ja hierna zijn wequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Zijn we bijna? Moet ik t geluid aanzetten?
Whitney Houston-trekjes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Het nummer heeft een bekende melodie
JAquote:
quote:
ze hadden gewoon in het nederlands moeten zingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind z'n uitspraak niet zo denderend om eerlijk te zijn..
Ik ook niet, maar ach... dat zien we maar door de vingersquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind z'n uitspraak niet zo denderend om eerlijk te zijn..
Wat zeiden zequote:
Ja maar de uitspraakquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker die achtergrond, goed te horenEn lekker los optreden, veel beter dan het gekleuter wat ze normaal doen
Eens, maar ik denk niet dat we door zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Maar stukken beter dan de voorgaande jaren
Dat we al zes jaar niet in de finale staanquote:
Ach dat hebben zoveel landenquote:
Jepquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
België is vreselijk als ik het goed herinner...
ssssssssst niet zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk niet dat we door zijn
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ssssssssst niet zeggenIk heb nog hoop
Ik moet poepen ervanWeet je wel wat ik met het voetbl had
Ja maar Belgiëquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
Oh nee, beatbox, ik dacht dat de wereld daar overheen was.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
De spar heeft deze week de witlof in de aanbieding, met als slogan:
All you need is lof!
De rust op straat tijdens het WK. Ik wil dat vaker. gewoon op de openbare weg skatenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ssssssssst niet zeggenIk heb nog hoop
Ik moet poepen ervanWeet je wel wat ik met het voetbl had
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog hoop dat we doorgaan, zo niet, dan hebben ze het leuk gedaanHad een stijf optreden verwacht dus ik ben tevreden
Belgie is een derdewereldland in Europa, komt alles later aan idd. Volgend jaar Air Nikes.quote:
ff quoten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Als Belgie door gaat dan eet ik me bloem op
Zullen ze dat over een uur nog weten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Veel mensen denken nu hopelijk 'jezus wat een bagger, en net was er nog een mooi liedje uit NL'
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Belgie is een derdewereldland in Europa, komt alles later aan idd. Volgend jaar Air Nikes.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Belgie is een derdewereldland in Europa, komt alles later aan idd. Volgend jaar Air Nikes.
Lijkt op alicia keysquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Dit nummer klinkt ook al zo bekend....
Oh jaaaaaaaaquote:
jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Lijkt op alicia keys
No one no one, can get in the way of what I'm feeling
je gaat ook alicia keys zingen?quote:
Bazenlied.quote:
quote:
Echt he.quote:
O ze zongenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat ze steeds hetzelfde zingen
quote:
Ik zat meer te wachten tot er wat over de jurk heen kwam glurenquote:
ik heb 1 geel bloesje.... maar die doe ik pas aan als ik superbruin benquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Meestal staat geel niet bij blond, alleen als je lekker bruin bent
Ik moet bij die band richting de schouder ook aan zo'n sporttop/beha denken... Ik vind het niks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Meestal staat geel niet bij blond, alleen als je lekker bruin bent
Ik had ooit een okergeel leer jasje, dat is net donker genoegquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 1 geel bloesje.... maar die doe ik pas aan als ik superbruin ben
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet bij die band richting de schouder ook aan zo'n sporttop/beha denken... Ik vind het niks.
Tja over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat meer te wachten tot er wat over de jurk heen kwam gluren
Borstjes vooruit, lipjes getuitquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja over smaak valt niet te twistenAllemaal lekker tieten naar voren, punten scoren
3J's, dubbel D?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet bij die band richting de schouder ook aan zo'n sporttop/beha denken... Ik vind het niks.
Daar heeft ze Oekraine got Talent mee gewonnen.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Hannie van de creabea groep ''Creatief met zand'' is ook van de partij.
Echt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heeft ze Oekraine got Talent mee gewonnen.
Ja preciesquote:
Ja.quote:
Van kat neem ik aan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
godver
Pffff effe kots opruimen van kot
Misschien hebben ze geleerd van dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vaag, de hele avond al rustige achtergrond, nog steeds geen regenboog of lsd-trip ontdekt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heeft ze Oekraine got Talent mee gewonnen.
quote:
Neuh ander soort liedjes, geen zoetsappige of poppy meuk tot nu toequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geleerd van dinsdag
Uhm:quote:
En ik maar denken dat je een goeie grap had gemaaktquote:
Ik vond het dinsdag leuker tot nu toequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh ander soort liedjes, geen zoetsappige of poppy meuk tot nu toe
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
BBC: Warning, there a flashing lights. And maybe its tehe best part of this
Nou, jullie kijken alleen maar NL tal-showsquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een goeie grap had gemaakt
Beetje wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet denken aan Offspring, pretty fly for a white guy...
Oh nu verandert de melodie.
Ik wilde het net vragen, shit ik had er om moeten weddenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het dinsdag leuker tot nu toe
Wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen, shit ik had er om moeten wedden
Precies een Zwabbinnenkommomentjequote:
Ik ook!quote:
Dat ik wist dat je Dinsdag toffer vondquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
Mijn collega whatsappt net, zong België nou witlof
daar ben ik bekend mee ja, maar kabouters met puntmutsen op eenwielers not so muchquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmzz ja, wat zal ik zeggen, dit is nou het songfestival
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar ben ik bekend mee ja, maar kabouters met puntmutsen op eenwielers not so much
Dat is het niveau tegenwoordigquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar ben ik bekend mee ja, maar kabouters met puntmutsen op eenwielers not so much
Daar kan nog wat aan gedaan worden!quote:
Daar moet een puntmuts op!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij zijn haar wat minder metro kapselt dan kan ik het er ook wel op
quote:
quote:
Dat zingt hij ook jaquote:
Ik erger me meer aan het handschoentje maar dat vergeef ik hem.quote:
quote:
ja dat handschoentje is fout jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan het handschoentje maar dat vergeef ik hem.
Snap wel dat ie dan weer populair is bij homo's.
quote:
Als dit een spast is wat is Lena dan?quote:
Spast in quattroquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit een spast is wat is Lena dan?
Een Duitse spast, het kan altijd erger.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit een spast is wat is Lena dan?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een Duitse spast, het kan altijd erger.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een Duitse spast, het kan altijd erger.
Glij je al van de bank Miranquote:
#kijkesfvanafdegrondquote:
Dat hadden de barbie's vroeger ook, is zo'n klem om de voeten zodat je niet omvaltquote:
Spesjul sjoes?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ons mam: ''Het is godnondeju ginne circus!''
Dat zijn alle mannen op tv Miran, alleen niet altijd zo veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
zijn die mannen nu opgemaakt bij hun ogen
Nee, daarom zijn die schoenen speciaal.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hadden de barbie's vroeger ook, is zo'n klem om de voeten zodat je niet omvalt
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn alle mannen op tv Miran, alleen niet altijd zo veel
Ja, met visolie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Valt me nu pas op
Waren de 3J's ook opgemaakt?
Dat moet wel, anders ben je in en in witquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Valt me nu pas op
Ze doen bij iedereen wel altijd een poedertje op!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Valt me nu pas op
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Valt me nu pas op
ja poedertje...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze doen bij iedereen wel altijd een poedertje op!
Da mag nie meer, op je buurlanden stemmenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens wel beter dat we bij de Belgen in de halve finale zitten...
Misschien krijgen we wel veel punten van ze
Sinds wanneer nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Da mag nie meer, op je buurlanden stemmen
Ja dat is gewoon onacceptabel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja poedertje...
maar mascara en oogpotlood
Tuurlijk, tegen het glimmen, en de ogen wat met zwart en mascara, anders zie je dat echt niet van zo'n afstand.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Valt me nu pas op
Uhm tegenwoordig van niemand meerquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Van wie krijgt van oudsher Nederland nog meer punten behalve Belgique?
Ja dat zeggen zequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Da mag nie meer, op je buurlanden stemmen
Turkije?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Turkije.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zeiden ze daarnetquote:
Die geven toch altijd heul veul aan Duitsland.quote:
Volgens mij is het met Israël ook altijd heen en weer punten sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Valt mee, de laatste zes jaar jankt iedereen om Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeiden ze daarnet
En stemt Scandinavië ook niet altijd wel op Nederland?
Denemarken dacht ik ook ja, maar ben er uit geweest dus weet het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeiden ze daarnet
En stemt Scandinavië ook niet altijd wel op Nederland?
Ja, daar wonen er nog meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die geven toch altijd heul veul aan Duitsland.
+ de landen die veel geld betalen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
Turkije mag niet stemmen vanavond, alleen de landen die ook in de halve finale vanavond meedoen
O dat wist ik niet, maar betaalt Turkije veel denk je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
+ de landen die veel geld betalen toch?
quote:
Ik vergeef haar de vergeten kousjes, ik like met je meequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker pittig kapsel Pisces, hoog Leco-blond, getuite lipjes van Mari, me like.
Die zullen daar ook wel geld vragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat wist ik niet, maar betaalt Turkije veel denk je?
Spanje, Frankrijk, Italie, Engeland en Duitsland???quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
+ de landen die veel geld betalen toch?
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die die zullen daar ook wel geld vragen.
Turkije doet er alles aan om bij de EU te horen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut?quote:
Duitsland, Spanje, Engeland, Italie en Frankrijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Engeland niet meer hoor, daarom moeten ze meedoen met de voorrondesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland, Spanje, Engeland, Italie en Frankrijk
O de finalistenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duitsland, Spanje, Engeland, Italie en Frankrijk
Ook waarquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Turkije doet er alles aan om bij de EU te horen.
Oh wakker harry hier zegquote:
Welke voorrondes, die staan al in de finale toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Engeland niet meer hoor, daarom moeten ze meedoen met de voorrondes
Of ze mochten dinsdag stemmen, zo zat het. vaagheid in ieder geval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Engeland niet meer hoor, daarom moeten ze meedoen met de voorrondes
Ja, met Bluequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke voorrondes, die staan al in de finale toch?
Engeland betaald mee aan ESF dus staat automatisch in de finale.quote:
Is het ook, en ieder jaar weer hopen op beterquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Elke jaar vind ik het weer kotsmisselijk, de politiek in dit festival, en toch kijk ik weer.
Die mafko's?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Engeland betaald mee aan ESF dus staat automatisch in de finale.
Ierland daarentegen moet als laatste vandaag, JEDWARD
Jedward is magistraal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Engeland betaald mee aan ESF dus staat automatisch in de finale.
Ierland daarentegen moet als laatste vandaag, JEDWARD
ik ben er mee opgegroeid, zit in me bloed, ik voel me verplichtquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Elke jaar vind ik het weer kotsmisselijk, de politiek in dit festival, en toch kijk ik weer.
Zet je kruiwagen maar veilig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Die man kijkt een beetje op zn oost-europees eng
Dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben er mee opgegroeid, zit in me bloed, ik voel me verplicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |