ja ga gelijk effe zappenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Als dit liedje voorbij is wordt bekend gemaakt wie SST wint
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Als dit liedje voorbij is wordt bekend gemaakt wie SST wint
Het kloptequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het een leuke act, toen ik het weken terug op film zag was het snel klaar, maar nu ben ik bijgedraaid
quote:
3Js >>> SSTquote:
Die schoenen daarentegenquote:
Na dit alles ja het moet wel, anders ga ik gillenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga er echt volledig voor, we gaan door, het moet, zeker met de vakjury
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
BBC over Twiins: there was a lot not flat about this performance, can you guess what
O ja duidelijkquote:
Dat was Estlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
1 Denemarken
2 Nederland
3 Dat meisje in dat roze jurkje.
Ik vind Renate gewoon een topper dat maakt al een hoop goed, maar die bewerkte stof ben ik niet zo dol op, egaal getint zou mooier zijn, vind ik dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het jurkje van Renate wel tofWaarschijnlijk omdat ik het bij haar leuk vind staan. Is wel een specifiek ding, dus zal het ook niet zo snel bij iedereen goed vinden staan.
Dat op zekerquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind zonder partijdig te zijn dat we door moeten naar de finale. Kiezen ze ons niet dan ligt het niet aan de Jees
Vreselijkquote:
Nee het is wel een uitgesproken patroontje, tikkie kitsch. Ik vind haar ook leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind Renate gewoon een topper dat maakt al een hoop goed, maar die bewerkte stof ben ik niet zo dol op, egaal getint zou mooier zijn, vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |