ergquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was toen omdat spannend een transseksueel, maar dat nieuwtje is er wel af denk ik
Spoiler!quote:
quote:
Met een scud-raket, zeker.quote:
Die was er Dinsdag alquote:
Ik nam net een slokquote:
Voegen ook niets toe, gaan niet eens duidelijk over het land van herkomst.quote:
Ik vind ze bijzonder opgenomen, ben wel benieuwd hoe (en welke filters vooral).quote:
Precies, en een Christina wannabequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voegen ook niets toe, gaan niet eens duidelijk over het land van herkomst.
Beetje zo'n grijze, koude look heeft het, dan is wel mooi inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind ze bijzonder opgenomen, ben wel benieuwd hoe (en welke filters vooral).
Buikje? Damn, de media begint deze hetze echt et winnen hequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker buikje in zo'n zilver glad jurkje, altijd charming.
Heb je de Toppers vorig jaar dan gezien, dat is pas volslankquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Waarom hebben ze volslanke dames in zulke pakjes gehesen?
Och ik hoor jou net ook nog iets roepen over een max maatje hoor, kom zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Buikje? Damn, de media begint deze hetze echt et winnen heNiets mis met wat vast te houden, anders moet je zoeken in bed.
Alles kan uit!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
Oke die zilveren of gouden schoenen kunnen echt niet onder dat jurkje, en dan zwarte panty
Daar kijk ik niet naarquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de Toppers vorig jaar dan gezien, dat is pas volslank
Ik heb alleen bakvis gezegd, wat het ook waren. Die hoofden zouden Jan Smit toejuichen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och ik hoor jou net ook nog iets roepen over een max maatje hoor, kom zeg
dat zijn toch zwarte laarzen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
Oke die zilveren of gouden schoenen kunnen echt niet onder dat jurkje, en dan zwarte panty
Ik kreeg gratis kaartjes en ging toen zelfs niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar
Ik ben uitgenodigd de 28e, ben blij dat ik niet kan
Die in het achtergrond koortjequote:
Nou ik zei buikje, wat ze ook hadquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen bakvis gezegd, wat het ook waren.
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis kaartjes en ging toen zelfs niet._!
Vastgespoten haar, er beweegt er geen 1quote:
Het heet dan ook het songfestival!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Dit begin lijkt heel erg op een liedje.
Zelfs dit refrein ook...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Dit begin lijkt heel erg op een liedje.
Ja het is puur jatwerkquote:
quote:
De act zelf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Er klopt iets niet aan de act, of ligt dat aan mij?
Dat er geen enkel instrument echt wordt bespeeld bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Het is wel een leuke jongenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
BBC noemt het een jonge Cliff RichardCome on
quote:
De humor heeft vriespunt bereikt.quote:
Kan nooit slechter zijnquote:
Doe mij eens laten lachen gauw, anders komt het niet meer goedquote:
haloquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
Dit lijkt ook op een liedje.wtf is alles jatwerk?
Ja dacht ik ook aanquote:
Komt goed, als het niveau zo blijft!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe mij eens laten lachen gauw, anders komt het niet meer goed
Ninaquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
En die ken ik alleen van de vijftien minuten dat het uitloopt op vrijdagDus vraag me geen namen
Onder haar rokje kijken.quote:
En dan mag hij het liedje "Smile" uitvoeren!quote:
Ralf, niet Rolfquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan mag hij het liedje "Smile" uitvoeren!
Ik moest lachen om die gasten hoor, met die gekleurde schoentjesquote:
nee dan moet je Rolf sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan mag hij het liedje "Smile" uitvoeren!
Wie de neuk is ralf?quote:
Imbar?quote:
Ik las dat, je weet wel, je leest wat je wilt lezenquote:
Die zingt niet meer. "Smile you are on candid camera" dan maarquote:
O dat kutjongquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft die niet het mini esf gewonnen![]()
Wit Ruslandquote:
Ex-Russisch staatje.quote:
Ik ben blij dat die bel in mijn hoofd niet rinkelt. Denk ik.quote:
Oh alsjeblieft niet dat vreselijk joch, laat hem eerst maar volwassen wordenquote:
Buurland van SMSarus.quote:
Winnaar van het Junior Songfestival een paar jaar geledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die bel in mijn hoofd niet rinkelt. Denk ik.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Buurland van SMSarus.
God wat is mijn niveau laag.
Heb je dat standje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt alsof de vibrator nog op standje "insane" staat
Dat zou dan toch iets leukers moeten opleveren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt alsof de vibrator nog op standje "insane" staat
Zo te horen wel.quote:
Waarschijnlijk vind ze dit zelf het einde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou dan toch iets leukers moeten opleveren.
Linda en Jeroenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
laten we volgend jaar iemand sturen die 'I Love Holland' zingt... het liefst met klompen, draaiorgel en klederdracht
We tried, ze heette Sieneke.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
laten we volgend jaar iemand sturen die 'I Love Holland' zingt... het liefst met klompen, draaiorgel en klederdracht
Nope, die groeit met ieder nummerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wie van jullie denkt dat we nog doorgaan met de Jeeeetjes?
Ben ik de enige die nog hoop heeft
Ik heb elk jaar hoopquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wie van jullie denkt dat we nog doorgaan met de Jeeeetjes?
Ben ik de enige die nog hoop heeft
Ja hè?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar hoopDus nu weer
Of nee die andere hoe heet die?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
Die denkt dat hij Joe Jackson is met die hoed
quote:
quote:
DIE MOETEN WE STUREN. INSTANT VIEWTREKKER!!!quote:
Niet zo lastig ook vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een engerd
Ik heb geloof ik overal commentaar op vanavond
Het ligt dus niet aan mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een engerd
Ik heb geloof ik overal commentaar op vanavond
quote:
quote:
Daar heeft ie wel wat van weg jaquote:
Hah nu je het zegtquote:
I love Volendamquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Cornald Maas is ook lekker bezig op Twitter
http://twitter.com/#!/cornaldm
Thanks!quote:
Dat was ik ook, ooit, twintig jaar geleden!quote:
Ierland komt nogquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Dit lijkt ook op een nummer trouwens, van Boyzone geloof ik
Ik die rechtse gitarist.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou hem raken als ie die spinnenrag van zijn porum zou halen.
Mij wel! Ik wil een poster voor boven mijn bed!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Dit gaat wel door. Maar mij doet het niks...
Da motte ge die talmod vragen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
Die waren toch uit een of ander TAL programma gestuurd?
Ik verwachtte een andere toon erin het werd langdradigquote:
quote:
XFA UKquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
Die waren toch uit een of ander TAL programma gestuurd?
O jaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die achtergrondwall is echt zo briljant.
ja ga gelijk effe zappenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Als dit liedje voorbij is wordt bekend gemaakt wie SST wint
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Als dit liedje voorbij is wordt bekend gemaakt wie SST wint
Het kloptequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het een leuke act, toen ik het weken terug op film zag was het snel klaar, maar nu ben ik bijgedraaid
quote:
3Js >>> SSTquote:
Die schoenen daarentegenquote:
Na dit alles ja het moet wel, anders ga ik gillenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga er echt volledig voor, we gaan door, het moet, zeker met de vakjury
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
BBC over Twiins: there was a lot not flat about this performance, can you guess what
O ja duidelijkquote:
Dat was Estlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
1 Denemarken
2 Nederland
3 Dat meisje in dat roze jurkje.
Ik vind Renate gewoon een topper dat maakt al een hoop goed, maar die bewerkte stof ben ik niet zo dol op, egaal getint zou mooier zijn, vind ik dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het jurkje van Renate wel tofWaarschijnlijk omdat ik het bij haar leuk vind staan. Is wel een specifiek ding, dus zal het ook niet zo snel bij iedereen goed vinden staan.
Dat op zekerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind zonder partijdig te zijn dat we door moeten naar de finale. Kiezen ze ons niet dan ligt het niet aan de Jees
Vreselijkquote:
Nee het is wel een uitgesproken patroontje, tikkie kitsch. Ik vind haar ook leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind Renate gewoon een topper dat maakt al een hoop goed, maar die bewerkte stof ben ik niet zo dol op, egaal getint zou mooier zijn, vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |