Ja dat zeggen zequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Da mag nie meer, op je buurlanden stemmen
Turkije?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Van wie krijgt van oudsher Nederland nog meer punten behalve Belgique?
Turkije.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zeiden ze daarnetquote:
Die geven toch altijd heul veul aan Duitsland.quote:
Volgens mij is het met Israël ook altijd heen en weer punten sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Valt mee, de laatste zes jaar jankt iedereen om Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeiden ze daarnet
En stemt Scandinavië ook niet altijd wel op Nederland?
Denemarken dacht ik ook ja, maar ben er uit geweest dus weet het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeiden ze daarnet
En stemt Scandinavië ook niet altijd wel op Nederland?
Ja, daar wonen er nog meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die geven toch altijd heul veul aan Duitsland.
+ de landen die veel geld betalen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
Turkije mag niet stemmen vanavond, alleen de landen die ook in de halve finale vanavond meedoen
O dat wist ik niet, maar betaalt Turkije veel denk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
+ de landen die veel geld betalen toch?
quote:
Ik vergeef haar de vergeten kousjes, ik like met je meequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker pittig kapsel Pisces, hoog Leco-blond, getuite lipjes van Mari, me like.
Die zullen daar ook wel geld vragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, maar betaalt Turkije veel denk je?
Spanje, Frankrijk, Italie, Engeland en Duitsland???quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
+ de landen die veel geld betalen toch?
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die die zullen daar ook wel geld vragen.
Turkije doet er alles aan om bij de EU te horen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut?quote:
Duitsland, Spanje, Engeland, Italie en Frankrijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Engeland niet meer hoor, daarom moeten ze meedoen met de voorrondesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland, Spanje, Engeland, Italie en Frankrijk
O de finalistenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland, Spanje, Engeland, Italie en Frankrijk
Ook waarquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Turkije doet er alles aan om bij de EU te horen.
Oh wakker harry hier zegquote:
Welke voorrondes, die staan al in de finale toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Engeland niet meer hoor, daarom moeten ze meedoen met de voorrondes
Of ze mochten dinsdag stemmen, zo zat het. vaagheid in ieder geval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Engeland niet meer hoor, daarom moeten ze meedoen met de voorrondes
Ja, met Bluequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke voorrondes, die staan al in de finale toch?
Engeland betaald mee aan ESF dus staat automatisch in de finale.quote:
Is het ook, en ieder jaar weer hopen op beterquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Elke jaar vind ik het weer kotsmisselijk, de politiek in dit festival, en toch kijk ik weer.
Die mafko's?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Engeland betaald mee aan ESF dus staat automatisch in de finale.
Ierland daarentegen moet als laatste vandaag, JEDWARD
Jedward is magistraal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Engeland betaald mee aan ESF dus staat automatisch in de finale.
Ierland daarentegen moet als laatste vandaag, JEDWARD
ik ben er mee opgegroeid, zit in me bloed, ik voel me verplichtquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Elke jaar vind ik het weer kotsmisselijk, de politiek in dit festival, en toch kijk ik weer.
Zet je kruiwagen maar veilig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Die man kijkt een beetje op zn oost-europees eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |