Ja dat zeggen zequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Da mag nie meer, op je buurlanden stemmen
Turkije?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Van wie krijgt van oudsher Nederland nog meer punten behalve Belgique?
Turkije.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zeiden ze daarnetquote:
Die geven toch altijd heul veul aan Duitsland.quote:
Volgens mij is het met Israël ook altijd heen en weer punten sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Valt mee, de laatste zes jaar jankt iedereen om Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeiden ze daarnet
En stemt Scandinavië ook niet altijd wel op Nederland?
Denemarken dacht ik ook ja, maar ben er uit geweest dus weet het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeiden ze daarnet
En stemt Scandinavië ook niet altijd wel op Nederland?
Ja, daar wonen er nog meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die geven toch altijd heul veul aan Duitsland.
+ de landen die veel geld betalen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
Turkije mag niet stemmen vanavond, alleen de landen die ook in de halve finale vanavond meedoen
O dat wist ik niet, maar betaalt Turkije veel denk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
+ de landen die veel geld betalen toch?
quote:
Ik vergeef haar de vergeten kousjes, ik like met je meequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker pittig kapsel Pisces, hoog Leco-blond, getuite lipjes van Mari, me like.
Die zullen daar ook wel geld vragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, maar betaalt Turkije veel denk je?
Spanje, Frankrijk, Italie, Engeland en Duitsland???quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
+ de landen die veel geld betalen toch?
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die die zullen daar ook wel geld vragen.
Turkije doet er alles aan om bij de EU te horen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, maar betaalt Turkije veel denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |