Buikje? Damn, de media begint deze hetze echt et winnen hequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker buikje in zo'n zilver glad jurkje, altijd charming.
Heb je de Toppers vorig jaar dan gezien, dat is pas volslankquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Waarom hebben ze volslanke dames in zulke pakjes gehesen?
Och ik hoor jou net ook nog iets roepen over een max maatje hoor, kom zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Buikje? Damn, de media begint deze hetze echt et winnen heNiets mis met wat vast te houden, anders moet je zoeken in bed.
Alles kan uit!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
Oke die zilveren of gouden schoenen kunnen echt niet onder dat jurkje, en dan zwarte panty
Daar kijk ik niet naarquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de Toppers vorig jaar dan gezien, dat is pas volslank
Ik heb alleen bakvis gezegd, wat het ook waren. Die hoofden zouden Jan Smit toejuichen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och ik hoor jou net ook nog iets roepen over een max maatje hoor, kom zeg
dat zijn toch zwarte laarzen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
Oke die zilveren of gouden schoenen kunnen echt niet onder dat jurkje, en dan zwarte panty
Ik kreeg gratis kaartjes en ging toen zelfs niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar
Ik ben uitgenodigd de 28e, ben blij dat ik niet kan
Die in het achtergrond koortjequote:
Nou ik zei buikje, wat ze ook hadquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen bakvis gezegd, wat het ook waren.
Preciesquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kreeg gratis kaartjes en ging toen zelfs niet._!
Vastgespoten haar, er beweegt er geen 1quote:
Het heet dan ook het songfestival!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Dit begin lijkt heel erg op een liedje.
Zelfs dit refrein ook...quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Dit begin lijkt heel erg op een liedje.
Ja het is puur jatwerkquote:
quote:
De act zelf?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Er klopt iets niet aan de act, of ligt dat aan mij?
Dat er geen enkel instrument echt wordt bespeeld bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Het is wel een leuke jongenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
BBC noemt het een jonge Cliff RichardCome on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |