Oh alsjeblieft niet dat vreselijk joch, laat hem eerst maar volwassen wordenquote:
Buurland van SMSarus.quote:
Winnaar van het Junior Songfestival een paar jaar geledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die bel in mijn hoofd niet rinkelt. Denk ik.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Buurland van SMSarus.
God wat is mijn niveau laag.
Heb je dat standje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt alsof de vibrator nog op standje "insane" staat
Dat zou dan toch iets leukers moeten opleveren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt alsof de vibrator nog op standje "insane" staat
Zo te horen wel.quote:
Waarschijnlijk vind ze dit zelf het einde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou dan toch iets leukers moeten opleveren.
Linda en Jeroenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
laten we volgend jaar iemand sturen die 'I Love Holland' zingt... het liefst met klompen, draaiorgel en klederdracht
We tried, ze heette Sieneke.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
laten we volgend jaar iemand sturen die 'I Love Holland' zingt... het liefst met klompen, draaiorgel en klederdracht
Nope, die groeit met ieder nummerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wie van jullie denkt dat we nog doorgaan met de Jeeeetjes?
Ben ik de enige die nog hoop heeft
Ik heb elk jaar hoopquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wie van jullie denkt dat we nog doorgaan met de Jeeeetjes?
Ben ik de enige die nog hoop heeft
Ja hè?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar hoopDus nu weer
Of nee die andere hoe heet die?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
Die denkt dat hij Joe Jackson is met die hoed
quote:
quote:
DIE MOETEN WE STUREN. INSTANT VIEWTREKKER!!!quote:
Niet zo lastig ook vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een engerd
Ik heb geloof ik overal commentaar op vanavond
Het ligt dus niet aan mij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een engerd
Ik heb geloof ik overal commentaar op vanavond
quote:
quote:
Daar heeft ie wel wat van weg jaquote:
Hah nu je het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |